Corsa zakuhala

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Glej ni mi treba razlagat strojništva, ker sm ga v srednji šoli študiral. Me pa zmoti ker se meška krompir pa solata. Kavitacija nima kaj tukaj pri črpalki, ker tukaj ni velikih pretokov in pritiskov, da bi se sploh lahko ustvarili pogoji za kavitacijo.

Spet morska obala in pa struge rek v hladilnih sistemih ne najdeš, tako da tudi ne vem kaj ta primerjava dela tukaj. Govorimo o navadni črpalki. In tekočina, ki se pretaka v sistemu antifirz in voda, ni abrazvno sredstvo, ker ne vsebuje recimo trdih delcev, ki bi z nekim normalnim pretokom in tlakom obrabljale lopatice in cevi.
Sej na koncu si dobro vse razložil in pesdda dobre fotke nalimal. Ko sem malo razmišljal ravno o tem, kaj bi se moralo zgoditi, da bi lopatice zlomilo ali pa os počila. Razem v napak v materialu se nisem mogel drugega spomnit. Je pa res, da prvič vidim vodno črpalko s plastičnimi lopaticami. Tako da po fotkah ni kaj reči kot da je to to.....nisem neki mehanik, ampak do sedaj se videl pumpe. ki so imele robustno izdelane kovinske lopatice, tako da plastiko temperatura hitro zmatra.
 
Nazadnje urejeno:

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
403
0
16
Ljubljana
www.69performance.si
Tvoji zadnji dve fotki sta tipična težava VAG 1.8T motorja, če ne menjaš pumpe pri 120.000km. Meni je pri 140.000km šla pumpa, točno takole, veternica je plastična in je razpadla, ko sem ven pumpo vzel, je pol veternice manjkalo. Motor je zakuhal, samo je preživel in še danes lepo dela pri 300.000km.

Na fotki je slika pumpe malo pred 180.000km na Golf 4 GTI 1.8T uporabnika ZvoneCH.
1191093-VodnapumpaAGU.jpg
 

Priponke

  • 1191093-VodnapumpaAGU.jpg
    1191093-VodnapumpaAGU.jpg
    205,3 KB · Ogledi: 229

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Blue GTI pravi:
Tvoji zadnji dve fotki sta tipična težava VAG 1.8T motorja, če ne menjaš pumpe pri 120.000km.

To pa prav možno ja. Jaz sem pisal kako stojijo zadeve pri normalnih pogojih (normalnih intervalih). Po tem se lahko dogaja marsikaj ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Ok se strinjamo torej, so pumpe s plastičnimi lopaticami in te se lahko pokvarijo!
evil.gif
Tudi nekateri BMWji imajo težave s tem, ne samo VAG grupa, pa verjetno še kakšen sodoben motor.