Imaš prav, ampak point je tudi v temu, da bo tak z enim amortizerjem s 100.000km, z drugim pa z 200.000 km enkrat morda prišel iz ovinka ven po moji strani in meni čelno. Takrat se pa hec konča. Če menja le pol olja in mu motor ribne, mi dol visi, ko pa se meni čelno pokaže, takrat pa ni več heca.
Amortizer NOV stane morda 40 EUR, torej par 80 EUR. Če je to problem (in se zavedam, da za nekatere lahko je), potem je morda za razmislit, da se gre raje peš.
Pa še nekaj: kdor pravi, da ni razlike, če imaš različno obrabljena (po možnosti še različne znamke) amortizerja, je butelj. Verjamem, da on ne zazna razlike (je pač tudi tak folk, ki mu že vzmet poči, pa je še zmeraj ok, dokler česa ne zagrabi), ampak s samo malo občutka, takoj vidiš, da avtomobil ni kompakten in reagira nekonsistentno.
PS: ne pišem iz glave, imam znanca, ki je bil 3/4 leta na bolniški zaradi avta, ki je prišel iz ovinka po njegovi strani. Razloga sicer ne vem (ne trdim, da je bil razlog tako ''šparanje''), ampak zadeva ni fajn.