Clio 2013

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Problem je, ker gre starih 200 n/a konjev nekako tako kot 150 turbo konjev. Zaradi tega pomoje ravno upgrade na turbo motor.

Spet te tvoje floskule?

Odpri AM test Citroena DS3 THP in poglej izmerjene čase nato pa še od Clia 197 in 200 RS pametnjakovič.
smile-1.gif


Govorim seveda za gole pospeške.
zmaga.gif
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:

Odpri AM test Citroena DS3 THP in poglej izmerjene čase nato pa še od Clia 197 in 200 RS pametnjakovič.
smile-1.gif


Govorim seveda za gole pospeške.
zmaga.gif

Bomo vzeli case profesionalcev, nemski sportauto:

DS3 THP 150:
0-100: 7.3s
0-160: 19.9s

DS3 Racing 200 (207KM):
0-100: 6.9s
0-160: 17.1s

Clio RS 200 (201KM):
0-100: 6.9s
0-160: 17.7s

Zaenkrat so konjske moci konjske moci, produkt navora in obratov.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Ja res škoda da so šli v to smer, bi raje videl da bi še malo izpilili ta 2.0 motor (že kakih 215 220KM bi bilo dovolj) in pobrali še kako kilco dol.
Ni ga čez odzivnost NA motorja, pa pri fwd je izredno pomembno linearno podajanje moči, kar pa turbo ne zna tako dobro neglede na vso elektroniko.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Vem, da si cestni dirkac s precej solidno predelano alfa romeo, ampak avto gre pac v smer znizevanja CO2, znizevanja porabe goriva in ostalih eu neumnosti. Turbo motor seveda nikoli ne bo tako linearno podajal moci na cesto kot turbo, bo pa vedno porabil manj goriva pri voznji po omejitvah kakor se vozi vec kot polovica voznikov vsaj 98% casa. Tukaj se racunica izide. Se ena dobra stran je, da bo precej bolj prozen pri pospesevanjih 80-120kmh in ostalih prehitevanjih. Sploh z DSG menjalnikom.
cheer.gif
Se karavan manjka.
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Da ti ugodim željo po karavanu.
cheer.gif



Še malo opisa :
Revealed at the 2012 Paris Motor Show, New Renault Clio Estate shares the same dynamic breeding as the hatchback but has its own distinct identity. This model has the aesthetic design cues of shooting brakes but also dials in practicality and versatility for good measure.



The Estate’s wheelbase is identical to that of the hatchback, although the rear overhang has been extended by 201 mm to 823 mm. With an overall length of 4,262 mm, New Clio Estate is high on style and, at the same time, is compact and accommodating. Its profile features a long bonnet and pronounced rear shoulders, while its lines stretch rearwards towards to an upright tailgate that points to the car’s high carrying capacity. As on the hatchback, the rear door handles are concealed. The smooth, flowing lines
are accentuated by the integration of the B and C pillars which are flush with the surface of the glass, while the roof appears to float to emphasise the design’s overall elegance.



New Clio Estate is even more versatile than its hatchback sibling and will appeal to customers looking for a car that stands out as a strong design statement but which is also extremely practical. The space at the front has been thought through particularly carefully, as has access to the 430 dm3 VDA luggage area. This is 130 dm3, or 30 percent bigger than that of the already roomy hatchback, and the loading sill has been made significantly lower. Thanks to the combination of the cargo area’s flat floor and the ability of the front passenger seat to fold flat, New Clio Estate offers maximum load length.



Renault Clio Estate is built at the ISO 14001 certified Bursa plant in Turkey -
bonk.gif

 
Nazadnje urejeno:

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Če bo pa res takle karavan, bo pa to prvi Clio, ki mi je všeč ....
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Tak bo ja.
Sicer pa tisti, ki "šimfate" čez 1,6T - novi RS bo skoraj 200KG lažji od sedanjega, ob upoštevanju, da se ga bo dalo naviti na cca. 230-240KM z malim vložkom, bo to presneto hiter avto.
 

Ausc

Pripravnik
10. sep 2011
584
1
16
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
...bo pa vedno porabil manj goriva pri voznji po omejitvah kakor se vozi vec kot polovica voznikov vsaj 98% casa.

Vidis, ravno to me jezi pri vseh proizvajalcih. Super, da delajo v smeri zmanjsanja emisij in cim nizje porabe. Zmaga za okolje in za 99% kupcev. Samo pri tisti eni popoprani verziji, ki predstavlja mogoce 1% vseh prodanih avtomobilih neke znamke, ali pa celo se manj, bi pa lahko malo zamizali pri "eco" zadevah in se osredotocili na tisto, kar kupci takih avtov ponavadi iscejo. Ce si kupim nekaj, kar ima v imenu RS, GTI, M, AMG etc, se najbrz zavedam, da bodo stroski z avtom visji, da bo treba kupovati gume po 150€+komad in da bo avto zrl precej vec kot nek SDI
bonk.gif
Se enkrat, super da se dela na nizjih porabah, samo ce si kupis kaj takega, se ne odlocis zato, ker je to racionalen nakup, ampak ker si zelis tak avto. In takrat bi vsaj meni vec pomenile same zmogljivosti avta, kot pa 1l nizja poraba na 100.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Nižja poraba je povezana tudi z nižjimi emisijami in to je tisto kar omejuje vse proizvajalce. Oni bi že dali ven tisto, kar bi kupci najraje.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Tak bo ja.
Sicer pa tisti, ki "šimfate" čez 1,6T - novi RS bo skoraj 200KG lažji od sedanjega, ob upoštevanju, da se ga bo dalo naviti na cca. 230-240KM z malim vložkom, bo to presneto hiter avto.

upam da bo po vzoru megana dobil tudi špero
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.383
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Tak bo ja.
Sicer pa tisti, ki "šimfate" čez 1,6T - novi RS bo skoraj 200KG lažji od sedanjega, ob upoštevanju, da se ga bo dalo naviti na cca. 230-240KM z malim vložkom, bo to presneto hiter avto.

Se vračajo časi R5 GT Turbo? Tisto je bila živa truga.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Uporabnik Ausc pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
...bo pa vedno porabil manj goriva pri voznji po omejitvah kakor se vozi vec kot polovica voznikov vsaj 98% casa.

Vidis, ravno to me jezi pri vseh proizvajalcih. Super, da delajo v smeri zmanjsanja emisij in cim nizje porabe. Zmaga za okolje in za 99% kupcev. Samo pri tisti eni popoprani verziji, ki predstavlja mogoce 1% vseh prodanih avtomobilih neke znamke, ali pa celo se manj, bi pa lahko malo zamizali pri "eco" zadevah in se osredotocili na tisto, kar kupci takih avtov ponavadi iscejo. Ce si kupim nekaj, kar ima v imenu RS, GTI, M, AMG etc, se najbrz zavedam, da bodo stroski z avtom visji, da bo treba kupovati gume po 150€+komad in da bo avto zrl precej vec kot nek SDI
bonk.gif
Se enkrat, super da se dela na nizjih porabah, samo ce si kupis kaj takega, se ne odlocis zato, ker je to racionalen nakup, ampak ker si zelis tak avto. In takrat bi vsaj meni vec pomenile same zmogljivosti avta, kot pa 1l nizja poraba na 100.

Vsem željam ne morejo ugodit, edino da dajo in turbo in N/A verzijo. Eni bi pa raje imeli turbo motor, pa mogoče ravn zarad tega do zdaj niso kupil RS-a.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Ah, danasnji RS modeli od Renaulta so dalec stran od pionirskih pozkusov Renault Sport oddelka iz zacetka 80ih.
Se ni za bat
smile-1.gif
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Renault oz PSA = to ni avto..takšno šparanje na materialih kot ga težijo oni ne vem če še kje najdeš, prodajajo npr. usnjen volan, ki se ti začne sam od sebe luščiti pri 40.000 km. WTF kak se lahko sploh usnje lušči...da ne govorimo o plehu..itd...itd; so pa res vsaj lagune udobne za dolge relacije, to je pa tut vse, pa seveda CENA (nekje se le mora vse skupaj poznati)
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Ko sem jaz kupil clio 2006 prejšna verzija 1.4 16v privilege 5 vrat, je bil 15.000 €, luščil volan že prej, spredaj odbijač se je snemal od zatikačev, na sovoznikovi strani je predal in se je barva luščila, z novo verzijo si ne smejo privoščiti teh napak. NIKOLI VEČ , renault .