Citroen ownerji

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
AX-a sem imel štiri leta, žena je svojega prodala po osmih letih. Tako hvaležnih avtov pri hiši še ni bilo, žal pa jih je malo povozil čas. Nobenih okvar, majhna poraba, poceni vzdrževanje,...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.832
113
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
AX-a sem imel štiri leta, žena je svojega prodala po osmih letih. Tako hvaležnih avtov pri hiši še ni bilo, žal pa jih je malo povozil čas. Nobenih okvar, majhna poraba, poceni vzdrževanje,...
To sicer res, vendar je bila varnost nikakva, bremze pa tudi ''zanimive''
evil.gif
, sploh po mokrem.
Sicer se je pa dalo s to gajbico nažgat marsikateri bistveno močnejši avto...
evil.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.933
6.012
113
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
A pri citroenu je normalno, da ti vsak mesec nekaj crkne ali imam samo jest tako srečo ?
Itak da je.
Se vsaj naučiš šravfati @home ali obubožaš od pogostosti & cen servisov.
 

Rosenthal

Pripravnik
11. okt 2007
515
18
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pri citroenu je potrebno ločit:
- mala jajca ki imajo značko citroen
- velike citroene ki so dejansko citroeni

Z raznimi c1, c2, c3 in še prej saxoji, ax itd. so bili vedno križi in težave, medtem ko za večje citroene je to težko trdit (s parimi izjemami).


Medtem ko so AXi eni bolj vzdržljivih modelov Citroena, pa so C5, vsaj prvi modeli, en večjih failov evropske avtomobilske industrije.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.485
113
SV SLO
Kaj pa je potem narobe s C5. Govoriš na pamet ali iz lastnih izkušenj. Sam vozim C 5 2.0 HDI Break ( kao problematičnega letnika 2002) že dobro leto pa ni z njim nobenih problemov. Prevoženih pa bo imel vsak čas 230.000 km in je bog ve od katerega lastnika. Vem edino daje bila prvi lastnik trgovska mreža.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Recimo ena izmed takih lepih težav C5 restylée (facelift) je, da se polomijo mešalne lopute prezračevalnega sistema, kar pomeni, da ne moreš več nastavljat temperature v kabini. Ali greje, ali pa hladi (ponavadi ostane v položaju, ko samo hladi). Material je mislim da okoli 50€, ampak kaj ko je več kot 10 ur dela. Bom prilepil slike konec tedna, če se spomnim.

Aja, pa večinoma se C5 s to težavo prodajajo poleti, kadar potencialni kupci seveda ne pogledajo, ali deluje gretje. Pozimi pa šok.
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
9
38
Evo vozim službenega C4 1,4 imam 27000km ,stil vožnje digitalen (brez gasa ali pa na ful)
Crknila ključavnica kao zarustala na levih vratih (podmazanje),dodan plin v klimi ,dve žarnici H7,liter olja med servisom ,pa hladen cuka prvo minuto potem pa leti vredu(servis ne ve kaj bi to bilo).
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Doma smo že kakih 25 let na Citroenih ... in še bomo ostali
smile-1.gif


Je pa normalno da ko avtu poteče 200.000km, je potrebno tudi kaj zamenjat, zaradi obrabe.

Če ga redno servisiraš in skrbiš zanj, bi mogu tudi lepo delat. Še največje težave, ki smo imeli z njimi doma, je bilo tesnilo glave. (Ax 1.1, pri 100.000 km in 200.000km še 1x) Zx 1.4i pri 150.000km in sedaj Xsara 1.6i pri 180.000km)

Pa menjava par auspuhov na ZX-u (same kratke vožnje) in zadnjih zavor na AX-u.

Imajo pa novejši sedaj malo več elektronike in zna kaj hecat ... vendar kakor berem na forumu, je nekaj problematičnih avtomobilov, (ali lastnikov
smile-1.gif
) , na teh par pa pride ogromno zadovoljnih lastnikov Citroena.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.534
855
113
Xsara Picasso, 2001. Vsak mesec =ba, moram tankat.
Sicer pa ima kronično težavo s senzori temperature - na AC v klanec gor (no, skratka, napor) in ko se obrne navzdol (konec napora), javi previsoko temperaturo. Merlak ne zna odpraviti
smile-1.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.286
196
63
Moj edini Citroen je bila Xsara 1.4 prve generacije (letnik 2000, če se ne motim). Crknila pumpa za bencin, pri 98.000 km spustilo tesnilo glave motorja, cagarja za temperaturo motorja nikoli niso znali porihtat, ker je kot v vetru skakal levo-desno, ko je okrog 110kkm odletel zob z zodnika v diferencialu in s tem uničil še menjalnik, sem jo pokrpal z deli iz ene razbite Xsare in prodal.

Čeprav imam Citroene zelo rad in z navdušenjem spremljam vsak model, ki ga spravijo ven dvomim, da ga bom še kdaj kupil. Sicer pa - never say never again.
wink-1.gif