zdaj če bi res rad očistil 'notranjost' bi osebno naredil takole: nabavil najcenejše olje, ki se ga dobi (kak e'leclercovo 15W-40)...zlil starega ven (oljni filter bi pustil) nalil tega cenenga noter ter naredil z avtom par km, po možnosti v višjih vrtljajih. Nato pa olje odlil ter zamenjal s predvidenim od proizvajalca + seveda menjal oljni filter.
Tako bo ceneno olje spralo površino do te mere da ne bo problematično z vidika večje obrabe zaradi trdih delcev, pa hkrati ne bo noter kake tekočine, ki spira olje (in oljni filter) tako da motor ne deluje na 'suho'.
(Ker tudi če pri menjavi ostane noter nekje pol litra starega olje, to predstavja kljub vsemu dobrih 10 % kompletnega olja v motorju (doliješ pribl. 4 litre)...torej bo sveže olje več kot dobro razdrečilo svinjarijo...torej če to olje potem spet zamenjaš, kjer zopet ostane noter 10 % količine pomeni da si olje očistil nekje 99 %...torej v nulo (prvič 90 % novega, 10 % starega, drugič še 90 % od teh 10 % starega...torej 99 %). Skratka očiščeno v nulo tudi za največje dvomljivce.