Cestninska in omejitve - here we go again...

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
ksz

Na cestninskih je omejitev 60, to vedo vsi prometniki drugi pa tam ne merijo. Obicajno so na cestninskih laserji nastavljeni na 86km/h
In na koliko daleč te policaj že meri, ko se približuješ cestninski, kadar policaj z laserjem stoji tam med uticami?

Da policaji vedo, da je omejitev 60 se strinjam. Da pa prekoračitve ne računajo na omejitev 60, ampak tudi na 40 pa dokazuje sodba kranjskega sodišča, ki jo malo višje omenja sjtv1 in je pisalo v motoreviji. Pa najbrž se ni vsak, pri katerem so se "zmotili" pritožil, pa tud pritožba tistega, ki se je pritožil je bila nekajkrat zavrnjena, da je na koncu odločalo višje sodišče.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Če je znak 60 km/h pred mestom meritve na razdalji 200m ne more policist merit 250m od mesta meritve, se ti ne zdi? Tisto glede merjenja na 40 je bilo na začetku, po sodbi se tega ne izvaja več. Če se je pritožba prelagala iz okrajnega na višjega in nazaj potem si tudi sodstvo ni enotno in si vsak razlaga po svoje. Kakor so naši zakoni in pravilniki. Na žalost.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Če je znak 60 km/h pred mestom meritve na razdalji 200m ne more policist merit 250m od mesta meritve, se ti ne zdi?
Laser jim nese še precej dlje, res pa da nebi bilo pošteno , če bi merili pred znakom. Tam na 190m je pa čisto OK a ne?

Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Tisto glede merjenja na 40 je bilo na začetku, po sodbi se tega ne izvaja več. Če se je pritožba prelagala iz okrajnega na višjega in nazaj potem si tudi sodstvo ni enotno in si vsak razlaga po svoje. Kakor so naši zakoni in pravilniki. Na žalost.
Pa so tistim, ki so jim pred tem (napačno) zaračunali prekoračitev nad 40 (namesto nad 60) vrnili preveč zaračunan denar??. Če so pošteni (glej tudi prejšnji odstavek) potem v to ne gre dvomiti. Kaj misliš?
 
Nazadnje urejeno:

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
446
12
18
Laser nese tudi kilometer b.p. Na 190m je čisto OK, pošteno in legalno. Ostalo presodi sam.

Ne, niso jim vrnili in ga tudi ne bodo, razen če bodo oškodovanci vložili zahtevke.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
te lahko drzimo za napisano?
Vsaj za 60, 86 je ze res kruta ce je gneca (razen za nas alter userje)
Hanzi. Ne govorimo o 86 med hišicami ampak 190m prej, kjer te policaj pomeri. Od tam pa do hišic pa imaš še dovolj časa, da hitrost zmanjšaš ali celo ustaviš.

Sicer pa če nisi z 86 sposoben peljat skozi tisto cestninsko, potem ne vem kako lahko voziš 90 po ovinkastih in nepreglednih lokalnih cestah, kjer ti prav lahko kak kolesar ali pešec prekrižata pot.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik kocka pravi:
Ne, niso jim vrnili in ga tudi ne bodo, razen če bodo oškodovanci vložili zahtevke.
Niso vrnili???? No tule je pa država padla na izpitu iz poštenosti.
Pa ti povem, da tudi če bi oškodovanci danes vložili zahtevke, jim država goljufivo pridobljenega denarja nebi vrnila, ker so imeli samo 8 dni časa za pritožbo. Država pa kazni lahko pošilja za dve leti stare prekrške.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
In kako nej potem 40 tonski šleper iz nule pospeši in se priključi nazaj na vozni pas? Ravno zaradi tega je še vedno nizka omejitev...
Drugače bi tudi jaz raje videl da bi porušili vse čimprej.
Torej bi po tvoje morali nujno postavit takšne omejitve (40 oz 60) tudi mimo vseh uvozov? Tudi tam se namreč šleparji vključujejo na vozni pas. al kako?
tisto je pospeševalni pas itd itd itd.
iz cestninske se pa 4 ali več pasov združi v enega in umaknit se nimaš kam. in ko se 4 pasovi združujejo nemorejo na treh ali dveh peljat 20 ali 30 na prvem pa 130...
na pospeševalnem pa če znese lahko še vedno pelje dalje po odstavnem
Vse se da, če se hoče.
Osebni bi lahko nemoteno pelali skoz cestninsko po enako široki cesti kot prej, tovornakarji (kje imaš 4 pasove za tovornjake?) bi se pa združili v en pas, recimo pospeševalni, ki bi se potem priključil na AC, tako kot na vsakem uvozu. Prostora je na vsaki cestninski čez glavo dovolj.

Marsikje imaš še več kot 4 pasove za tovornjake, in speljevanje iz nule ni isto kot pospeševalni pas pri uvozih na AC (vozim tudi kamion in dobro vem kako je)
Cam21_SPEED_VHOD.jpg
 
Nazadnje urejeno:

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Marsikje imaš še več kot 4 pasove za tovornjake, in speljevanje iz nule ni isto kot pospeševalni pas pri uvozih na AC (vozim tudi kamion in dobro vem kako je)
40, kolikor je omejitev na uvozih imaš not najkasneje v 20-tih metrih. od cestninske pa do konca platoja je pa par 100m.
Dovolj prostora, da bi se tovornjakarji iz vseh pasov (tud ne plačajo vsi hkrati) razvrstili v en pas, recimo pospeševalni ki bi se na koncu platoja priključil na AC. Tako kot na vseh uvozih na AC.

Sicer je pa minister ob uvedbi vinjet rekel, da bodo cestninske (za osebna) podrli. Kako si je pa on takrat predstavljal ta problem?
Kasneje je bila pa za nepodrtje cestninskih krivda finančne narave, in ne tehnične.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.382
6.535
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
te lahko drzimo za napisano?
Vsaj za 60, 86 je ze res kruta ce je gneca (razen za nas alter userje)
Hanzi. Ne govorimo o 86 med hišicami ampak 190m prej, kjer te policaj pomeri. Od tam pa do hišic pa imaš še dovolj časa, da hitrost zmanjšaš ali celo ustaviš.

Sicer pa če nisi z 86 sposoben peljat skozi tisto cestninsko, potem ne vem kako lahko voziš 90 po ovinkastih in nepreglednih lokalnih cestah, kjer ti prav lahko kak kolesar ali pešec prekrižata pot.
ni problem 100+ iti cez cestnino problem je za cestnino pri taki hitrosti kulturno nazaj v dva pasova spustit gneco ki se nabere na 5 pasovih cestnine-beri alana.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.103
6.913
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
te lahko drzimo za napisano?
Vsaj za 60, 86 je ze res kruta ce je gneca (razen za nas alter userje)

Ja za 60 lahko, vsi s katerimi sem govoril so imeli razcisceno da je 60 omejitev na cestninskih. Za 86 pa odvisno od cloveka ki meri ampak vecina ima na 86
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
ni problem 100+ iti cez cestnino problem je za cestnino pri taki hitrosti kulturno nazaj v dva pasova spustit gneco ki se nabere na 5 pasovih cestnine-beri alana.
Isti problem je na vsakem uvozu, pa so ga rešili tako, da na tistih dveh pasovih ni omejitev.

Me pa prav zanima, kdaj so kamionarje nazadnje spuščali v petih pasovih, in tolk na hitro kasirali, da je bla gneča hehe. Prejle sem se peljal mimo pa je bil samo en pas odprt za kamionarje, pa dva za osebne.

Ja tisti, ki zagovarjate postavljanje nevarnih betonskih blokov sred avtoceste, in posledično kasiranje, se lahko še 100 razlogov spomnite da problem ni rešljiv, čeprav so ga v svetu že rešili.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Ti drugače bereš kot mi pišemo vidim...
Tudi sam sem za odstranitev drugače, pa v pomurju imajo že brez cestninskih in je lepo izvoz za kamione na ločeno cestninsko in potem uvoz nazaj. Razlika je da je ta izvoz in uvoz dolg nekaj 100m in ni problem priključitve (tako kot na normalnih uvozih ne)

Res ne razločiš razlike speljevanja iz nule ali pa pospeševanja iz 40km/h? Če bi vozil 40 tonski šleper kdaj bi vedel.

In na cestninski postaji Log so bili že dostikrat vsi pasovi odprti, pa velikokrat se zgodi da iz par boxov naenkrat speljejo tovornjaki. Zgleda se pač premalo voziš po AC (jaz se službeno ogromno po celi Sloveniji)
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.419
536
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Čelne cestninske postaje so eno veliko sranje na AC in bi jih morali že zdavnaj odstraniti. S stališča prometne varnosti so sedaj, ko so vinjete še večji problem kot so bile prej. Problem je v tem, ker so pasovi za vključevanje tovornjakov na vozni pas sorazmerno kratki, in se morajo tovornjakarji drenjati z avtomobilist, ki imajo večjo hitrost, saj jim ni potrebno ustaviti na cestnini. Skrajni čas je že, da se nekaj naredi s temi cestninskimi postajamo, da se bomo lahko normalno vozili po AC. Ni problem v omejitvi 40 ali 60 ampak o prekatih pasovih za prehod tovornjakov nazaj na vozni pas za cestninsko postajo. Glede na to koliko plačujemo za ceste, bi se to lahko že zdavnaj zgodilo.

Še najbolj varno se človek pelje po prehitevalnem (skrajno levem) pasu čez cestnino.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Ti drugače bereš kot mi pišemo vidim...
Tudi sam sem za odstranitev drugače, pa v pomurju imajo že brez cestninskih in je lepo izvoz za kamione na ločeno cestninsko in potem uvoz nazaj. Razlika je da je ta izvoz in uvoz dolg nekaj 100m in ni problem priključitve (tako kot na normalnih uvozih ne)

Res ne razločiš razlike speljevanja iz nule ali pa pospeševanja iz 40km/h? Če bi vozil 40 tonski šleper kdaj bi vedel.

In na cestninski postaji Log so bili že dostikrat vsi pasovi odprti, pa velikokrat se zgodi da iz par boxov naenkrat speljejo tovornjaki. Zgleda se pač premalo voziš po AC (jaz se službeno ogromno po celi Sloveniji)
Kako je v prekmurju sicer še nisem videl, če je tako kot praviš je točno to, za kar se jest zavzemam in sem že zapisal zgoraj. od cestninske pa do tam, kjer se plato zoži je gotovo 100-300m tako da mislim da bi lahko uvoz naredili dovolj dolg, če ne se ga pa tud lahko podaljša v odstavni pas, al pa še mal zabetonira, nebi bil to nek zahteven gradbeni podvig.

no pa če vseh pet kamionov hkrat spelje, se bodo pač malo podrenali in zmenili za vrsto, nebi se ne prvič ne zadnjič. in tud sedaj se morajo. Nebi se pa drenjali osebni, kot se sedaj.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Čelne cestninske postaje so eno veliko sranje na AC in bi jih morali že zdavnaj odstraniti. S stališča prometne varnosti so sedaj, ko so vinjete še večji problem kot so bile prej. ...
No kakorkoli, še dolgo jih ne bodo odstranili, saj izredno blagodejno vplivajo na proračun.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.382
6.535
113
pri taščici
sintic: kamiomi da se ne bi drenjali, sploh pa da se ne bi vtikali med avte?
Ti pa se ne vozis veliko po ac. Na slo ac je to njim sport kdo bo vec avtov bremzal. Se pravi kamion prehiteva kolono vozil v dolzini 5 in vec km po prehietalnem, v klanec kjer so trije pasovi so na vseh treh kamioni ki imajo do 10kmh razlicno hitrost....
300 metrov je za kak vzhodni 40t in 200-300 ps kamion dovolj da pride do 40kmh, ne pa tvojih 130 ali se vec.
Opazam pa da vecina avtov po prehitevalnem cez cestnino, ker se jim za cestnino ne da umikat kamionom.