Cestninska in omejitve - here we go again...

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Vir: zurnal24.si

Nadzor. Po elektronski pošti je zaokrožilo opozorilo, da prihaja radar, ki bo meril hitrost pred cestninskimi postajami. Na policiji so informacijo zanikali in pojasnili, da policija ni kupila posebnega radarja za te namene.

“Ker je cestninska postaja eno od redkih primernih mest za nadzor prometa na avtomobilskih cestah, policisti na teh mestih občasno izvajajo nadzor,” so dodali. Pri tem ni nujno, da gre za merjenje hitrosti, ampak za nadzor nad telesnim in duševnim stanjem voznikov, tovornimi vozili in osebnimi vozili glede opreme, vinjetami in podobnim. “V dogovoru z upravljavcem cestišča in ob upoštevanju gostote prometa se ob nadzoru pogosto pusti odprt samo en pas,” so povedali na policiji.

Če je oznaka za omejitev hitrosti na cestninski postaji 40 kilometrov na uro samo na cestišču in ne na prometnem znaku, omejitev prav tako velja, pravijo na policiji. Če pa bi oznako zasnežilo, kazni ne bi smeli deliti.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Ko bo na AC sneg in pred cestninsko se itak nikol ne bos mogel peljat vec kot 40 tako da je strah odvec.
smile-1.gif
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.519
950
113
Zanimivo, da je na suhi ali mokri cesti omejtev 40, ko je pa na njej sneg je pa NO LIMITS.

Slovenska policija se ni izneverila sama sebi.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Zanimivo, da je na suhi ali mokri cesti omejtev 40, ko je pa na njej sneg je pa NO LIMITS.

Slovenska policija se ni izneverila sama sebi.
Saj kadar je slabo vreme itak ne merijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
naj se sjtv ali kdo drug napise clen ki to zanika in ki velja na sodiscu

Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah taksativno navaja, katere znake, označbe ipd ... se sme uporabljat na cestah. Tiste, ki jih v pravilniku ni, ne obstajajo oz. ne veljajo.
In talne označbe za omejitev hitrosti v pravilniku ni, za omejitev hitrosti je potreben prometni znak. Zanj pa veljajo določbe 5 člena tega pravilnika (v primeru AC torej po predpisih velik znak, postavljen vsaj, če se prav spomnim, 1,5 m visoko, na obeh straneh vozošča).
Tako da tukaj policija nima prav. To je sicer v sodni praksi potrdilo tudi sodišče (Kranj, enkrat v prvi polovici letošnjega leta, o tem je pisala tudi Motorevija, sodba je, kolikor vem, že pravnomočna).
 
Nazadnje urejeno:

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
(v primeru AC torej po predpisih velik znak, postavljen vsaj, če se prav spomnim, 1,5 m visoko, na obeh straneh vozišča ).
Sem že enkrat spraševal, pa se noben ni upal odgovorit

Koliko je pa potem omejitev na AC od cestniske postaje Kompolje dalje pa do predorov?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Za cestnisko je znak za prenehanje vseh omejitev, torej 130 km/h. Ko se vzpenjaš po klancu proti tunelom pa je na znakih omejitev 100 km/h, ne samo na portalih. Tako da je omejitev od tam naprej 100km/h do razveljavitve, ki nastopi na ravnini pred izvozom Vransko (tako portal kot prometni znaki).
Še kaj mogoæe?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Za cestnisko je znak za prenehanje vseh omejitev, torej 130 km/h. .....
Ja ampak znak stoji samo na desni strani. In torej po pisanju sjtv1-ja ne velja. (tako kot tisti 40 pred cestninsko ne velja)

In še nekaj je takih cestninskih, kjer je postavljen znak za prenehanje omejitev samo na desni strani AC, in prav lahko da ga ne moreš vidt, če na tvoji desni vozi šlepar.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
hm... kaj pa če po vseh cestininskih neha veljat omejitev? kot križišča recimo...

in jest tud ne vem, kje je na logu 40 na desni strani... še na levi, ne vem če je...



in tud lahko bi že počasi malo dvignili tole, ker iz 130 na 40, in potem takoj nazaj je malo bolno. samo onesnaževanje in bz delanje kolon. naj znižajo na 80 pa je. če se pa kdo ne počuti sposobnega 80 pelat tam skozi, naj se pelje pa 60. manj je pa že res težko no.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
hm... kaj pa če po vseh cestininskih neha veljat omejitev? kot križišča recimo...
Težka. Ker ponekod table so. (na obeh straneh)

Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
in tud lahko bi že počasi malo dvignili tole, ker iz 130 na 40, in potem takoj nazaj je malo bolno. samo onesnaževanje in bz delanje kolon. naj znižajo na 80 pa je. če se pa kdo ne počuti sposobnega 80 pelat tam skozi, naj se pelje pa 60. manj je pa že res težko no.
Cestninske bi morali v širini voznega, prehitevalnega in odstavnega pasu podret, omejitev pa dat 130.

Ampak je za državo bolj donosno sred AC postavit betonski blok, ker to predstavlja nevarnost dat omejitev, se tja postavit z radarjem in kasirati.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
In kako nej potem 40 tonski šleper iz nule pospeši in se priključi nazaj na vozni pas? Ravno zaradi tega je še vedno nizka omejitev...
Drugače bi tudi jaz raje videl da bi porušili vse čimprej.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
In kako nej potem 40 tonski šleper iz nule pospeši in se priključi nazaj na vozni pas? Ravno zaradi tega je še vedno nizka omejitev...
Drugače bi tudi jaz raje videl da bi porušili vse čimprej.
Torej bi po tvoje morali nujno postavit takšne omejitve (40 oz 60) tudi mimo vseh uvozov? Tudi tam se namreč šleparji vključujejo na vozni pas. al kako?
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Za cestnisko je znak za prenehanje vseh omejitev, torej 130 km/h. Ko se vzpenjaš po klancu proti tunelom pa je na znakih omejitev 100 km/h, ne samo na portalih. Tako da je omejitev od tam naprej 100km/h do razveljavitve, ki nastopi na ravnini pred izvozom Vransko (tako portal kot prometni znaki).
Še kaj mogoæe?

Mislim, da tole ne drži popolnoma. Med Trojanskimi tuneli je tudi priključek Trojane. Sam priključek razveljavi predhodne omejitve, ker se šteje za križišče (na uvozih je obrnjen trikotnik). Uvoz razveljavi omejitev 100. Torej mora biti prometni znak za omejitev 100 od uvoza naprej, da velja omejitev cel čas.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Glede šleparjev... saj so že cestninske po Sloveniji, kjer je samo zmanjšana hitrost (mislim da na 100), cestninskih postaj na dveh levih postajah ni, pa se šleparji brez težav vključujejo... nekateri si morate malo razširiti obzorja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
In kako nej potem 40 tonski šleper iz nule pospeši in se priključi nazaj na vozni pas? Ravno zaradi tega je še vedno nizka omejitev...
Drugače bi tudi jaz raje videl da bi porušili vse čimprej.
Torej bi po tvoje morali nujno postavit takšne omejitve (40 oz 60) tudi mimo vseh uvozov? Tudi tam se namreč šleparji vključujejo na vozni pas. al kako?
tisto je pospeševalni pas itd itd itd.
iz cestninske se pa 4 ali več pasov združi v enega in umaknit se nimaš kam. in ko se 4 pasovi združujejo nemorejo na treh ali dveh peljat 20 ali 30 na prvem pa 130...
na pospeševalnem pa če znese lahko še vedno pelje dalje po odstavnem
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
In kako nej potem 40 tonski šleper iz nule pospeši in se priključi nazaj na vozni pas? Ravno zaradi tega je še vedno nizka omejitev...
Drugače bi tudi jaz raje videl da bi porušili vse čimprej.
Torej bi po tvoje morali nujno postavit takšne omejitve (40 oz 60) tudi mimo vseh uvozov? Tudi tam se namreč šleparji vključujejo na vozni pas. al kako?
tisto je pospeševalni pas itd itd itd.
iz cestninske se pa 4 ali več pasov združi v enega in umaknit se nimaš kam. in ko se 4 pasovi združujejo nemorejo na treh ali dveh peljat 20 ali 30 na prvem pa 130...
na pospeševalnem pa če znese lahko še vedno pelje dalje po odstavnem
Vse se da, če se hoče.
Osebni bi lahko nemoteno pelali skoz cestninsko po enako široki cesti kot prej, tovornakarji (kje imaš 4 pasove za tovornjake?) bi se pa združili v en pas, recimo pospeševalni, ki bi se potem priključil na AC, tako kot na vsakem uvozu. Prostora je na vsaki cestninski čez glavo dovolj.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
ksz

Na cestninskih je omejitev 60, to vedo vsi prometniki drugi pa tam ne merijo. Obicajno so na cestninskih laserji nastavljeni na 86km/h