Citat:
Uporabnik kavboj pravi:
To je bistvo tega. Nekaj časa nazaj sem bral intervju s Petkovičem (lastnikom mimovrste) in je rekel, da oni ne bodo sodelovali v tekmi za nižje cene.
Fora je v tem, da v mimovrste ne želijo biti najcenejši ampak najboljši. Imajo super pregledno štacuno (sigurno daleč najboljšo v SLO), odličen support in poprodajne storitve. Jaz vem, da raje kupim pri njih za 2€ več, vedoč da če bo kak problem, bom lahko brez kakih komplikacij vrnil. (Isto zaupam tudi Enaa) Kot pa da kupiš v 3€ cenejši štacuni in potem jebeš ježa. Se mi je v X štacuni namreč že zgodilo, da sem izdelek plačal, potem pa so ga odstranili iz ponudbe jaz pa sem se potem 14dni jebal da sem dobil denar nazaj.
To da je takšna politika mimovrste pravilna se vidi tudi iz njihovih rezultatov:
Vir:Citat:
Dejstva in številke:
* 13 oddelkov,
* 30.000 artiklov,
* mesečno nas obišče 400.000 obiskovalcev,
* od katerih je 120.000 registriranih uporabnikov,
* dnevno pošljemo 450 paketov,
* 8.000 zaključenih naročil vsak mesec,
* 60 zaposlenih, ki skrbijo za celostno in prijetno nakupovanje,
* 100-odsotna rast že štiri leta zapored (promet 2007: 7,64 milijona evrov).
http://www.mimovrste.com/info/106/o-mimovrste