Cene popravil - jermen , most

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Garnitura jermenov, napenjalci, ventili, po navadi so lahko uničeni tudi bati, tesnilo glave, brušenje glave, če imaš "srečo" še odmična gred... pa olje, tekočine, filtri...
Tisočaka je zelo poceni...
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Razdret je treba več kot pri velikem servisu. Glavo je treba dol vzet, s tem pa vse kolektorje, gobec avta razdret ali, še bolje, celo mašino ven potegnit. 200 EUR boš dal za zgornje dihtunge, 200 pa za ostalo (pumpa, ventili, drobni material ...). 400 EUR za material, 500 EUR dela pa je mogoče 10 ur ali kakšno uro več (za tako delo je najvišja tarifa - zahtevno delo). V desetih urah ti tega noben ne bo naredil, ker prvo kot prvo ne bo isti dan uspel glave dol dobit in jo dat požlajfat. Garantiram. Ta, ki ti je dal ponudbo za samo tisočaka, bi ti v bistvu naredil uslugo.

Če so bati hin, si še bolj v dreku ... Tu je zdaj vredno razmislit ali naredit konkretno generalko in se v bodoče držat režima pa avto izvozit do kraja ali pa na avto.net začet gledat za drugim meganom.

Moje mnenje.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Garnitura jermenov, napenjalci, ventili, po navadi so lahko uničeni tudi bati, tesnilo glave, brušenje glave, če imaš "srečo" še odmična gred... pa olje, tekočine, filtri...
Tisočaka je zelo poceni...

Ponavadi bati NISO uničeni, isto velja za odmično, ravno tako ni treba brusit glave. Seveda imaš izjeme in motorje, ki so temu bolj podvrženi, tu je pa še faktor, kje je je zgodilo (prosti tek, avtocesta pri 200 km/h ... etc.). Vsekakor največ denarja gre za delo, ker je treba celotno glavo podret, ponavadi zamenjat sedišča, "pošmirglat" ventile, zamenjat gumice ventilov in tesnila glave ter vijake glave. Velikokrat se to ne izplača in je veliko ceneje in preprosteje dobiti na odpadu celotno glavo in jo preprosto zamenjat v celoti. Glave so namreč (ob rednem vzdrževanju olja ter seveda menjavi jermenov) dokaj neproblematične, tudi, če avti več mesecev stojijo zunaj.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
najbrž bo še kaj poleg ventilov....(tesnila zagotovo)
je to isti avto kot v tisti temi kjer si pisal o cvilejnju ventilov?
Ne, "cvili" Peugeot, jermen pa je na Renaultu šel.

(niso moji avti)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
menjat cel motor ker je popravilo lahko problematicno, se je ze zgodilo da bati niso zgledali poskodovani ampak so vseeno dobili nekaj udarca in je motor v kratkem zaribal zaradi malenkost deformiranega bata...
Vcasih ni treba menjat nic vcasih pa vse od drocnikov naprej