Sosednja tema o adac-ovem testu me je vzpodbudila k razmišljanju ali niso za večino Slovencev celoletne pnevmatike best buy? Sicer dražje, ampak odpade menjavanje 2x letno (50+ eur), poleg tega ne otrdijo, ker so prej zvožene. Raje 2 leti stara celoletna, kot 4 leta stara zimska, a ne?
Sam sem vedno kupoval letne/zimske in se držal pravila, da si najboljše ravno prav dobre. In med top modeli izbral najcenejše / najlaže dobavljive. In tako trenutno vozim bričston Turanzo ER300. Guma je zame overkill, ker zmore bistveno več kot si želim in upam. Sem defenziven šofer, tiščanja in radiranja gum ne maram... pač pri velikem št. km več pomeni udobje. Sem celo postal dirkač skozi ovinke, na mokrem... ker guma tako fenomenalno prime. Pa me je hitro minilo.
Takšnih je verjetno precej in me zanima, če kdo še razmišlja podobno? Stroški so nižji, losaš se čakanja pri vulkanizerju, gume pogosteje menjaš (odpišeš) in ne otrdijo... Edino slabše so od "dedicated" sezonskih gum. Ampak za koliko? Jih kdo ima? Kako se obnesejo? Gledam malo ponudbo: GY vector in Pirelli 4 seasons.
Sam sem vedno kupoval letne/zimske in se držal pravila, da si najboljše ravno prav dobre. In med top modeli izbral najcenejše / najlaže dobavljive. In tako trenutno vozim bričston Turanzo ER300. Guma je zame overkill, ker zmore bistveno več kot si želim in upam. Sem defenziven šofer, tiščanja in radiranja gum ne maram... pač pri velikem št. km več pomeni udobje. Sem celo postal dirkač skozi ovinke, na mokrem... ker guma tako fenomenalno prime. Pa me je hitro minilo.
Takšnih je verjetno precej in me zanima, če kdo še razmišlja podobno? Stroški so nižji, losaš se čakanja pri vulkanizerju, gume pogosteje menjaš (odpišeš) in ne otrdijo... Edino slabše so od "dedicated" sezonskih gum. Ampak za koliko? Jih kdo ima? Kako se obnesejo? Gledam malo ponudbo: GY vector in Pirelli 4 seasons.