Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Celoletna guma v bistvu združuje najslabše lastnosti zimse gume poleti in letne gume pozimi. Ena taka lose-lose situacija ...
Jo bo pa rabil, ko bo moral na hitro zavirat, ali pa ga bo izza ovinka čakalo kako presenečenje, skoči srna pred avto in podzavestno zavije v stran.... Tedaj bo rabil najboljše pnevmatike.Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja sam če guma ne da oprijema nemore 4x4 nič nardit.
so ble pri nakupu avta gor obnovljene čungalunga gume in je še na mokrem asvaltu šlo v prazno.
uglavnem za folk ki ni dosti na cesti je pomojem dobra celoletna guma čist ok odločitev.
evo foter dela 10k km letno in nerabi 2x na leto laufat do vilkanizerjev itd. pa še 10 let bi rao da bi zimsko al pa letno gumo do konca obrabil.
Ja saj vemCitat:
Uporabnik Ogo pravi:
Obstajajo tudi 4x4 z nizkim težiščem. Subaruji na primer.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
fotr se je odločo za celoletno an tucsonu.
goodyear wrangler HP allweather.
nikjer ne opazimo nekih slabosti. po AC tiha, po snegu je vlekla nenormalno. Sam sem bil zelo skeptičen, res da ma avto 4x4. ampak za primerjavo jaz z dunlop wintersport ki je bil kot kao najoljša guma ocenjen na enem bregu niti slučajno, da štartam. sem se takoj vkopal. tucson z to zimsko letno speljal brez vsakega kopanja. še 1x vem da je 4x4 ampak če bi bla guma zanič tut 4x4 nebi pomagal.
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Lastniki 4x4 se pa itak stalno hvalite, kolko v klanec splezate, nikol pa ne pomislite kako hitro se bo avto ustavil, pa ovinki pa višje postavljeno težišče...