C-MAX 1,8tdi

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Pozdravljeni
Pred približno tremi meseci sem kupil C-Maxa 1,8tdi L.2008,prav posebej sem hotel 1,8tdi,ker po testiranjih se mi je zdel 1,6 preslaboten posebej če voziš z seboj več opreme oziroma so v avtu 3-4 osebe.S tem sem se zavedal da bo temu primerno večja tudi poraba,toda da poraba narašča povprečno od 7,5 do 8 l/100km pa se mi zdi vsaj za liter preveč.Res da imam včasih malo bolj težko nogo,pa zadnje čase full pazim kako vozim,kdaj prestavljam,vozim se večinoma sam ali največ dva(razen ko smo šli pred mesecem dni na morje)toda poraba se ne zmanjšuje kvečjemu narašča.
Najbolj pa me moti prestavno razmerje v nižjih prestavah,ko naprimer speljujem moram zelo dolgo vozit v prvi brzini,ker če prehitro prestavim v drugo(pod 2000-2500obr.) ima druga premalo moči in mi komaj potegne.Temu posledično mislim da mi tudi več pokuri,ker če gledam trenutno porabo v prvi in drugi prestavi sploh ne pade pod 20l/100km.Imam pa tak teren kjer moram posebej pred domom dostikrat uporabljat tam največ drugo brzino.
Sem bil prejšni teden na servisu pa mi je rekel da imajo ti modeli 1,8tdi to glede prestavnega razmerja kao eno serijsko napako in da je potreben neki update ki to potem deloma reši,toda kot sem gledal servisne račune prejšnega lastnika so mu že pred približno pol leta (preden sem ga kupil)delali neki update samo ne vem kakšen?Ga bom pa peljal ob prvi priložnosti da mi ga pregledajo.
Bi pa vseeno rad videl če imam kdo kakšne podobne izkušnje ali kakšen nasvet.Hvala.LP
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Mam mondeo mk4 1.8tdci karavan (125 KM), poraba mestna cca 7.5l ista že celih 160k, izven pa cca 6l do 6.5l odvisno od vožnje. Update za motor je bil ja, ki je vplival na EGR delovanje, pri meni se je samo kajenje zmanjšalo. Z updatom ti prestavnega razmerja ne morejo popravit ker noben c-max nima CVT menjalnika kjer bi razmerja bla programirana.
Je pa zelo zanimivo to da večina napak in graj o tem 1.8tdci motorju prihaja iz vrst focus/c-max, kjer ma motor 115KM, in mislim da drug menjalnik kot v Mondeo/S-max/Galaxy tu ima motor 100 ali 125KM.
Ma tvoj c-max 5 ali 6 prestav??
Drugače pa osnova tega motorja je sierrin 1.8D takrat se je prvič pojavil pod oznako Lynx in do danes pridobil skupni vod, variabilno turbopuhalo boljšo (hitrejšo) elektroniko, dvomasni vztrajnik (kiro tele si je to zmislilo) ostala je pa še vedno ista osnova teža, velika kompresija, 8 ventilov,...
Motor kot tak če veš kaj kupuješ je zakon ker ima goro navora, namenjen predvsem vožnji po AC, in nepreganjanju v obrate ker tega sploh ne prebavlja se mi zdi da tam malo po 3000 vrtlajih skoraj kap doživi.
Drugače pa nisi edini lastnik tega motorja, ki jamra nad porabo naš družinski kolega je prodal C-max samo zato ker je mel tako porabo, pravzaprav mu je po mestu pil okoli 8.5 litra.
Glede potovalnega računalnika, pa upam da so popravli saj koliko se jaz pomnim je moj C-max 1.6tdci, prav kazal porabo komaj nad 30 km/h in v prostem teku skozi 99.9L na 100km kar je pri mestni vožni kazalo povprečje vedno 10l na 100 km. Ti pa povem da če je to edin problem ki ga maš, je zakon ker kaj so pa meni vse na 1.6 tdci menjavali, sem prav alergijo na PSA motroje dobil.

lp bluub
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A je to motor s skupnim vodom ali ne? Pri Fordu je TDCI za skupni vod in TDDI za tehnologijo pred tem...
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Ima 5 prestav in je tdci 115 km,je pa res da če sam preračunam mi približno za pol litra manj nanese kot računalniku v avtu.Tisto o updejtu mi je pa rekel na servisu v Lescah Frlic.Tisto o skupnem vodu pa ne vem sploh zakaj se gre?Saj pravim najbolj me moti prestavno razmerje v nižjih prestavah ker moram z prvo kar dolgo vozit se mi zdi druga preslabotna vsaj pod malimi obrati in zaradi tega tudi večja poraba.
 
Nazadnje urejeno:

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.318
21
38
Ljubljana
@bluub si en redkih, ki je imel težave z 1.6TDCi motorjem. In ja, 1.8 je na stari zasnovi in JA je bolj požrešen, glasen in v nizkih obratih manj odziven kot 1.6.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.318
21
38
Ljubljana
Hmm.... kako naj si potem ta motor razlagam v svojem avtu (focus)? Trenutno 240 tisoč km, menjan alternator in vztrajnik - ostalo klapa. Izjema?
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.091
448
83
45
dolenska
Mam mondeota 2.0 tdci, 130 km, 2005 letnik. Poraba cca 7litrov. Večinoma se vozi ženšče okol 55 kg težka
grin1.gif
.
Mislim, da maš kr normalno porabo.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Saj moje probleme pripisujem bolj temu da je moj Cmax bil april 2004 torej prvi model, ker tudi dele ki so jih potem menjavali, cevi turbine, turbo, intercoler so se v materialu in rahlo v obliki razlikoval kot prvotno vgrajeni deli v motorju in napake so se odpravle, edino obcasni vklopi varovalnega nacina elektronike niso odpravli, ko je avto tak kot da mu turbo izklopis, in pa zaganje verige ker je te plasticne spanarje kr nonstop pobiralo tik pred prodajo je pa potem injektor razgnalo, tak da je kupec dobil se popust za nov injektor
smile-1.gif
.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
No ja... pojem zanesljvosti je 1.9 TDI 105km.

2.0 TDCi = 2.0 HDi pa tudi =)

Zato si pa za nov avto ogledujem al Vag 2.0 tdi ( kar me tudi malo skrbi) ali pa toyotin D4-d o tem pa nimam izkusenj tak da se zbiram mnenja. Lahko pa tu na alteru naredimo eno lestvico zaneslivih dizel motorjev
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Če kupuješ novega, so 2.0 TDI Common Rail dobri motorji, ni nekih težav (v primerjavi s starimi 2.0 TDI Pumpe-Düse). Glede novih Toyot D4-D nimam preveč izkušenj, stare pa niso nek biser (letniki okrog 2005 recimo).
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Ja za novega se zanimam, tak da je pol nekaj let mir, oklevam pa med passat variant 2.0tdi in avensisom wagon d-cat 150km. Ja no saj ti vag so tudi meli baje full probleme z glavami sploh 2007, vsaj tak sem bral.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Sicer ne vem kako je s tem pri fordih..a ponavadi čipanje reši težave.....popravi odzivnost motorja v nižjih vrtljajih ter tako posledično zmanjša porabo.

Verjetno nekaj na porabo vpliva višina vozila (predvidevam) ker za dizla se mi zdi razmeroma visoka.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Sicer ne vem kako je s tem pri fordih..a ponavadi čipanje reši težave.....popravi odzivnost motorja v nižjih vrtljajih ter tako posledično zmanjša porabo.

Verjetno nekaj na porabo vpliva višina vozila (predvidevam) ker za dizla se mi zdi razmeroma visoka.
Ja tudi meni se zdi za dizla vsaj za 1l previsoka,toda glede na odgovore ostalih se nobenemu ne zdi pretirano visoka in se pravi da to ni samo moja težava ampak bolj na splošno teh modelov.Res je da je to moj prvi dizel,do sedaj sem imel samo bencinarje,zato se še malo privajam tudi glede načina vožnje,prejšni avto mi je kuril povprečno 9l bencina/100km pa sem moral kar pazit kako vozim,tako da sem še vedno na boljšem kakor glede porabe in cene bencina/dizla.No bomo videli kaj bodo rekli na servisu,samo dobro da tukaj dobim vsaj kakšen nasvet,da bom tam znal kaj povedat da mi nebi kaj preveč šraubali po mašini.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Jaz lahko povem za 2.2 D4-D (100 kW) v Toyoti. Si ga lastim v corroli verso letnik 2005. ZA svoje konje lepo potegne, vožnja po AC je neutrujajoča, poraba po 3h letih nekje med 6 in 6,5 litra (70% AC in 30% mestne vožnje), Naj bi se pri teh motorjih pojavljala povečana praba olja (zaradi zmanjševanja porabe so preveč "narahlo" vpeli batne obročke, kateri potem ne opravljajo dobro svojega dela in nekaj olja ostaja v motorju, kjer potem zgori. Sam tega problema nimam, so se pa ponudili, da mi zadevo brezplačno zrihtajo, v kolikor se mi zdi, da motor pije olje. Ker nisem pristaš, da se odpira motor, s katerim ni nič narobe (poraba olja je max 0,5 litra na 100 km) sem jih sicer zavrnil, ampak je pohvalno, da se grejo to pri sedem let starem avtomobilu. (Sicer stalno servisiran na Toyoti ).
Skratka meni se zdi, da je motr prav pisan na kožu temu avtu. Za nove 150 KM motorje pa nebi znal kaj preveč pametnega povedat. Ampak glede na to, da se (najbrž) tovarna uči iz napak zna bit dober motor.

LP