Bravo Voyo :)

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.022
190
63
Brez skrbi, da vem, kako je izgledalo takrat, saj sem voyo registriral februarja 2014 pri takratnem Tušmobilu. In pri registraciji sem dobil na telefonsko številko, s katere sem se registriral, tudi povratni sms, v katerem med drugim piše, kako se z voya odjaviš... kadarkoli.
Tvoj fotr je moral storitev aktivirati s telefona, če mu storitev zaračunava mobilni operater.

In naročnina je bila do lanskega novemba 5€, potem pa so jo povišali na 7.

Kar pa se tiče tega, da bi po testnem obdobju poslali poslali sms, ali boš postal naročnik, in da če tega ne potrdiš, deaktivirajo storitev, pa se popolnoma strinjam. Ampak to je pač "zakonsko dovoljena finta", če si ne prebereš, kar podpišeš, si sam kriv. Povsod je tako, tudi pri drugih stvareh...na žalost. Noben ne gleda, koliko si star in ali obvladaš internet.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.832
5.933
113
Pri Voyo je problem v tem,
da se moraš po 14 dnevnem brezplačnem obdobju ROČNO ODJAVITI od naročnine, drugače se smatra da boš podaljšal (do odjave).


http://images.24ur.com/media/document/61443988.pdf
4/6
Citat:

4. Uporabnik za uporabo videovsebin potrebuje primerno hitro spletno povezavo v internet.
Minimalna zahtevana hitrost povezave je 128 Kbps, priporočljiva pa najmanj 512 Mbps.
Kdo najde hrčka
evil.gif
?
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.022
190
63
Ja to je pač njihova finta za pridobivanje naročnikov, ampak zakonsko ni sporno.

Zato je najbolje, da ko se prijaviš, se takoj tudi odjaviš... do preteka 14-dni boš lahko še vedno spremljal voyo, potem pa ne več. Ampak če naslednjič spet hočeš poskusno dobo z enako telefonsko, to ne bo mogoče, saj ostane v bazi podatkov in ponudijo ti samo naročnino.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
Vazn da zakonsko vse stima, tudi ce si najvecja pyzda pod soncem, samo da se lahko pohvalis s stevilom narocnikov.

Da ste pa eni tukaj gor supermeni je pa jasno. Se nikoli niste in tudi ne boste padli na finto ker ste buletproof. Prva generacija v zgodovini ki je imuna na natege, ki se je rodila in se bo poslovila pametna. V resnici vas bo pa ze do petdesetega leta 10x cajt povozil. Ce ne drugace tako da ti bodo petkrat prodali stvar ki je v resnici sploh ne rabis. Ne da bi sploh vedel, jasno. Pa ne leti nate osebno. Sodim tudi sam sem, ceprav sem trenutno preprican da mi je stvar kot je voyo nemogoce prodat.

Na op, [cenzura] ga. To je sola. Do naslednje napake. Od sedmih eur mesecno ne bo nihce umrl, si jim pa naredil lepo reklamo.
zmaga.gif
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.167
487
83
Mah sej ni tak samo voyo. Tudi vsi "velikani" imajo tako, npr netflix. Če se na stvar ne spoznaš pač vprašaš nekoga, letala tud ne začneš kr tak vozit in potem v zraku ugotovit, da ne znaš pristat.
 

KURKOFF

Pripravnik
8. avg 2007
401
0
16
Citat:

4. Uporabnik za uporabo videovsebin potrebuje primerno hitro spletno povezavo v internet.
Minimalna zahtevana hitrost povezave je 128 Kbps, priporočljiva pa najmanj 512 Mbps.
Kdo najde hrčka
evil.gif
?

[/QUOTE]

-minimalna zahtevana hitrost povezave je 128 Kbps
-priporočljiva pa najmanj 512 Mbps
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
O tem ti govorim. O tej neskoncni samozaverovanosti. Da si prvi in edini pameten, vsi starejsi mlajsi in drugi pa ovce. Ampak glej, se vsakega je zivljenje nazadnje prizemljilo. Pa dalec od tega da bi komu zelel slabo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik amacar pravi:
Mah sej ni tak samo voyo. Tudi vsi "velikani" imajo tako, npr netflix. Če se na stvar ne spoznaš pač vprašaš nekoga, letala tud ne začneš kr tak vozit in potem v zraku ugotovit, da ne znaš pristat.

Ni cisto tako... Netflix te pred koncem brezplacnega obdobja lepo opozori nekaj dni prej...

IMG_9506-20160406-075442.jpg


Pri Voyu pa ne duha ne sluha o kaksnem taksnem prijaznem obvestilu. Tudi ob prijavi je to omenjeno bolj kot ne samo v drobnem besedilu... Tudi po prijavi preko SMS-a NE dobis nobenih navodil o odjavi ...

skitched-20160406-080605.jpg



wp_ss_20160406_0003-20160406-081352.jpg
wp_ss_20160406_0004-20160406-081328.jpg
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.022
190
63
Pa kdo danes nima skrite taktike? Noramlno, da se vsak trudi zaslužiti na tak ali drugačen način, pa vendarle še po mejah zakona. Ja, treba je biti pameten, vedeti, kaj podpišeš ali poklikaš, treba je iti v korak s čaom glede tehnologije in glede fint... Če ne greš, te bodo nategnili slej ali prej.
Muha gre na drek, pa čeprav je ta plastičen, važno da ima pravo barvo in vonj. Malo je le treba spremljati zadeve, pa če si star ali mlad.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.832
5.933
113
Če je prvih 14 dni brezplačno, potem sledi da v nadaljevanju ni več.

Fer bi bilo, da se po 14 dneh dostop prekine, v kolikor se ne odločiš za plačljivo naročnino.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Če je prvih 14 dni brezplačno, potem sledi da v nadaljevanju ni več.

Fer bi bilo, da se po 14 dneh dostop prekine, v kolikor se ne odločiš za plačljivo naročnino.
V storitev si se najbrž prijavil z namenom, da jo uporabljaš (podobno kot naročiš časopis, mobilni telefon, elektriko...). Tistih 14 dni brezplačno je pač neka začetna ugodnost, kot ti jo nudi mobilni operater ob sklenitvi naročnine ali npr. GEN-i ob pričetku odvzema plina ali... Ko pa enkrat naročiš pa plačuješ tako dolgo, da ne odjaviš. Le zakaj bi bilo pri naročilu Voyo kaj drugače
stupid-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Če je prvih 14 dni brezplačno, potem sledi da v nadaljevanju ni več.

Fer bi bilo, da se po 14 dneh dostop prekine, v kolikor se ne odločiš za plačljivo naročnino.
V storitev si se najbrž prijavil z namenom, da jo uporabljaš (podobno kot naročiš časopis, mobilni telefon, elektriko...). Tistih 14 dni brezplačno je pač neka začetna ugodnost, kot ti jo nudi mobilni operater ob sklenitvi naročnine ali npr. GEN-i ob pričetku odvzema plina ali... Ko pa enkrat naročiš pa plačuješ tako dolgo, da ne odjaviš. Le zakaj bi bilo pri naročilu Voyo kaj drugače
stupid-1.gif

Eno je neko 14 dnevno BONUS brezplacno obdobje od sklenitvi razmerja... drugo pa je 14 dnevno brezplacno PREIZKUSNO obdobje ... Res je, da pise ob gumbu, da se s klikom strinjas s sposnimi pogoji ... ampak fer bi bilo, da te pred potekom brezplacnega obdobja obvestijo, da ce se ne odjavis, se bo zacelo obracunavanje... tako kot je recimo pri Netflixu ... Tak nacin, kot je sedaj je bolj "nategunski" in za sabo potegne vec slabe volje kot koristi ... In vsak ponudnik ima verjetno raje zadovoljne uproabnike kot pa tako, ki se pocutijo opeharjene ze takoj na zacetku ... Ce pa imajo tak nacin zgolj zato, da zasluzijo nekaj evrov na takih uporabnikih, ki niso pozorni na splosne pogoje in ne berejo takih forumov ali drugih virov, kjer se opozarja na take zadeve ... potem tudi prav... Se vedno delujejo po crti zakona ...
rolleyes-1.gif



skitched-20160411-122355.jpg
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Poglej, ti si pač želiš, da bi te obvestili, nekdo drug pač ne. Ni pa zaradi tega to kakšen nateg ampak kvečjemu davek na neumnost . Zakaj nekdo nekaj klika, če se ne zaveda posledic
stupid-1.gif


PS- podobno foro imaš z naročanjem raznih dodatkov pri TV (npr. HBO, paket Balkan...). Imaš neko promocijsko obdobje, ko je zastonj, naprej pa plačaš. Tudi tam ne dobiš nobenega opozorila, da je promo obdobje preteklo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Poglej, ti si pač želiš, da bi te obvestili, nekdo drug pač ne. Ni pa zaradi tega to kakšen nateg ampak kvečjemu davek na neumnost . Zakaj nekdo nekaj klika, če se ne zaveda posledic
stupid-1.gif


PS- podobno foro imaš z naročanjem raznih dodatkov pri TV (npr. HBO, paket Balkan...). Imaš neko promocijsko obdobje, ko je zastonj, naprej pa plačaš. Tudi tam ne dobiš nobenega opozorila, da je promo obdobje preteklo.

Ampak tam ne oglasujejo na veliko PREIZUSI BREZPLACNO! in podobno ... Ampak samo, da imajo novi narocniki od prijavi prvih xx dni zadevo brezplacno... Tukaj pa v raznih medijih oglasujejo brezplacno preskusno obdobje ... Ce lahko tuji taki ponudniki posljejo obestilo pred potekom brezplacnega obdobja z moznostjo prekinitve, nevem zakaj tega za Voyo ne bi mogli narediti. Sicer bi bilo manj takih, ki bi se "pozabili" odjaviti... ampak ne bi imeli razloga za slabo voljo, ko ugotovijo, da se jim nekaj zaracunava, kar niso narocili... ampak so samo zeleli izkoristiti brezplacno promocijsko ponudbo ... Dosedaj sem se pri vse takoh zadevah dobil tako obvestilo po preteku promocijskega obdobja... bodisi da lahko prekinem (tako kot recimo pri Netflixu), bodisi da se lahko s klikom na povezavo ali na kaksen drug nacin dejansko promocijsko obdobje spremeni v narocnisko razmerje (recimo pri slovaskem Voyu >> http://voyo.markiza.sk/stranka/pomoc/ menda posljejo SMS, da se bo brezplacno preskusno obdobje kmalu koncalo) ...

Sicer meni je vseno... jaz vem... upam pa, da se jih cimmanj "naserje" na tak nacin...
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Brezveze se dalje prčkat, ker ima vsak drugačen pogled na to, zagotovo pa velika večina bila hvaležna za sporočilo, če ne kar vsi! Po mojem mnenju bi bilo pošteno, da ti javijo... Ker pa Voyotu (in mnogim drugim na drugih področjih) več ne špila kot na začetku oz. kot si želijo, si pač take stvari dovolijo v upanju da dobijo dodaten eur. Ne glede na zadovoljstvo strank, kar pa je napaka na dolgi rok.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Brezveze se dalje prčkat, ker ima vsak drugačen pogled na to, zagotovo pa velika večina bila hvaležna za sporočilo, če ne kar vsi! Po mojem mnenju bi bilo pošteno, da ti javijo... Ker pa Voyotu (in mnogim drugim na drugih področjih) več ne špila kot na začetku oz. kot si želijo, si pač take stvari dovolijo v upanju da dobijo dodaten eur. Ne glede na zadovoljstvo strank, kar pa je napaka na dolgi rok.


467716-post_slo.gif
 

Mobisux

Pripravnik
18. avg 2007
456
0
16
Če si freeradier potem se strinjam z vama. Če želiš uporabljati storitev ne vem zakaj bi se moral 2x prijavljat po vajini metodi?