Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Kakšen big picure? Misliš marketniški vpliv? Saj je simpl: na eni strani vržeš skupaj stroške (izdelava, plačila tekmovalcev, stroški marketinga/PR), a drug strani pluse (kar prodajo, prirastek prodaje aplskih dil, povečanje vrednosti blagovne znamke zaradi skakalskih uspehov ...). Če je enačba v plus, obdržiš. Če je v minus, zapreš. Problem je samo izmerit težko merljive stvari (vrednost BZ ipd). Včasih se enostavno ne splača.
matematika ni sporna, ampak če imaš dva trenutno tako dominantna športnika (Sara+Peter), ki uporabljata tvoje izdelke sem prepričan, da bi se dalo iz tega naredit več. (Če ne znajo, pol naj E. Muska najamejo za 3 mesece, pa da vidiš kaj nastane
Po drugi strani, če ne bi bilo skakalcev kje sploh še opaziš Elan brand na tv, časopisu ? Jaz nikjer, kot da ne obstaja.
Če je to vredno 50k, 100k ali 500k€, pa naj ekonomisti ocenijo.