Torej, z Bosch kombiniranim hladilnikom oziroma njihovim poprodajnim odnosom imam sila slabo izkušnjo.
Hladilnik imamo dobri dve leti, garancijska doba je dve leti. Opazil sem, da se na predalih v zmrzovalnem delu nabira led. Od zgoraj sem videl, da se tesnilo sploh ne prilega na korpus in tam lahko zrak po malem kroži, prinaša v zmrzovalnik vlago (za nabiranje ledu) in toploto (za odvečno trošenje energije).
Kličemo serviserja in čez par dni res pride pogledat. Njegov zaključek: vrata zmrzovalnika so ukrivljena. Edino "zdravilo" - menjava vrat. Ugotovi tudi, da so ukrivljena vrata hladilnika, a še ne toliko, da ne bi tesnila.
Zdaj, hladilnik je od nakupa dalje stal na svojem mestu v kuhinji, v večni senci in brez zlorab. Najhuje, kar se mu dogaja, je, da na vrata pritisnemo kakšen magnet in podenj razglednico. Imamo otroke, ampak res dvomim, da bi se kdorkoli fizično loteval vrat, ker sem jim zmrzovalnik prepovedal odpirati. Skratka - mislim si, da so se vrata ukrivila zaradi napake v materialu.
Serviser nam je sporočil, koliko stanejo nova vrata zmrzovalnika in tesnilo. Ker je garancija pretečena, bi strošek bremenil nas. Zaradi slabega občutka, da smo žrtve slabe Bosch kontrole kvalitete sem se obrnil (s podobnim pisanjem kot tule) na Bosch Slovenija in čez nekaj časa so zmogli enovrstičnico, da ne morejo prevzeti popravila, ker je garancijski rok potekel.
Tehnično razumem to zadevo z roki. Res mi pa ni do tega, da bi kupoval nova vrata in tesnilo za napravo, na kateri bodo morda čez pol leta druga vrata tako ukrivljena, da bom moral kupiti še tista. Bosch rezervni deli res niso poceni in morda raje kupim nov hladilnik (zagotovo pri drugem proizvajalcu). Ko sem Bosch v začetku preteklega tedna povprašal glede tega, nisem dobil odgovora (še?). Kaj bom res naredil, še ne vem.
Sem pa sklenil zapisati svojo izkušnjo na forum - izkušnjo s slabo kakovostjo Bosch proizvodov in hladnim odzivom na težave uporabnika njihovih aparatov. Je to res katastrofa? Morda najbolj v spoznanju, da Bosch pač sodi v rang z ostalo hitro pokvarljivo robo in nima smisla plačati 100EUR ali koliko več v primerjavi s čim cenejšim in sem tisti denar (pri hladilniku, pečici in mikrovalovni pečici, ki so vsi Bosch) vrgel stran v lačna usta te firme. V naziv sem "katastrofa" pač napisal zato, da bi več bodočih kupcev prebralo mojo izkušnjo.
Hladilnik imamo dobri dve leti, garancijska doba je dve leti. Opazil sem, da se na predalih v zmrzovalnem delu nabira led. Od zgoraj sem videl, da se tesnilo sploh ne prilega na korpus in tam lahko zrak po malem kroži, prinaša v zmrzovalnik vlago (za nabiranje ledu) in toploto (za odvečno trošenje energije).
Kličemo serviserja in čez par dni res pride pogledat. Njegov zaključek: vrata zmrzovalnika so ukrivljena. Edino "zdravilo" - menjava vrat. Ugotovi tudi, da so ukrivljena vrata hladilnika, a še ne toliko, da ne bi tesnila.
Zdaj, hladilnik je od nakupa dalje stal na svojem mestu v kuhinji, v večni senci in brez zlorab. Najhuje, kar se mu dogaja, je, da na vrata pritisnemo kakšen magnet in podenj razglednico. Imamo otroke, ampak res dvomim, da bi se kdorkoli fizično loteval vrat, ker sem jim zmrzovalnik prepovedal odpirati. Skratka - mislim si, da so se vrata ukrivila zaradi napake v materialu.
Serviser nam je sporočil, koliko stanejo nova vrata zmrzovalnika in tesnilo. Ker je garancija pretečena, bi strošek bremenil nas. Zaradi slabega občutka, da smo žrtve slabe Bosch kontrole kvalitete sem se obrnil (s podobnim pisanjem kot tule) na Bosch Slovenija in čez nekaj časa so zmogli enovrstičnico, da ne morejo prevzeti popravila, ker je garancijski rok potekel.
Tehnično razumem to zadevo z roki. Res mi pa ni do tega, da bi kupoval nova vrata in tesnilo za napravo, na kateri bodo morda čez pol leta druga vrata tako ukrivljena, da bom moral kupiti še tista. Bosch rezervni deli res niso poceni in morda raje kupim nov hladilnik (zagotovo pri drugem proizvajalcu). Ko sem Bosch v začetku preteklega tedna povprašal glede tega, nisem dobil odgovora (še?). Kaj bom res naredil, še ne vem.
Sem pa sklenil zapisati svojo izkušnjo na forum - izkušnjo s slabo kakovostjo Bosch proizvodov in hladnim odzivom na težave uporabnika njihovih aparatov. Je to res katastrofa? Morda najbolj v spoznanju, da Bosch pač sodi v rang z ostalo hitro pokvarljivo robo in nima smisla plačati 100EUR ali koliko več v primerjavi s čim cenejšim in sem tisti denar (pri hladilniku, pečici in mikrovalovni pečici, ki so vsi Bosch) vrgel stran v lačna usta te firme. V naziv sem "katastrofa" pač napisal zato, da bi več bodočih kupcev prebralo mojo izkušnjo.