Če smo realni je jasno, da vpoklica ne delajo, če ni že res nujno ali jih v to kdo prisili. Vsak vpoklic je odvečni strošek.
Sam imam izdelek od MB in sem se že pošteno vnaprej pozanimal kateri sklopi so potencialno problematični za vzdrževanje ali napake. Glavna dva sta bila hidravlično vzmetenje (ki je izjemna zadeva, ko dela) in panoramska streha (puščanje, elektrika, manj prostora znotraj, celo kompletno sesutje stekla,..). Zato sem se zavedno odločil, da teh dveh kljukic ne bom pritisnil ko se je avto kupoval. In glede na politiko MB o reševanju znanih problemov njihovih avtomobilov (vpoklicev ni sploh) sem vesel, da sem naredil tako.
Včasih je dobro biti proaktiven, kot kasneje jamrati. Pa ne zagovarjam tovarn, ampak realnost je, da ne rešujejo lastnih napak in večino plača potrošnik sam. Ko sem šel v višji cenovni razred avta z mislijo, da je tam bolje...sem se enako uštel. Ni bolje.