Preveč komplicirate. Kupi letnik 2004 ali zgodnji 250, serija E46. Sem imel takšnega karavana tega letnika, avtomatik menjalnik, brez kakšnih težav. Sicer je pa tko. Kupuješ avto, ki je nov stal 30 do 40 tisoč EUR. Zanj boš plačal eno petino cene novega vozila. Logično je, da ne more biti kot nov, brez praske in brez kakšne okvare. Ne zapravi vse do zadnjega evra, prišparaj kakšnega jurčka in pol EUR za nepredvidene stroške v naslednjih dveh letih in je to to. Če bo kaj riknilo boš popravil in bo mir. Načeloma pa vsaj pri BMW jaz opažam, da so podvozje, zavore, menjalnik in motor precej solidne in trpežne zadeve. Prej boš dočakal, da bo nagajal kakšen motor za šipe ali kaj podobnega iz nabora elektronike.
Audija pa ne kupuj. Pri nas je postal ljudski šport ruralnih množic. Tiste bolj pragmatične si sedaj kupujejo Passate dizel karavan z "legendardnim" 1.9 TDI motorjem, obvezno čipanim v sosedovi garaži. Tiste bolj revne še kar vztrajajo na Golfih TDI. Oni malce bolj visokoleteči, ki se imajo za džeke pa si omislijo Audija A4 ali A6, starega vsaj 6 let, z aftermarket Xenon kitom, obvezno TDI in v zadnjem času še z aftermarket LED pozicijskimi lučmi ki svetijo kot OBIjeve lučke za na novoletno jelko.
Meni je bil Audi včasih še pogojno simpatičen (če bi bil cenejši ker ni toliko boljši od VW kolikor je dražji) samo se mi je v zadnjih letih zagabil po zaslugi voznikov iz Maribora in okolice kjer je Audi očitno statusni simbol.