BMW 3-er vs MB C

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
BMW 320d

Servis na 30.000 km.
Ima verigo.

Pa še to: kupi spodobno drago BMW trojko. Ne kupuj pri čudnih prodajalcih in najcenejših ker ti zna biti zelo žal. Redni servisi niso pretirano dragi, izredni pa te znajo olupiti še sploh ob poplavi vse elektronike v avtu.

Če ti finančno znese si izberi BMW iz ponudbe BMW Premium Selection. So dražja vozila od povprečne cene pri drugih prodajalcih, ampak so nerazbita, zelo dobro ohranjena, brezhibna, z malo in realnimi kilometri, predvsem pa dobiš še 12 ali 24 mesecev splošne garancije od prodajalca, ki je tudi sicer zastopnik za BMW.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
318 d ima drugače kakšne hibe?
Vsekakor bo eden izmed premium selection, zbiram + in -, zato je čimveč informacij presneto potrebnih.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Jap, C res ni capac wagn.. Posebej kaksna osnovna C200 CDI je uber wagn.. gre, ko metek, lepa je notri, odzivna, kvalitetna...
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Če že, potem kupi aktualno serijo trojke, torej E90, po možnosti od 2006, 2007 naprej, da ne boš ravno prvih serij, ki so prišle konec 2005, nabavljal.
318d sicer ne poznam iz prve roke, glede motorja pa je zelo podoben tistemu v 320d, ima enako kubaturo, le da je malce manj moči.
Jaz niti s prejšnjo trojko (serija E46), niti sedanjo trojko nimam težav. Sem pa res obe krepko plačal in vzel v okviru Premium Selection. Z nekaj več denarja si kupiš mir in kakovosten avto brez da pretirano iščeš in igraš mehanika. Meni recimo ne znese, da bi si kupil nov BMW, niti si tega ne želim, ker se preveč izgubi na ceni v prvih dveh letih. Dve leti star BMW pa je pri trojki že v rangu novega VW Passata. S tem da dobiš pri trojki itak garancijo leto ali celo dve leti torej kupiš brez skrbi zadevo. Jo je pa fino potem imeti nekaj časa ker sicer izgubiš precej denarja. Ko prodajaš le malokoga zanima, da je avto premium selection, tudi oprema ne igra tako velike vloge.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Pa tudi kvari se ne
rolleyes-1.gif
. Poznam gospo, ki je od 2007 do danes menjala tri nove Cje, ker je z vsakim bila več na servisu kot doma, no sedaj ima mir.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Imaš mogoče kakšen podatek kateremu standardu (EURO4 ali 5) ustrezajo motorji E90 od konca 2007 naprej?

Še to: pogon zadaj. Kako se obnese v snegu in recimo krožiščih?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Pa tudi kvari se ne
rolleyes-1.gif
. Poznam gospo, ki je od 2007 do danes menjala tri nove Cje, ker je z vsakim bila več na servisu kot doma, no sedaj ima mir.

Jaz pa poznam enega, ki mu je na E90 pri 80.000 km razneslo motor. A zdej lahko rečemo, da sta oba avta zanič in zaklenemo temo?
rolleyes-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.010
11.131
113
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Pa tudi kvari se ne
rolleyes-1.gif
. Poznam gospo, ki je od 2007 do danes menjala tri nove Cje, ker je z vsakim bila več na servisu kot doma, no sedaj ima mir.

gospa niso znali klime vklopit ali kakšna druga nevšečnost?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Ziher je v Rally prestavo šaltala, pol so ji pa avtomatika podarili.
grin1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Verjetno EURO 5, najnovejši modeli. Sicer pa imajo filter trdih delcev, kadi se nič, tudi izpust je precej nizek za ta avto. Homologacije pa se mi ne da zdajle iskati.

Kako se obnese na snegu? Kot prvo moraš imeti res dobre gume. Šparanja tu ni. Kupi se Continental, Dunlop, Michelin, Bridgestone. Na ravnem ni problema, spelje tekoče. Itak elektronika zelo pomaga in praktični ni zdrsevanja koles. Pomaga tudi v ovinku. V ovinku ti lahko malce odnese kvečjemu zadnji konec, če tiščiš na gas. Sprednji konec ne bo odneslo oziroma bo prej odneslo sprednji konec vseh vozil s sprednjim pogonom.

Klanec.... Speljati je lahko problem, če je izrazitejši klanec in sneg na vozišču. Ko se premikaš ni problema razen če je klanec kombiniran z močnejšim ovinkom. Takrat ne smeš spustiti gasa. Začne spodnašati, elektronika ukrepa, zmanjša plin, hitrost pade. Na to je treba računati in v ovinek vstopiti z višjo hitrostjo in imeti nežno nogo na gasu.

Če si doma v mestu in ne v kakšni volkoparnici kjer nameče 50 cm snega čez noč in splužijo ob dveh popoldne, se nimaš kaj bati.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Sem po netu iskal podatke o euro normah po letnikih, pa sem bil neuspešen.
Mogoče ima kdo kakšen katalog za te letnike, pa bi pogledal, če se komu da seveda.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Pa tudi kvari se ne
rolleyes-1.gif
. Poznam gospo, ki je od 2007 do danes menjala tri nove Cje, ker je z vsakim bila več na servisu kot doma, no sedaj ima mir.

Jaz pa poznam enega, ki mu je na E90 pri 80.000 km razneslo motor. A zdej lahko rečemo, da sta oba avta zanič in zaklenemo temo?
rolleyes-1.gif

Ne, ampak to obdobje ima mercedes velike težave s kvaliteto.
rolleyes-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
gospa niso znali klime vklopit ali kakšna druga nevšečnost?

evil.gif


sem ravno razmišljal kaka referenca je 'gospa'....pa si napisal pravi odgovor.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Kateri letniki c-jev so problematični? Ali misliš na porodne težave zadnjega c-ja?