Me je aktualna tema v zvezi s GLSom spodbudila, da bi lahko začeli zbirati bisere paketne dostave (kot recimo v "bedakih na cesti").
Osnovni namen je, da se navedejo najboljši "biseri", ki smo/ste jih doživeli s kakšno paketno službo / pošto - nikakor pa ne, da se začne pljuvati pa kaki eksplicitni dostavni službi.
Zato prosim za malo diskretnosti in zdrave pameti (hmmm - na Alterju sem - a pozna kdo kakega dobrega šrinka, da se malo pogovori za mano, ker začetek tega stavka nekako ne gre skupaj z Alterjem).
Kakorkoli že - tukaj moja izpred 3 let.
(3 je glavni števnik - tako mimogrede)
Naročim izdelek pri enem naših discounterjev (tistim, ki naj bi bil fer) - izpolnim "dostavni list", ker jasno navedem pogoje dostave: "manjši kamion" (da mi ne prileti s "šleperjem", ker je pač "slepa ulica"), da me o dostavi obvestijo 3 dni prej (hebi ga - sem pač terenc) in da OBVEZNO (debelo, obkroženo) pokličejo 1 uro pred dostavo (ker čutim na vodi, da tisto s 3 dni prej običajno "ne prime"). Zakaj vsa ta "panika" - izdelek je pač 70 kg težak in "občutljiv".
Asom (Geb.Weiss) uspe pripeljati brez 3 dni prednajave, brez klica, da bo v eni uri pri nas - doma pa "oma" (87 let), zunaj sneži in je spolzko - šofer jo pa prosi, da mu pomaga "odnesti" škatlo, ker jo sam ne more. (pa koji qrac jaz pišem neka "navodila") Pustimo zdaj "malenkosti", da je potem omi dal v podpis prevoznico, dostavnico z popolnoma drugačnim imenom in naslovom (50 km razlike - resnici na ljubo še vedno Štajerska) in ob njeni pripombi skomignil z rameni in popokal. Mimogrede - 1,3k EUR vreden izdelek (pa ni bil preveč pameten nakup).
Ko je prišla žena domov in izvedela za dogodek, me je poklicala (jaz 400 km vstran) - boljše, da tukaj ne napišem kaj vse sem bil (seveda jaz kriv, ker ne znam prav naročiti dostave).
Pika na i je pa bila, ko sem čez 3 dni dobil klic od prevoznika, če mi lahko pošljejo "pravo prevoznico" v podpis, ker so ugotovili svojo napako - no, takrat mi je pa vse zihrunge (in po mojem tudi FID, ker se ne spomnim vsega) pometalo. Sledil je klic "prodajalcu" (tukaj se še enkrat opravičujem "študentki", ki je naletela name) in potem povratni klic vodje transporta, kjer smo "razrešili" (mislim, da Geb. Weiss od takrat ne vozi več za njih) zadevo.
Jaz se še dandanes sprašujem, kako si kakšen logist lahko privošči tako neumnost. Popravek - kako naročnik lahko določa izvajalca samo na osnovi cene.
Osnovni namen je, da se navedejo najboljši "biseri", ki smo/ste jih doživeli s kakšno paketno službo / pošto - nikakor pa ne, da se začne pljuvati pa kaki eksplicitni dostavni službi.
Zato prosim za malo diskretnosti in zdrave pameti (hmmm - na Alterju sem - a pozna kdo kakega dobrega šrinka, da se malo pogovori za mano, ker začetek tega stavka nekako ne gre skupaj z Alterjem).
Kakorkoli že - tukaj moja izpred 3 let.
(3 je glavni števnik - tako mimogrede)
Naročim izdelek pri enem naših discounterjev (tistim, ki naj bi bil fer) - izpolnim "dostavni list", ker jasno navedem pogoje dostave: "manjši kamion" (da mi ne prileti s "šleperjem", ker je pač "slepa ulica"), da me o dostavi obvestijo 3 dni prej (hebi ga - sem pač terenc) in da OBVEZNO (debelo, obkroženo) pokličejo 1 uro pred dostavo (ker čutim na vodi, da tisto s 3 dni prej običajno "ne prime"). Zakaj vsa ta "panika" - izdelek je pač 70 kg težak in "občutljiv".
Asom (Geb.Weiss) uspe pripeljati brez 3 dni prednajave, brez klica, da bo v eni uri pri nas - doma pa "oma" (87 let), zunaj sneži in je spolzko - šofer jo pa prosi, da mu pomaga "odnesti" škatlo, ker jo sam ne more. (pa koji qrac jaz pišem neka "navodila") Pustimo zdaj "malenkosti", da je potem omi dal v podpis prevoznico, dostavnico z popolnoma drugačnim imenom in naslovom (50 km razlike - resnici na ljubo še vedno Štajerska) in ob njeni pripombi skomignil z rameni in popokal. Mimogrede - 1,3k EUR vreden izdelek (pa ni bil preveč pameten nakup).
Ko je prišla žena domov in izvedela za dogodek, me je poklicala (jaz 400 km vstran) - boljše, da tukaj ne napišem kaj vse sem bil (seveda jaz kriv, ker ne znam prav naročiti dostave).
Pika na i je pa bila, ko sem čez 3 dni dobil klic od prevoznika, če mi lahko pošljejo "pravo prevoznico" v podpis, ker so ugotovili svojo napako - no, takrat mi je pa vse zihrunge (in po mojem tudi FID, ker se ne spomnim vsega) pometalo. Sledil je klic "prodajalcu" (tukaj se še enkrat opravičujem "študentki", ki je naletela name) in potem povratni klic vodje transporta, kjer smo "razrešili" (mislim, da Geb. Weiss od takrat ne vozi več za njih) zadevo.
Jaz se še dandanes sprašujem, kako si kakšen logist lahko privošči tako neumnost. Popravek - kako naročnik lahko določa izvajalca samo na osnovi cene.