Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
ksz
V prilogi je screenshot Audi A3 motorjev iz TecDoca ... nejeverni se lahko prepričate. Poudarjam pa, da bo CR motor tega letnika skoraj nemogoče dobiti, še posebej pri nas. Izpodbijal sem samo izjavo, da imajo drugi člani VAGa prednost v tehnologiji.
Citat:
Uporabnik Pungi pravi:
Vsekakor bimer, ker je to avto za ženske. V audiju bo izgledala kot potnik za lidl oz. hofer.
A nisi tega začel prodajat že pol leta nazaj?Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Malo se izprsi (baba je le baba) pa ji kupi MB A 180 DCI, 1. reg l. 2008, prevoženih 20.000 km za 17 jurčov. Pa bo avto dooolgo pri hiši.
Sej prvi kupci niso imeli teh problemov, ker še niso bili znani. Tako kot prvi kupci 1.9dCi od Renoja, itd., itd....Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
Vse je zelo lepo razloženo na tem linku - http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A3#Engines 2
A3 je dobil CR motor 2008. Je pa žalostno, da moraš pri enem najdražjih avtov v klasi paziti, da se ne opečeš pri izbiri motorja.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Nasprotno ima BMWjev 2.0 D probleme pri vseh motorjih ... recimo menjava turbin na 100k km ali manj, pa tudi zaribajo radi!
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sej zato sem omenil, da če se že govori o slabih 2.0TDI naj se omeni še slabe 2.0D pri BMWju. O obeh se govori veliko, samo ker je BMW preminum vozilo z svojo kasto oboževalcev se tega ne omenja! Skratka to da crkujejo turbine, da potegne sesalni kolektor skozi motor, da so problematične šobe .. aja to je normalno (redno) vzdževanje preminum znamke!