Berlingo 1.6 HDI

primmycar

Zelenc'
5. sep 2014
12
0
1
Pozdravljeni...zanimam se za nakup Berlinga 1.6 hdi, 2008-2010 letnik...ima kdo kakšne izkušnje oz. kaj mi priporočate v tem rangu, gledal sem tudi Partnerja, pa vw caddya...samo nekak mi je berlingo po izgledu najlepši...hvala..
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
in kaj točno te zanima?
prostoren avto, motor zanesljiv...
partner je itak identičen avto, z drugačno masko
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ne pozabi da je to v prvi vrsti dostavno/servisno vozilo in ne osebni avtomobil. Tresenje črički in podobne zadeve mu niso tuje, partner je isto vozilo z drugo unamko, caddya pa ne poznam.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.231
5.660
113
1.6 HDI vzami 110HP....90HP je sicer ok...ampak mu mal zmanjka na AC

Sicer pa odvisno od tebe kolk si alter
grin1.gif
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.206
6.759
113
imam berlingeca 90KM letnik 2011, vendar prvič na cesti na marca 2012. To je še ta izgled, kot ga ti gledaš, ne ta nov facelift.
do sedaj 100kkm narejenih. kar naprej so se mi lamale tiste palice na prtljažniku zadaj pri šipi (se pravi ko hočeš samo šipo dvigniti, ne celih vrat). Od kar ni več v garanciji tega ne popravljam več. prej so mi pa na avtomerkurju ene 3x to rihtali pa nič zrihtali. Pa žarnice kar pogosto menjam spredaj, pa gume so neke čudne dimenzije da so kar precej dražje od drugih avtomobilov v tem ali še kakem naslednjem rangu.

drugače pa redni servisi. Nobenih resnih težav. kot rečeno najbolj me jezi tistile prtljažnik. Vozim pa avto 99% jaz (ženska), ki ne vidim nič, ne slišim nič, pojma nimam o ničemer in še kar se mi avto ni razpadel.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Sandra... upam da imas to vozilo, ker vsaj ta nov Berlingo nima teh simptomov, ki jih omenjas. In celo podvozje je vzeto od c4 picassa, tako da skupnega z dostavnikom imata samo se oblika in zadaj vzmeti, ki se je obdrzal.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Stvari ki so ti jih menjali v okviru garancije imajo ponovno 1 letno garancijo in ne le do poteka splosne garancije. Tko dalahko naceloma menjas non stop ce se ti okvari v roku enega leta.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.206
6.759
113
kaj mi to pomaga, če ne znajo/ne želijo? Raje plačam, da mi zamenjajo in da mi dela, če mi kdo ve povedati, kam naj grem. Zadeva mi je jako uporabna, resnično sem to dnevno uporabljala
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Delajo po navodilih maticne tovarne. Ocitno menjajo z enako slabim izdelkom, ki se ponovno okvari. Imajo na izbiro, da zavrzejo en kup delov in naredijo nove boljse ali porabijo zalogo in menjajo do onemoglosti oz. dokler kupci ne obupajo. Imel identicno situacijo leta nazaj na Cliu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
najbol pomembna stvar pri tem motorju ob nakupu je, da je mel avto delane servise na max 15k km.
Če ima na 30k km stran od avta. Ti se jih pa tudi drži na 15k, ko kupiš avto.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.231
5.660
113
Hotel je rect...da tud ce so na 17.899km se jih splaca delat na MAX 15kkm sploh ce si ga želiš dolgoročno lastit....
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.206
6.759
113
Vem, kaj je hotel reči...
Moje vprašanje je pa ali je med 15kkm in priporočenimi 20kkm res taka razlika in kako se pride do cifre 15kkm. Je to absolutni ali relativni standard? če absolutni, ok, in na podlagi česa. Če relativni, ni potem morebiti bolj prav 10kkm (priporočeni na pol). Ali celo ve, da so na 20kkm in samo opozarja da je bolje če jih ima 5kkm prekmalu kot 10kkm prepozno? Tistih 30kkm me bega bolj kot 15kkm, ker pač vem, da če imaš res rad svoj avto, moraš za njega skrbeti bolj, kot je standard.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Malo kmečke pameti bo dovolj: pač čim manj staro je olje, bolj opravlja svojo funkcijo in manj je možnosti, da se bo zažgalo in zabasalo kanale.
Verjetno, če se stalno jajcaš z mrzlim po mestu par km, bo zadeva bistveno bolj obremenjena, kot če avto vžgeš in narediš 100 km v eni vožnji. Od tu naprej je kmečka logika jasna...
In pa seveda najpomembnejše (nisem prepričan, da za Berlinga velja): vsi gledajo le tisti označen servisni interval (npr. 15.000 km ali 1x letno). Ampak običajno zraven v pogojih vzdrževanja piše, da v primeru povišanih obremenitev (pretežno mestna vožnja, kratke razdalje, vleka prikolice, itd.) JE NUJNO skrajšati servisni interval. Seveda se 99,9% voznikov na to kraktomalo pofučka.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.206
6.759
113
no, končno eden...
drugače pa, če se prav spomnim v navodilih nič ne piše, kdaj je treba na servis (na koliko km ali na koliko časa). Ko daš kontakt, se prikaže čez koliko km in sam preračuna. Najbrž upoštevajoč oba parametra, da ne narediš več kot 20kkm in da ni od servisa minilo...ne vem koliko časa. Slednji parameter pri meni ni igral vloge zaenkrat. Torej v navodilih nič eksaktnega ne o kilometrskem ne o časovnem intervalu, kaj šele o posebnih okoliščinah - samo glej lučko in pojdi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Malo kmečke pameti bo dovolj: pač čim manj staro je olje, bolj opravlja svojo funkcijo in manj je možnosti, da se bo zažgalo in zabasalo kanale.

v bistvu ne tolko staro olje, kot pa ena velika napaka v dizajnu v dotoku olja za turbino. Na dotočni cevi je kovinski filterček. Ki se zabije in turbo ostane brez olja. Potem pa dodaj še to, da rado spusti tesnilo na šobi in se posledično nabirajo saje v olju.
Ni zastojn fabrika spremenila priporočen interval iz začetnih 30k na 15k km za 1.6 hdi.
Na koncu pa še menjava turbine in vseh cevi za olje ni garancija, da bo nov turbo delal.
Zaradi tega menjava na 15k km.
 
Nazadnje urejeno: