Bencinar/Dizel?

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
če ima menjalnik dve sklopki hitreje menja prestave, ker ima eno prestavo že v naprej pripravljeno

zelo laično povedano
fora dvojne sklopke je v mehkejšem prestavljanju med prestavami. Avti z enojno sklopko, sicer ne več tako očitno ampak vseeno, cuknejo. Pri dvojni pa druga vklopi, ko prva popušča, da zadeva elegantneje, mehko prestavi.





Glavna finta dveh sklopk je hitrost. Ko ena izklapla pogon ga ze druga vklopi.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Res? Recimo gledam malo pežoje 206, letnik 02, 03...vsi imajo ceno okoli 5000€ za tiste z OK opremo.

Meni se to ne zdi normalna cena za kao gajbico.
Zakaj ne?
Če ti lahko dokažem z računi da je avto redno servisiran lahko ga z lak metrom 2 tedna miriš pa bo ok norranjost ohranjena v nulo...in potem ti ponudijo 3000€....Avto nikoli v okvari klima šipe usnjen volan....Jaz ne razumem...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Res? Recimo gledam malo pežoje 206, letnik 02, 03...vsi imajo ceno okoli 5000€ za tiste z OK opremo.

Meni se to ne zdi normalna cena za kao gajbico.
Hehe, normalna cena?
Avti so stari 7 let, potem pa racunaj izgubo vrednosti glede na novega.
Sam sem se ravno resil podobne kantice za 5k EUR, vendar jo je vzel edini tip, kateri je prisel v roku enega meseca in pol kar se je prodajala pogledat. Pa je imela malo km, servisno, precej vec opreme kot drugi za nekje povprecno ceno. V tem casu je pa klicalo manj kot 10 folka. Tako da sem imel kar sreco. Je pa res, da te kantice orenk drzijo ceno. Ampak ce gledas dobis novo z boljso opremo za 9.5k EUR. Sam je ne bi nikoli 6 let stare kupil za 5k EUR.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Zakaj pa ne avta sam prodaš?

Mo foter je prodajal 10 let starega Roverja 216 Si, s prevoženimi 100.000 km, seveda prvi lastnik (foter ima zdaj 70 let), garažiran, praktično samo relacije - torej avto kot iz škatlice.

Pa je ob nakupu novega, ga dal tudi ocenit za koliko bi mu ga prodal....ponudili smo mu celih 600 EUR
crazy1.gif
, no potem smo ga sami v roku 14 dni prodali za 2.700 EUR.

Tak da....na suho te nategnejo za 2 jurja - oz. prodaja rabljenih jih je večji posel (zaslužek) odprodaje novih vozil.

-------------------------

Malcom...nakupna cena....vkalkuliraš noter še prodajno ceno...torej je razlika že razpolovljena (vsaj).....in imaš pri avtu večjih dmenzij vseg askupaj 1.000 EUR razlike....ki pa jih (smo že više računali) dobiš noter v roku 2 let.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ni blema 5 jurijov za 3 leta star avto. Ampak tisti pežoji so letnik 02, tudi 01 se najdejo s tako ceno!

Kaj ljudje razmišljajo ko tu kupijo? Se jim ne splača bolj kupit novega, na kako lizing/kredit varianto?

prejšni teden sem prodal svojga P206 1.4 qicksilverja (avt. klima, elktrika, ABS) z 53000 km za 5500€... bil pa je 2004 letnik.

Tok je to nekje realno vredno.

lp
 

alesi0

Pripravnik
15. okt 2008
98
0
6
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ta je pa dobra.
Jaz imam recimo doma 2 bencinarja in dizla. Pri tipu avta Passat je razlika porabi konkretno vecja kot 2 litra. Sam vidim koliko mi zre vsak avto in mi noben ne more rect da je samo 1.5L.
Poraba se z vecanjem hitrost se bolj nagne v prid dizla. Ce primerjam cooperja proti sestici mi dejansko pije pri hitrosth nad 150km vsaj 3L vec pa ima enako moci vendar se kakih 300kg manj.Tudi 206ka mi na avtocesti pozre vec goriva kot 500kg tezja sestica.........
Pac imas taksne avtomobile, ki pijejo več. Očitno nimama enakega okusa glede avtomobilov.
Vsi avtomobili v rangu pasata imajo enako porabo (recimo vsi bencinski)? Vsi vemo da to ni res.
Če je tvoja izkušnja, da je poraba krepko prek 2 litra višja, ti nihče ne oporeka. Tudi tebi ni potrebno oporekat, če imam jaz izkušnjo, da je poraba "le" 1,5 litra višja pri bencinskem motorju. Pač različni avtomobili, različni motorji, različni načini vožnje...
Kje sem omenil, da je ta poraba 1,5 litra bila pri avtomobilu v rangu pasata?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
najblj merodajno bo da napišeš pri katerem tipu avtomobila in tipu motorja si imel kako porabo.

Lahko si zgolj vozil varčen bencinski motor in požrešen dizel motor.


Tudi korejcem je uspelo narediti dizla (mislim da 1.5) ki je pil malenkost več od bencinarja
evil.gif

(pa se žal ne spomnim kater....v glavem porabo so mu namerili 8 litrov!...velikostni razred pod 4 mtere).

Kdor bo pač hotel imeti najvarčnejše pri bencinarjih si bo pač omislil Hondo...oni so pri porabi razred zase.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Mac77 je dal dobro primerjavo, ker ima primerljive avtomobile doma in jih redno uporablja. Tudi sam sem imel svoje čase doma dva VW, 1,8T in 1,9TDI. Bencinarja se je zelo ztežko peljalo z nizko porabo oziroma je ob malo bolj dinamičnem načlinu hitro narasla, medtem ko pri dizlu ni bilo tega. Seveda dizla ni bilo treba vrteti v obrate (in s tem večati porabo...), pa je že dal vse od sebe.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tudi korejcem je uspelo narediti dizla (mislim da 1.5) ki je pil malenkost več od bencinarja
evil.gif

(pa se žal ne spomnim kater....v glavem porabo so mu namerili 8 litrov!...velikostni razred pod 4 mtere).

Hyundai Accent 1,5 CRDi, 3 cilinderski motor, ribežn od avta, sem šel z njim v Ženevo (nadomestni avto), sem mislil, kako malo bo kuril, ker je nizko litražna mašina...., dva tanka v eno smer, mislim, da je bilo povprečje okrog 9l/100km
bonk.gif
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.596
1.203
113
Celje
sem bil navdušen nad hondo civic, ko sem jo imel na testu, res lepo dodelan avto, lepo se vozi, všeč mi je bil "športen" zvok bencinarja, glede na to, da sem zadnje 4 avte vozil dizle....

Potem pa je prišla na vrsto vožnja do Paga... En poln tank bencina do dol, pa drugega za nazaj (dol smo bli 3 dni in se nismo kej dosti furali sem in tja), na avtocesti relativno po omejitvah. Na pagu sem bil živčen od "cviljenja" motorja, ki ga moraš voziti v relativno visokih obratih, da sploh gre kam...
Drugič ista pot, renault scenic 1,5 dCi 106 konski.... res je švohnejši, je pa dosti višji in za nas, ki smo proti tridesetim
smile-1.gif
že bolj udoben! Dol 10 dni, pa sem tankal nazaj grede tam nekje malce pred Zagrebom!
Razlika v porabi? 1 liter? ja seveda 2 litra? ma tudi ne.... Sicer bi moral malce preračunati ampak je bila občutna. Pa tudi zvok traktorja mi bolj odgovraja, ker se lahko vsaj pogovarjaš s tistim, ki sedi zadaj!

Pa recimo sem imel megana 1.6 bencinarja.... tam 9 litrov! potem pa sem imel tudi 1.5 dCi ki je pil tam do 6 litrov za enako vožnjo. Če si ju tiščal pa navzor ni omejitev...

Pa gremo primerjati še tiguana 1.4TSI (ki je oh in sploh motor) proti dieslu! prvi pije pri kombinirani vožnji VEDNO nad 10 litrov. Diesel? Za 8 se moraš že krepko potruditi! Spet je razlika konkretna! Pa tole ni rekla kazala.....

Jst sem ostal na dieslu! bom pa kupil bencinarja, takoj, ko me bo poraba prepričala.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.129
113
Bomo videli kaj bo s turbo mlinčki čez ene par let. Osebno se jih bom upal kupiti ravno toliko kot rabljenega Priusa. Se pravi nikakor ne.

Ontopic avtorju - pravilna izbira.
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
<Mene v evropi ni blo pa sem prodal avto preko avtoneta. Prišli na dom, foter jim je dal ključe, so nacolali in to je to.

dej nabijat spet, podpis tebe kot prodajalca ste pa kako že overli?? za taprav prepis je to namreč nujno in če si bil ti po tvoje izven evrope.
stupid-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
grin1.gif
, ja to je bil njihov prvi mali diesel.

Za razliko od tega pa se je 2,0 CRDi zelo solidno odrezal v prejšnjem modelu Santa Fe-ja, navkljub neprepričljivosti na papirju - 115KM, je suvereno vlekel, imel odlično končno hitrost in zmerno porabo glede na velikost in težo avta.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Novi Hyundai/Kia 1.5 CDRi motor je nekaj magnitud boljši od starega. Stara 3 cilindraška varijanta je bila totalni promašaj. In to so priznali tudi pri samem Hyundaiju, kjer je ta stari motor postal eden izmed motorjev z najkrajšo proizvodno dobo.

Ogo