kopipejstam iz ene druge teme:
DH support:
1) spletna banka vezana na osebni certifikat. ko je vmes potekel, in so mi pač morali aktivirati novega, so me par dni pošiljali levo in desno - bančnik na šalterju, tehnična podpora. Ne dela, pa spet mailirati in čakati, da pridem po vseh tistih mailih na vrsto, da so mi končno sprejeli nov certifikat in aktivirali za spletno banko, pa ne vem kaj...
trajalo vse skupaj par dni:
pokličeš pomoč, prva stvar ki je da se zglasi v banki, ker je treba osebno. očitno nobeden ne posluša kaj sploh rabiš. grem v banko naslednji dan, čakam v vrsti, da mi povedo, da oni tu ne morejo nič, da je treba tehnično pomoč. od tam se to ne da rešiti. pol grem pač malo v službo ali nekam, ne morem ravno vse z rok spustiti in iti domov za kompjuter te cifre preverjati. potem naslednji dan kontaktiram tehnično pomoč, ki ji dam vse podatke ki jih rabi. kaj oni delajo nadaljnji dan, pa njih vprašaj.
zahaklja se že na začetku. pri kolikor toliko suportu imam eno cifro kamor kličem ko rabim bilokaj in se vse da. tu moram očitno vedeti in poiskati seznam kam naj konrtaktiram za vsako stvar posebej in moram nujno izbrati prav, če ne je štala. po definiciji slab suport. V drugi točki kličem "napačno številko za pomoč uporabnikom" in mi tam ne zna niti toliko pomagati, da mi pove, da obstaja neki seznam, morebiti celo, da mi pove pravi kontakt. Samo zglasite vse v poslovalnici... slab suport drugič.
2) osebni bančnik malo morgen. vključno s tem zgoraj ali pa ko je kaj zaštekalo in zakaj smo se šetkali na banko. po telefonu se ne da zmeniti nič, vključno s tem da bi se naročil morda, da ne bi čakal ko blesav. K sreči mi je na poti od dela do doma vsaj enkrat tedensko. kot rečeno je šlo za postranski denar, se nikamor ne mudi en teden. torej na šalter pa v vrsto...
3) od zapiranju seveda ponovi vajo, prijaznost, ki je vsaj do takrat bila, čeprav ne ravno učinkovita, je pa tudi šla pa pa… usesti se nimaš kam, oziroma na kontralaterali poslovalnice. ko bi vsaj cifre vlekel ali pa kaj, tako se jebe vsem po vrsti kdo je prej kdo je pol. to tudi ni, da jaz zdaj stojim pred vrati, pa držim vrsto za eno na berglah, ker pač ne more stati celo malico zunaj. ko pa teta zvedla, da zapiram račun, me je pa najprej napizdila, da moram vse obveznosti poravnati. Halo? saj jih nimam nobenih neporavnanih. Pa potem šele, če nisem zato tam, ker sem bila klicana? očitno sem narajmala en dan, ko je bilo polno čudnih tam, ampak to ni moj problem, njena dobra volja tudi ne. ko pa je bilo treba razlog navesti, je pa kar določila, da zapiram s.p., je precej nejevoljno popravila na prehod k drugi banki...
N26 je seveda spet ena svoja burleska...
Unicredit support:
pokličem eno in edino cifro ki jo imam, poveam kaj rabim, dobim v max 20 min mail z vsem potrebnim. še zadeve, ki zahtevajo podpis se med nami da rešiti z maili in skeni…tudi v smislu aneksov h kreditni pogodbi ipd. če osebnega bančnika ni, se javi kdo tretji na taisto številko in če res ni nekaj kar je bilo med nama posebej zmenjenega, zrihta le-ta.
Razlika v ceni med enimi in drugimi niti ni bila tako pretirana na koncu, s tem da imam pri Unicreditu vse, kar obstaja, tam pa minimum, res pa je da je šlo v primeru DH za poslovni račun. No N26 je pa vsaj zastonj, pa nudi več kot DH na minimumu. Ko je pa nekaj zastonj, seveda ne gledaš tako v zobe...