B&S motor

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
na kosilnici sicer teče ampak ne dobi pravih obratov-če bi bil več cilindrc bi rekel da teče po dveh. Če odvijem pokrovček olja pridobi malo obratov - ravno tako če pumpam benz ampak po občutku komaj pol od prejšnjih. Razdrl sem frgazar in ga spucal ravno tako filter zraka, kaj še lahko naredim sam?
Do letos delala BP sicer sem že kupil Hondo amapk me jezi pa še rad kaj naredil sam zato na pomoč za pravi tip 6pack sledi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.656
113
Evo za 6pack!

Menjaj uno dihtungo med frgazarjem pa tankom.....pa uno O tesnilo tm na frgazarju k pride nataknen na "kolektor" oz uno cev k benz v cilinder vod!

Poglej če je mogoče spustila dihtunga tud tm med to cevjo pa cilindrom (na drugi strani od frgazarja)...ampak za to dvomim....sem siguren da bosta prvi 2 rešili problem!

Nekje ti zrak not vleče!

Dobiš pa vse to za sitne pare v Rotar centru....sam cifro iz motorja si prepiš čene bo stric tm znoru (pr men je k sm mu začel pa sej veste 3,5 HP motor.....300let že istga delajo
grin1.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.656
113
Glavo si pogledal? Da se niso kaki vijaki losal? Zateguj križno k pr feltnah
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Pa zračni filter prej preveri. Za test ga pa kar snami, če ne boš ravno na makadamu kurblal. Če je pa predihan motor pa svečko vsaj očisti, ali pa kar zamenjaj. Se zapaca od olja pri zmatranih motorjih.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
prvo poglej če se ti ni fedra sjebala za omejevalec hitrosti.kot drugo pa mislim da maš vakuum problem če je bolje ko odviješ pokrov olja.menjaj membrano na pokrovu ventilov
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.656
113
Če se je zabasala membrana ne rabš nove kupovat! Lepo gedorca al pa kombinirke pa jo odšravfas pa z tankim izvijačem odkriviš una 4 ušeska in se razpade na 2dela! Not maš eno tako penco k kao pobira umazanijo in jo opereš u bencinu! Glej da ne zakriviš unga plehka u sredini! Ampak dvomim da je to krivo! Navijam za membrano med tankom pa uplinjačem! Gas nastavljaš tko da daš plin na minimum nato popustiš vijak na pokrovu motorja kateri drži zajlo pred uplinjačem in nategneš zajlo da je med uplinjačem in tem vijakom lepo napeta!
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Sem dones -prejle razdrl in mislim da je membrana ventilov preplozana - mislim pa sem napravil "drek" ker se mi je odlomil vijak na avspuhu (kaj čmo nisem rojen mehanik ;-) ) a mislite da bo držal samo en šrauf komplet lonc? a raje vse skup treščim v smeti?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.656
113
Lol ne rabš nč treščt v smeti! Če je vijak ostal v ležišču.....zdej odvisno kako je....če gleda vn pol al nardiš zarezo z žagco pa ga odvijačš z šravfencigerjem.....al pa uporabš "rorcange"

Če je ostal v bloku povrtaš z manjšim svedrom (ne celega) ....tolk manjšim da gre glava od šravfncigerja na knap not in nabiješ pravfnciger not v izvrtino in tud odšravfaš

Pomaga če take zarjavele šravfe okol auspuhov prej predn jih začneš šravfat mal potovčeš da se navoj odlep...ker tam je segrevanje-ohlajanje situacija ...pa še rjavi rado....in se nekak "zlep" med sabo na dolgi rok! Tudi zaradi dejstva da je blok aluminij šravf pa jeklo in zaradi galvanike aluminij mal zacveti in maš trdno zvezo

Ko boš rešil problem in boš nazaj šravfal šravfe jih namaž z grafitom (majo autoštacune)....lahko tud z svinčnikom.....pol se ne zlepjo

Če ti pa nikakor ne bo uspel spravt šravfa vn pa pač povrti pa nov navoj urež....motor ni (še) za stran!
 
Nazadnje urejeno:

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
Je tako zalomljen, da bom moral vrtat - igric še ne bo zmankal ;-) - danes kupil dihtunge pa mi je možakar dal premajhno za glavo tako da ga bom še mal obiskoval ;-(
A naj dihtunge kaj namažem - tip za šraufe ti jr prinesu še 1/2paka če hočeš celga povej še za dihtungr ;-))
.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
dihtunge se ne maže.če boš mazal klingeritno jo boš uničo ker bo začela takoj puščat.za šrauf ne bo problema poojdi v trgovino s traktorskimi deli pa pokažo izpraven šrauf. tam majo še največ britanskih navojev zaradi fergussonov in tako dalje.
za šrauf pa tak.toti šraufi v glavi so po sae 13 in ti boš zelo težko prevrtal če nimaš kobalt svedra. točno na sredino tudi ne boš trofo aluminij za briggs motorje pa je mehek kot pena in se bojim da boš moral not dat helicoil.če nisi siguren v sebe raje nesi kakemu strojniku ker boš šraufov se ne prevrtava dobesedno ampak se ga z levim svedrom tak dolgo masira da ga sveder sam odvije. prevrtavanje je smrt ker boš ženski navoj uničo
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.381
5.656
113
Citat:
Uporabnik rajko0028 pravi:
A naj dihtunge kaj namažem - tip za šraufe ti jr prinesu še 1/2paka če hočeš celga povej še za dihtungr ;-))
.

Pa ne me ..... še ti si alter od softija
smile-1.gif
Lah še 1x ker ne zastopim!!!

ČE boš zjebal blok......ti dam jaz druzga....vse kar rabiš je glavna gred ki se je pri tem motorju zvila...in spodnji pokrov motorja ker ta ma mal zjahan ležaj zarad zvite gredi...ventili so že v bloku in tud odmično ti dam...sam odnes
smile-1.gif


Je pa tko da so te 3,5PS motorji rahlo različni glede na letnik izdelave ( drug razpored šravfov v glavi....drug razpored ventilov...) Tko da ni nujno da bo 100% pasal mam pa na zalogi če se boš hotu kej igrat z šravfarijo
 
Nazadnje urejeno:

gorazdo

Pripravnik
6. avg 2007
323
1
18
Ljubljana
na zlomljen vijak položi primerno veliko matico in jo zavari od znotraj na vijak; nato lepo odviješ ven;

ni iz mojega zeljnika; je stara fora iz časa APN4/avotmatikov, ko smo usekali z auspuhom ob grbino na kolesarski in utrgali oba vijaka.