Avtodilerji - a sploh kdo ne vrti kilometrov naprej ... pardon, nazaj

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Lahko bi dal v temo Nategatorji, pa ne morem, ker imam več vprašanj:

a v SLO obstaja kak diler (pa ne heroina, te so predvčerajšnjim "večinoma" polovili - aha, da ne bo res), ki ima na lagerju avte, ki NIMAJO prevrtenih kilometrov? To, da garantirajo, da ima avto toliko in toliko kilometrov sploh ni kaka dodana vrednost, pač prepiše stanje iz števca, ki mu je pred tem priredil število kilometerov (seveda ne naprej) In, če ga dobijo, gre pač za tiskarskega škrata (v glavnem, smo že ugotavljali, da se kaj posebnega ne zgodi - mogoče bi tukaj prišlo lahko do uveljavljanja širiatskega prava, brez dlani bi malo težje prevrtaval kilometre :evil:). Tukaj se konča prvi del posta, torej: je v SLO kak avtodiler z avti z realnimi, neprevrtenimi kilometri? V temi na nekem drugem forumu (ne bom delal reklame)je aktualna samo black lista, white liste še nisem zasledil nikjer.
Drugo, gledam site enega LJ dilerja, je kar znan in ima na lagerju zelo veliko zanimivih avtov, ampak pozor, vsi, ampak res vsi avti letnika 2016, 2017 imajo podobno število "magičnih" 120.000 - 180.000 kilometrov. Seveda so to Audiji, VW, Mercedesi ipd. srednjega razreda. Kilometrov pri ala "cliotih" verjetno ne gre noben nazaj vrtet.
Zakaj tako, je verjetno odgovor v prvem delu posta? Ali morda kdo lahko pove svoje mnenje o tem, in ki se ne sklada z mojo domnevo?
Tretjič, verjetno te avte kupujejo na dražbah (ala Adesa), kjer je cena zelo nizka. Pol pa naredijo dvoje: močno znižajo kilometre in močno zvišajo ceno (OK, ni za pričakovat, da bi naredili obratno). Vprašanje: ali fizična oseba lahko bida na teh avkcijah? (nisem probal, raje prej vprašam, da ne ostanem brez avta in brez keša - mogoče pa kdo ve, ne da je samo "slišal" od kolega).

Evo, 3, 2, 1 ....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Pri teh relativno novih vozilih imaš dilerje ki uvažajo flotna vozila preko cele evrope in imaš dilerčke ki spravijo v promet manj željena vozila. Ponavadi to niso ene in iste osebe. Recimo kupi večji preprodajalec 12 vozil višjega razreda na dražbi in potem tiste ki so vidno zanič ali pa imajo "preveč" km proda kolegu - manjši dilerček. Ta zadnji vozilo spravi v "novo" stanje.

Druga stvar so starejša vozila, tam si podajajo dilerji, dilerčki in tudi fizične osebe vozilo naokoli in vmes zgubi kilometrino.

Tako da pomojem pri prvem uvozu v slovenijo za relativno nova vozila od renomiranega večjega preprodajalca dobiš vozilo s pravimi km. Bistven problem je da so to flotna vozila, ki so za svoj primarni cilj bila odpisana. Tako da težave s takimi vozili so čisto možne in verjetne kljub "malo km", ker so sama vozila danes tako narejena (dejansko kilometrina ni važna, pri 180k km lahko zamenjaš pol avta tudi če si prvi lastnik).
 

Neutralist

Pripravnik
21. feb 2017
41
3
8
Najhitrejši vir zaslužka pri dilerjih je zbijanje kilometrov in temeljito čiščenje vozila,poceni in hitro narejeno za največ dobička.,,je lahko takoj 1000 eur dobička.
 
  • Ljubezen
Reactions: Ginginova

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Najhitrejši vir zaslužka pri dilerjih je zbijanje kilometrov in temeljito čiščenje vozila,poceni in hitro narejeno za največ dobička.,,je lahko takoj 1000 eur dobička.

Najhitrejši vir zaslužka tavelikih so nakupi vozil v paketu in potem preprodaja posameznih kosov (zaslužek je mnogo preko 1000EUR za dobre kose, slabi kosi gredo drugemu dilerčku za "osnovno" ceno). Seveda se sploh pri istih vozilih (velikokrat se kupuje na tak način) pobere dobre dele iz zanič vozil in jih vgradi v boljša vozila s slabšimi deli, tisto kar ostane kot rečeno prodajo hišnemu dilerčku ki potem nateguje po svoje dalje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Pa še kako prasko spolirati.
Moj je imel pri desetih letih 270kkm in nega uporabnika. Na števcu. Kasneje sem od uporabnika dobil servisno in račune od servisiranja iz katerih je razvidno da naj bi stimali.
Kranj
Je pa res da je to bilo pred 4 (5?)leti in da sva z mtl kupovala avto.
Avto je sedaj pri hiši, zaenkrat nič hujšega kar se servisiranja tiče. Je pa res da je vsako leto nekaj 100 evrov treba dati na avto.
Ampak na avto s 330kkm in 14 leti mu pa že lahko privoščim kaj novega. Letos zadnji lonec pa popravilo webasta. Včeraj mi je crknil se rikverc piskac....
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
slišal, videl za dilerja iz ivančne, ki je avto poservisiral iz vsaj tremi drugimi, pri tem je pomešal modele itd. na koncu je avto letnik 2017 imel dele drugega modela, delel sitega ampak letnik 2016 (pred fl) itd.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Sam tudi poznam dilerja v Kranju ki prodaja odpisana slovenska flotna vozila, skoraj dam roko v ogenj da ne prevrti nikoli kilometrov. Je pa res da ne ne ukvarja s preprodajo "novega" uvoženga klumpa.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
jp 2016 in 2017 so za v prešo, pa kaj še nebo prebral...Torej tak vsi vozite avte primerne za prešo..sej realnost smo ugotovili da so avti v slo stari 10 let in večč--

z letniki 16 in 17 se skoraj ne moreš nategnit, to so avti serivisirani pri pooblaščencih za radi garancije in so kmji v el. bazah. Rešena mica. Če te to skrbi. Če pa mutijo z el. knjigo itd, potem pač se obrneš in greš drugam. Simple.

Naš prešanec je imel izpis 5 rednih servisov na 25k , zraven vpisani v km, in je to to, nobenih izrednih propravil. Ni razloga da neb verjel. Sevise dalje, dodajamo v el knjigo. Tako da naslednji ko bo kupil našga odpisanca, bo imel črno na belem, brez drame.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in AndrejEnej
19. jul 2007
2.864
1.574
113
Odgovor na prvotno vprašanje.
če je prelepo da bi bilo res, verjetno ni res (saj ti je jasno ampak očitno hočeš da ti vsaj 10 ljudi potrdi isto)
imaš en kup avtomobilov, prvo lastništvo, realni kilometri (ampak imajo ustrezno ceno)
imaš kar nekaj uvoženih avtomobilom, za katere lahko realno preveriš stanje (elektronska servisna knjiga) (ampak tudi ti imajo ceno)
potem pa klasika "magičnih" 120k, kok nov in podobno

Poglej na mobile.de za želen model, poglej kaj se prodaja (od koliko do koliko km imaj 2 leti star avto, koliko km imajo 3 leta stari avti) in kaj so realne cene. Mi je kar noro koliko kilometrov imajo avtomobili, 20 mesecev star avto, 270k km (~ 13,5k km na mesec, kar znese 650 km na delovni dan)

PS: Pred kratkim kupil osebno v DE, zaenkrat nimam pripomb
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej in Hanzi

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Lahko bi dal v temo Nategatorji, pa ne morem, ker imam več vprašanj:

a v SLO obstaja kak diler (pa ne heroina, te so predvčerajšnjim "večinoma" polovili - aha, da ne bo res), ki ima na lagerju avte, ki NIMAJO prevrtenih kilometrov? To, da garantirajo, da ima avto toliko in toliko kilometrov sploh ni kaka dodana vrednost, pač prepiše stanje iz števca, ki mu je pred tem priredil število kilometerov (seveda ne naprej) In, če ga dobijo, gre pač za tiskarskega škrata (v glavnem, smo že ugotavljali, da se kaj posebnega ne zgodi - mogoče bi tukaj prišlo lahko do uveljavljanja širiatskega prava, brez dlani bi malo težje prevrtaval kilometre :evil:). Tukaj se konča prvi del posta, torej: je v SLO kak avtodiler z avti z realnimi, neprevrtenimi kilometri? V temi na nekem drugem forumu (ne bom delal reklame)je aktualna samo black lista, white liste še nisem zasledil nikjer.
Drugo, gledam site enega LJ dilerja, je kar znan in ima na lagerju zelo veliko zanimivih avtov, ampak pozor, vsi, ampak res vsi avti letnika 2016, 2017 imajo podobno število "magičnih" 120.000 - 180.000 kilometrov. Seveda so to Audiji, VW, Mercedesi ipd. srednjega razreda. Kilometrov pri ala "cliotih" verjetno ne gre noben nazaj vrtet.
Zakaj tako, je verjetno odgovor v prvem delu posta? Ali morda kdo lahko pove svoje mnenje o tem, in ki se ne sklada z mojo domnevo?
Tretjič, verjetno te avte kupujejo na dražbah (ala Adesa), kjer je cena zelo nizka. Pol pa naredijo dvoje: močno znižajo kilometre in močno zvišajo ceno (OK, ni za pričakovat, da bi naredili obratno). Vprašanje: ali fizična oseba lahko bida na teh avkcijah? (nisem probal, raje prej vprašam, da ne ostanem brez avta in brez keša - mogoče pa kdo ve, ne da je samo "slišal" od kolega).

Evo, 3, 2, 1 ....

kolk km te narediš na leto, da se ti zdi da bi nekdo v tujini naredil 40k na leto popolnoma nesprejemljivo, se pravi da ti je logično da delajo ziher več ?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Flotno vozilo ki ga je vozil nemški trgovski potnik po 50k na leto je uporabi primerno znucano, sploh ker ta trgovski potnik ve da dobi po 3h letih novega in se mu po italjansko jebe za avto. Servise vidijo ti avti samo če obstanejo na cesti ali pa ko utripa lučka za servisni interval. To da se ti avti vozijo po autobahnu je res, res je pa tudi da se vsak dan dela tudi premike po mestih in autobahn gužvi. Torej fama da je nemški A6 z 180k km star 3 leta dober nakup ker se je z njim direktor vozil samo po autobahnu je samo fama. Sprijaznite se da je dejansko je ta A6 imel nek 150kg težak prešvican nemški knedl na položaju komercialista v firmi ki je dnevno izpolnil normo obiskat 10 poslovnih partnerjev in jim prodajal bedarije.

A lahko tak avto dela še 200k km brez problema? Seveda lahko, lahko pa tudi ne .. niso pa krivi zbiti km ampak ensotavno to da je nemški šefe flote vedel kdaj se avto zamenja in zakaj (vzrokov je seveda več, ampak glavni je ta da flotna garancija oz. posel se takrat konča in avto gre v odpis).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Pa misliš da res ne delajo predpisanih servisov?
Sicer pa Ford že na polovico (tako po km kot po obdobju) intervala teži za servisiranje olja.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Opaziš lahko, da vsi v glavnem uvažajo vozila stara malo manj kot 4 leta, katerih prednost je, da še niso videli tehničnega pregleda in še ni nikjer v uradnih evidencah zabeleženih kilometrov. Pri takih je potem enostavni proces prilagoditve kilometrov ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Delajo longlife prilagojene pogojem flotnega najema. Skratka firmo ki je vozilo najela ne brigajo servisi ker so plačani po pogodbi kot celota in so dogovrjeni ob nakupu/najemu vozila. Tako da servisi so minimum od minimuma, koliko je to pa bog vedi.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Opaziš lahko, da vsi v glavnem uvažajo vozila stara malo manj kot 4 leta, katerih prednost je, da še niso videli tehničnega pregleda in še ni nikjer v uradnih evidencah zabeleženih kilometrov. Pri takih je potem enostavni proces prilagoditve kilometrov ...

pa saj večina teh ki prodaja bivše flotne ti da v vpogled, dekra al pa kak drug certifikat.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Opaziš lahko, da vsi v glavnem uvažajo vozila stara malo manj kot 4 leta, katerih prednost je, da še niso videli tehničnega pregleda in še ni nikjer v uradnih evidencah zabeleženih kilometrov. Pri takih je potem enostavni proces prilagoditve kilometrov ...

Kar je teh nemških premium se ponavadi dobi podatke ker jih vodijo to firme ki vzdržujejo floto.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
Delajo longlife prilagojene pogojem flotnega najema. Skratka firmo ki je vozilo najela ne brigajo servisi ker so plačani po pogodbi kot celota in so dogovrjeni ob nakupu/najemu vozila. Tako da servisi so minimum od minimuma, koliko je to pa bog vedi.

ja ker lizing je pa dobrodelna organizacija, pa pač reče ... veš kaj franca ... vozi zaj ti 3 leta, pač nazaj prpeli ko boš fertik, ni važno kaj.

seveda.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.041
850
113
dosedaj vedno kupoval slovenska vozila (al nova.. alpa od avtohis "testna/v uporabi zaposlenih/registriran pa odjavljen").

Nategnil sem se 1x - pri pooblascencu kupil cca 1 leto starega "v osebni uporabi", narejen ravno 1 servis.. ki mi je po 5 letih zacel rjavet na nekje zadaj.. peljem na lokaln pooblascen servis (uveljavljam "10 let proti prerjavenju"), kjer mi povedo, da je bil "popravljan" zadaj.. sicer dost korektno, ce je zdrzalo 5 let - a vseeno.. nek "cmok" ostane, da te je uradni dealer nategnu.. avto je pa drgac delal bp dokler smo ga imeli.

sedaj sem prvic kupil "iz uvoza" - pri vecjem dealerju (sami uvazajo), ki tudi prodaja to znamko. 2016 - nekih 65.000km.. po kilometrih nekak znese "moje letno povprečje 25/leto" - torej recimo, da ni bil avto "od potnika". Kilometre sem preveril se z servisno (v tiskani), kolega je pogledal se v elektronsko.. tudi prodajalec mi je elektronsko pokazal (recimo, da je dajal vtis, da nic ne skriva.. je pa tudi res, da zgodovine avta zares niti ne pozna).. dodali so še "12 mesecno jamstvo".. po ohranjenosti notranjosti, bi rekel, da je avto lep in vzdrževan (kljub temu, da je bil v osnovi nek "služben").
tko de - recimo, da sem z nakupom zadovoljen in imam obcutek, da sem naredil "varen in dober deal".