avto za dolge poti

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
o udobju v tem rangu je čisto brezveze filozofirat, ker so seveda čisto vsi udobni v nulo. če je poraba pod vprašajem, potem kaki 530d recimo. poraba je smešna, zmogljivosti pa precej ok
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Tudi Honda Accord ga ima, skupaj s sistemom za preprečevanje oziroma ublažitev trka in ohranjanjem voznega pasu.

Uradna cena Accord 2.2 dizel z vso opremo cca 37.000 EUR. Če se še malo pogajaš pa še ceneje. Udobje zagotovljeno.

Accord 2,2 i-DTEC Executive Plus

osnovna maloprodajna cena: 39.200,00 EUR
doplačilo za kovinsko barvo: 550,00 EUR
2.500,00 EUR
skupaj cena: 37.250,00 EUR

Varnost
alarmni sistem S
elektronska ojačitev zavorne sile ( BA ) S
elektronska porazdelitev zavorne sile ( ABS+EBD ) S
ISOFIX vpetje otroškega sedeža S
kamera za pomoč pri parkiranju S
nadzor stabilnosti prikolice ( TSA ) S
nadzor stabilnosti vozila ( VSA ) S
parkirni senzorji spredaj S
parkirni senzorji zadaj S
sistem za sledenje voznega pasu (LKAS) S
zavorni sistem za ublažitev trka ( CMBS ) S
zračna zavesa spredaj in zadaj S
zračni blazini - bočni S
zračni blazini - prednji z dvostopenjskim napihovanjem S
žarometi s sijalkami s plinskim razelektrenjem ( HID ) S
Tehnika
alarmni sistem S
dežno tipalo S
filter trdih delcev ( DPF ) S
indikator prestavnega položaja S
multifunkcijski usnjen volan S
ohranjevalnik hitrosti vozila ( aktivni tempomat / ACC ) S
progresivni servo volan, nastavljiv po višini in globini S
Zunanjost
meglenke S
platišča iz lahke zlitine `17 S
Notranjost
deljiva zadnja klop S
sredinsko naslonjalo za roke spredaj S
sredinsko naslonjalo za roke zadaj S
Udobje
avdio naprava - CD, MP3 S
daljinsko odpiranje zadnjih vrat S
ele. nastavljiv sovoznikov sedež S
ele. nastavljiv voznikov sedež S
ele. pomična stekla S
ele. pomično strešno okno S
ele. zložljiva zunanja ogledala S
hlajen sopotnikov predal S
klimatska naprava - dvoobmočno samodejna S
menjalnik CD-jev S
potovalni računalnik S
satelitska navigacija S
set za prostoročn telefoniranje ( Bluetooth ) S
usnjeno oblazinjenje sedežev z ogrevanjem prednjih sedežev S
 
Nazadnje urejeno:

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
ksz

Hm, tale tudi po moje malce provocira, ker ...

- če bi imel res 50 tisoč na voljo za avto, ne bi tlele po alterju smetil ampak bi malce zaokrožil po salonih (recimo v soboto) in pridobil ustrezne podatke in cene in občutke sedenja, lahko bi se tudi kje z kakšnim zapeljal, ...

- predelava na plin stane nekaj in črpalk ni veliko na voljo in dvomim, da se bo imel čas jajcat po črpalkah in dotakat plin pogosto, ker drugače bo imel veliko potabo z bencinarjem, ko mu bo zmanjkalo plina

- 250 km dnevno ni neizvedljivo z recimo opel astro (120 ali 150 KM, 6.prestav), po možnosti karavan - z dovolj opreme in ustreznim popustom bi bila recimo 24 tisoč

- ker če boš delal veliko kilometrov, boš kdaj pa kdaj tudi kaj peljal oziroma če se boš vozil v službo ne bo treba dolgo, da te bo delodajalec zamenjal, ker bo samo strošek kilometrin prevelik strošek zanj vsak mesec

- in sigurno ni smotrno kupovati rabljenega avta za recimo 60 000 km letno, ker avto boš imel vsaj dve leti in napake, in težave lahko odpraviš na servisu v garanciji, če bo pa avto rabljen, pa tega ne bo ...

- uglavnem, zavarovanje in registracija ni mačji kašelj, če je motor močan, avto pa veliko vreden

- če boš imel velik avto, so tudi gume velike in pri teh kilometrih ob zelo lepi vožnji gume kljub temu pobira, ...
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Jaz bi pa za daljše službene poti sugurno vzel novega Superb karavan. Cenovno ugoden, komforten z ogromno prostora. Meni osebno je oblika 1A.
 

bruco21

Pripravnik
10. maj 2008
106
0
16
glede provociranja, ki sta si ga omislila Hanzi in Maurice. Ne vem v čem bi bil ravno "višji cilj" da bi tu nekaj provociral ali si zmišljeval.
Res je, da se še nisem kaj predhodno informiral zato sem se odločil, da glede na to, da je tu na tem forumu, kar precej ljudi, ki se kar dobro spoznajo na različne avtomobile itd., najbolje začeti kar tu... Niti se mi še ne mudi z nakupom. Se pa vsekakor bom zapeljal do kakšnega salona na testno vožnjo. Zdi se mi, da vama je najbolj v nos šlo teh 50k€, no še enkrat si preberita prvi post, rekel sem max 50k... Pa še to je bilo,kot sem že priznal, pretiravanje, saj dobiš povsem soliden avto za precej manj.
Honda legend pa zaradi neracionalnosti odpade...
Veliko bolj se tako zankrat najbolj nagibam kar k H accord diesel, v igri je še BMW 5 karavan, volvo s80 ter MB c klasa
Bo pa veliko odvisno od tega kako se mi bo avto dopadel na testni vožnji...
 

bruco21

Pripravnik
10. maj 2008
106
0
16
Kaj pa je problem pri naknadnih predelavah na plin?
Koliko kilometrov bi lahko naredil z enim polnenjem? Malo sem čekiral po netu in našel okvirno ceno nekje 1500€ in tudi možnost vgraditve dveh rezervoarjev kar bi pomenilo, da bi lahko naredil kar nekaj km, kar pa bi mi tudi pomenilo veliko....
možnost vgraditve dveh rezervoarjev
 
Nazadnje urejeno:

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Morda me boste popljuvali ampak tudi sam sem nekaj let delal dolge poti in tam izgubis najvec pri avtomobilu, posebej ce je nov. Sam sem se vozil s Skodo Octavio TDI (105) Elegance. Fajn oprijeti sedezi, nic nisi utrujen bil in imel sem obcutek varnosti. Poraba je bila med 5-5,5 l na 100km.
Tako zadevo dobis za 20k eur, cez eno leto izgubis 8k eur, potem pa vsako leto manj. 30k eur pa bi osebno v tem trenutku nalozil raje v kak portfelj delnic, saj za dolge voznje potrebujes udoben avto in delovno zivince, kjer ne bos imel vecjih stroskov s popravili ali servisi
smile-1.gif


Sporoci, kako si se odlocil
smile-1.gif
 

bruco21

Pripravnik
10. maj 2008
106
0
16
XK in CLS sta vsekakor čudovita avtomobila ampak ne iščem takega tipa avtomobila...
BMW 5 pa mi ni všeč, veliko bolj se mi dopade karavanska različica. Obadva sem že imel priliko preizkusiti in veliko bolj mi je bil všeč karavan...
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Mogoče opozorilo, če boš probal Accorda - ko sem jaz bil na testni vožnji, sem po malo slabši cesti čutil vsako luknjo. Se ustavim na bencinski pumpi, merim tlak in glej ga... preko 3 bare. Tovarniško so gume tako nafilane zaradi transporta, mojstri pri prodajalcu pa so to seveda pozabili. Izpustim na predpisane 2.3 bara in čisto druga zgodba!
 

Anansi

Zelenc'
18. maj 2009
9
0
1
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Naknadnaih predelav na plin se na daleč izogni.

Moj glas gre za serijo 5, čeprav je bila prejšnja generacija manj problematična kot zdajšnja.

Če je prvi cilj udobje, pa bo mercedes pravi

Hehe, zakaj pa bi se moral izognit naknadnim predelavam na plin?

Jaz sem mojega 10 let starega focusa dal februarja 2009 predelat na plin in mesečno delam med 4000 in 5000 km pa se lahko samo smejim ko grem plačat račun za gorivo
cool-1.gif


On topic: Kaj pa kak Audi A4 diesel ti ni všeč?
 
Nazadnje urejeno:

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.915
115
63
mb+ -20km
Moj glas gre definitivno mercedezovi E klasi in sicer:
MB E 320 CDI AVANTGARDE KARAVAN,avto ima 224 konjev,poraba se giblje okoli 8,5 litrov,kar je za moje pojme zelo ugodna poraba za ta avto.Avto je zelooo udoben,od opreme ni da ni,kar pa je najbolj pomembno,za dolge poti je idealen.Sem s takim vozilom naredil cca 20000 km in sem bil zelo zadovoljen z njim,skratka na autobahnu si gospod z veliko začetnico.
Takega lahko dobiš z enimi 60-70000km prevozenimi za cca 35000 EUR,pa ga boš vozil recimo leto dve
pa ga boš še vedno lahko prodal za ene 50-60% nabavne cene.
To je zaenkrat toliko z moje strani,če pa te še kaj zanima pa ker vprašaj ali pa PM.
lp.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
meca je mece. vse ledvicke, krogci..vse se skrije k pride do zanelsjivosti, udobja, zdrzljivosti.

poznam 220 cdi v taksiju, e lepe voznje..260k v dveh letih. samo olje, filter, svece, nafta, ploscice..

ko enkrat vozis to...je vse ostalo podn
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Softi ne no toliko fantazirat o Mercedes kvaliteti. E klasa prejšnji model morda novejši letnik in 220 CDI ter gola oprema zna bit res relativno vzdrželjiv, ko pa so prejšnje E klase 2002 prišle ven pa so bile polomija, najbolj kvarljiv avtomobil srednjega višjega razreda. Malo manj čustev uporabljat in malo manj na pamet. In tudi novejši Mercedesi se kvarijo vsaj toliko če ne bolj kot krogci in bavarija. Mercedes je nekdaj bil pojem kvalitete ampak daleč nazaj. Pa brez zamere!

Lp