ksz
Hm, tale tudi po moje malce provocira, ker ...
- če bi imel res 50 tisoč na voljo za avto, ne bi tlele po alterju smetil ampak bi malce zaokrožil po salonih (recimo v soboto) in pridobil ustrezne podatke in cene in občutke sedenja, lahko bi se tudi kje z kakšnim zapeljal, ...
- predelava na plin stane nekaj in črpalk ni veliko na voljo in dvomim, da se bo imel čas jajcat po črpalkah in dotakat plin pogosto, ker drugače bo imel veliko potabo z bencinarjem, ko mu bo zmanjkalo plina
- 250 km dnevno ni neizvedljivo z recimo opel astro (120 ali 150 KM, 6.prestav), po možnosti karavan - z dovolj opreme in ustreznim popustom bi bila recimo 24 tisoč
- ker če boš delal veliko kilometrov, boš kdaj pa kdaj tudi kaj peljal oziroma če se boš vozil v službo ne bo treba dolgo, da te bo delodajalec zamenjal, ker bo samo strošek kilometrin prevelik strošek zanj vsak mesec
- in sigurno ni smotrno kupovati rabljenega avta za recimo 60 000 km letno, ker avto boš imel vsaj dve leti in napake, in težave lahko odpraviš na servisu v garanciji, če bo pa avto rabljen, pa tega ne bo ...
- uglavnem, zavarovanje in registracija ni mačji kašelj, če je motor močan, avto pa veliko vreden
- če boš imel velik avto, so tudi gume velike in pri teh kilometrih ob zelo lepi vožnji gume kljub temu pobira, ...