Ravno vceraj bila debata s kolegi, kako imajo trgovci z rabljenimi vozili avte ranga 100k eur in to ne enega na svojem "hofu"..
Še pred pol leta recimo je prodajal 5 let stare passate, danes pa Lamboti, Porscheji vse v rangu 150k+...A lizing hiše res tako z lahkoto odobrijo financiranje za takšne avtomobile?
Potem nekdo omeni še tretji primer "handlerja", ki je v pol leta iz 0 prišel na 50 avtomobilov in vse naj bi financirala lizing hiša...Edino kar mi je logično pri tem poslovnem modelu, je to, da mesečno plačuješ za 50 avtomobilov "obrok" lizing hiši ampak verjetno je "trik" nekje drugje...?
Še pred pol leta recimo je prodajal 5 let stare passate, danes pa Lamboti, Porscheji vse v rangu 150k+...A lizing hiše res tako z lahkoto odobrijo financiranje za takšne avtomobile?
Potem nekdo omeni še tretji primer "handlerja", ki je v pol leta iz 0 prišel na 50 avtomobilov in vse naj bi financirala lizing hiša...Edino kar mi je logično pri tem poslovnem modelu, je to, da mesečno plačuješ za 50 avtomobilov "obrok" lizing hiši ampak verjetno je "trik" nekje drugje...?