avto trgovci - vozni park

unknown_user

Pripravnik
3. sep 2007
236
1
16
Ravno vceraj bila debata s kolegi, kako imajo trgovci z rabljenimi vozili avte ranga 100k eur in to ne enega na svojem "hofu"..
Še pred pol leta recimo je prodajal 5 let stare passate, danes pa Lamboti, Porscheji vse v rangu 150k+...A lizing hiše res tako z lahkoto odobrijo financiranje za takšne avtomobile?
Potem nekdo omeni še tretji primer "handlerja", ki je v pol leta iz 0 prišel na 50 avtomobilov in vse naj bi financirala lizing hiša...Edino kar mi je logično pri tem poslovnem modelu, je to, da mesečno plačuješ za 50 avtomobilov "obrok" lizing hiši ampak verjetno je "trik" nekje drugje...?
 

B81

22. jul 2007
37.404
10.747
113
Ravno vceraj bila debata s kolegi, kako imajo trgovci z rabljenimi vozili avte ranga 100k eur in to ne enega na svojem "hofu"..
Še pred pol leta recimo je prodajal 5 let stare passate, danes pa Lamboti, Porscheji vse v rangu 150k+...A lizing hiše res tako z lahkoto odobrijo financiranje za takšne avtomobile?
Potem nekdo omeni še tretji primer "handlerja", ki je v pol leta iz 0 prišel na 50 avtomobilov in vse naj bi financirala lizing hiša...Edino kar mi je logično pri tem poslovnem modelu, je to, da mesečno plačuješ za 50 avtomobilov "obrok" lizing hiši ampak verjetno je "trik" nekje drugje...?
Zelo malo naštetih športakov je dejansko v Sloveniji, pri večini piše dobava 14 dni ipd. Seveda ti kot kupec enako, kot za navadnega cliota, nakažeš prodajalcu denar vnaprej, on mora samo rezervirati oz. takoj reagirati in avto v tujini kupiti, za kar pa moraš znat nemško in angleško, če je avto iz BE ali NL itd...ni treba bit dr.

To se mi zdi čisto na izi posel, nič ne proizvajajo, vzgajajo, servisirajo, čisto navadna trgovina, ker dobiš denar vnaprej, tako da niti dnarja za zalogo ne rabiš..
Sčasoma pa, kot se vidi pri vseh, s provizijami nakupijo avte, ki jih imajo na dvorišču, zato najprej 5 let stari megani, potem pa passati in audiji.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
V Slo je na zalogi kar precej "pleha" za 200 in več k€, praktično vseh top znamk in to pri enem trgovcu v Lj. Ima enega kjer je prva od šestih cifr 9
In tisti ki kupujejo tak pleh niso ravno tolk usekani, da bi placevali vnaprej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: bizi

B81

22. jul 2007
37.404
10.747
113
aja autobroker....to verjetno sodelujejo s partnerji iz tujine ali pa je dejansko lizing, katerega stroški so smešni v primerjavi s provizijo.
 

unknown_user

Pripravnik
3. sep 2007
236
1
16
Zelo malo naštetih športakov je dejansko v Sloveniji, pri večini piše dobava 14 dni ipd. Seveda ti kot kupec enako, kot za navadnega cliota, nakažeš prodajalcu denar vnaprej, on mora samo rezervirati oz. takoj reagirati in avto v tujini kupiti, za kar pa moraš znat nemško in angleško, če je avto iz BE ali NL itd...ni treba bit dr.

To se mi zdi čisto na izi posel, nič ne proizvajajo, vzgajajo, servisirajo, čisto navadna trgovina, ker dobiš denar vnaprej, tako da niti dnarja za zalogo ne rabiš..
Sčasoma pa, kot se vidi pri vseh, s provizijami nakupijo avte, ki jih imajo na dvorišču, zato najprej 5 let stari megani, potem pa passati in audiji.
Nene, govorim za avtomobile, ki so dejansko fizicno pri nas.Avti tipa RS6, Lamboti ipd...Nekdo je omenil, da je to kupljeno na cash...dvomim, da je kdo tako nor, da bi sel 150k suhega denarja razkirat v avto, kjer se lahko zgodi, da ga bo prodajal vec mesecev..Hitreje prodas 5 passatov, kot pa Aventadorja recimo.
 

B81

22. jul 2007
37.404
10.747
113
Ce malo pogledas lastnistvo in povezane osebe, je zadaj vec podjetij in tudi trgovanje s kovinami itd... skoraj 4 M prometa letno...
 

unknown_user

Pripravnik
3. sep 2007
236
1
16
Ce malo pogledas lastnistvo in povezane osebe, je zadaj vec podjetij in tudi trgovanje s kovinami itd... skoraj 4 M prometa letno...
Ne vem za katerega trgovca govoris, verjetno obstajajo tudi takšni, ampak konkretno o teh, katerih sam govorim, so zrastli v enem letu iz 0, al pa rečmo 2,3 je imel na 30,40+ in to so avti ranga 30k..Lahko bi rekel na uč, da imajo po 1MIO vrednosti na hofu..Pa da ne bo pomote, podpiram, znajdli so se, kakorkol že..
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.610
3.050
113
v lokalni ostariji
Najbrž je povpraševanje po teh vozilih da jih imajo na zalogi. Verjamem pa da če se nekdo odloči vrzt 100.000 EUR v avto ga hoče takoj videti in po možnosti peljati ne pa da je še gor v Nemčiji...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.274
7.185
113
Ksz
Del svoje kariere sem delal z avti in zato poznam precej trgovcev in tudi ljudi ki si do osnovnega kapitala prisli na sporen nacin.

en od trgovcev mi je pred kratkim dejal da je trenutno vecje povprasevanje po avtih 30k+ kot po meganih in cliotih. Ne vem ce je res, mozno je.

kar nekaj trgovcev ki imajo na zalogi npr RS6 (oz ta rang) je prej denar sluzilo na sporne nacine in so se odlocli it v bolj legalne vode. Itak vozijo tud te avte in jih malo se prodajajo zraven.

kar se tice avtobrokerja - dolgo nazaj je bil lastnik celo na forumu (pa ne vem a na tem al se na suxu). Podjetja ima po celi evropi, plus dela na tem da je za leasing on velika stranka in dobiva bonuse (ter dobre pogoje), hkrati pa ima izjemno velik trg - ce je povprasevanje bo enga lambota v nemcijo prodal preko povezanega podjetja.

s tem da mamo tudi v sloveniji ljudi ki del premozenja vlagajo v vozila kot nalozbo tko da tud taki so kupci vozil za npr 1 mio itd…


Edit: se to - financiranje zaloge je cca 1% letno. Torej da ti 100k avto na hofu stoji je 1000 Eur na leto. Ni to nek denar.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
A ni bil Avtobroker popularen že v času, ko smo imeli v Slo nenormalno visok DMV in se je kar nakaj mrcin pri nas ravno preko Autobrokerja vozilo na famoznih nemških "SIG" tablicah. Če se ne motim, so celo sprejemali kripto plačila. Sedaj se vrjetno precej več teh vozil tudi uradno proda naprej in registrira pri nas, ker je DMV ugoden. Pa kolikor vem, za precej vozil iz njihovega repertoarja ponujajo kratkoročne najeme (tam 1-3k€ čez vikend za kaj bolj konkretnega) in jih hkrati prodajajo, če se najde kupec za pravo ceno. Sem pa slišal, da tudi drugi privat lastniki preko njih oddajajo in prodajajo svoja (eksotična) vozila.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.274
7.185
113
Jap. Potrebno je priznati da so takrat startali z drzno idejo in da so verjetno imeli kar nekaj “dela” s fursom, sploh ko so iskali davcne optimizacije. Ampk ocitno je uspelo in posel tece. Lastnik je enkrat povedal da kot najvecje tveganje pri kratkorocnih najemih vidi poskodbe vozil (prometne nesrece), zato tudi visoke kavcije - iz naslova morebitnih odbitnih fransiz. Pa eno zanimivo pravilo imajo - ne mores najet najmocnejsega lambota, ce pred tem nisi ze vsaj enkrat najel svohnejse verzije (pri njih)
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.019
1.473
113
kar se tice avtobrokerja - dolgo nazaj je bil lastnik celo na forumu (pa ne vem a na tem al se na suxu). Podjetja ima po celi evropi, plus dela na tem da je za leasing on velika stranka in dobiva bonuse (ter dobre pogoje), hkrati pa ima izjemno velik trg - ce je povprasevanje bo enga lambota v nemcijo prodal preko povezanega podjetja.

A ni bil tisti kreativni najemi? A je to ista zgodba?