Meni je bilo vse ok do cca 180kkm. Nato pa se pocasi zacelo. Pa delam 95% dolge proge.
Motor je 1.6tdci, francoski produkt. Tega pred nakupom nisem vedel, na zalost.
Je pa bil tudi mondeo 5, 2.0tdci isti cas pri mehaniku z istimi simptomi - olje v hladilni tekocini. Takrat se ni odprl avta, tako da nevem, ce je slo za pok glave ali pa tesnilo glave. Je mel pa avto nekaj cez 130k in bil 2 leti mlajsi od mojega.
Po njegovih besedah (verjetno je malo karikiral) je mela vcasih katra mocnejso glavo in blok, kot majo zdaj ti avti.
Ker je nenormalno, kolikor problemov je z glavami.
Ce bo kdo rabil v prihodnosti rabljen motor, me naj kontaktira. Meni so dali hrvati predracun 500€ za popravilo glave. Pa bi vseeno mel popravljeno glavo in motor s 300kkm. Sem raje vzel iz tujine komplet motor (s turbino, sobami, pumpo..) za 900 z dostavo. S prevozenimi cca 120kkm. Z dokumentacijo. Imajo cela skladisca in se ukvarjajo prav samo s tem. Ko sem mu po telefonu rekel, ce je mozno dostaviti v Slovenijo, se je nasmehnil, baje da smo ena najboljsih strank glede na promet. To je velik posel, pri nss motorji grejo za 2k+ €.