Avto-Magazin in Mazda3 2.0

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ker vidim, da ste iz AM redni uporabniki tega foruma se sprašujem v čem je stvar blatenja Mazde? Sam je sicer ne mislim nekaj poveličevati ampak vaši članki pa že mejijo na zavajujoče. npr. tale citat:

Citat:
... in vožnjo po avtocesti na vrhniški klanec, ki ga s štirimi potniki premaga s 130 km/h – in nič več.

Ne vem ali sem samo jaz pikolovski ampak vsaj približno pravilna bi bila izjava:
"v 6. prestavi ne gre več kot 130 v vrhniški klanec".

Ali pa morda:
"za v vrhniški klanec in hitrosti nad 130 kmh bo pa potrebno poseči po 5. prestavi in sprejeti malo višji ton motorja (dvomim da bi bil že na ravni hrupnega)"

Pa še ena vaša izjava iz starejšega članka:
Citat:
Motor je dvolitrski atmosferski, zato je moči dovolj le za umirjeno vožnjo,

Meni to deluje kot, da vam nekdo nekaj ni dobro plačal.

Edit: Še linka do obeh člankov:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/podaljsani-test-mazda3-g120-revolution/
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/podaljsani-test-mazda3-g120-attraction/
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
Kdo pa je podpisan pod tole, kak gumpec verjetno, ki je izgubil stik z realnostjo (tako kot večina le teh).
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Ja lej, vsak butelj pač ne ve da je povdarek na 2.0 atmosferski motor - in ne obratno. V času turbo motorejv je pri AM zapisano dejstvo realnost in folk je potrebno "izobrazit".

Realno gledano je članek OK in motor (zame) pri avtu je mimo, če rabiš 5 prestavo in 4.000 vrtljajev da se kam premakne. 1.4 TSI ga pihne v šesti kadakroli... pa še mariskateri bencinski turbo motor (pri zelo podobni končni vrednosti vozila)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
... pa še citat glede porabe (še en članek):
Citat:
To pomeni, da je za dinamično vožnjo potrebno priganjanje v višje vrtljaje, posledično je seveda večja poraba goriva. Ta tudi sicer ni tako zelo majhna, testno povprečje se je sukalo okoli 7,5 litra, medtem ko tudi normne porabe 5,6 litra na 100 kilometrov ne moremo označiti za nadpovprečno ugodno.

Ok, bere se kot požrešen motor, čeprav številke meni niso visoke, sploh glede na novinarje.

Potem pa prebereš članek o Golfu:
Citat:
Naša poraba sicer ni bila tako radikalno majhna, kot jo obljublja Volkswagen v svojih normnih podatkih, a je bila vseeno presenetljiva, saj se je ob povsem običajni vožnji (na navadnih cestah, a ne s hitrostjo več kot 90 km/h) dalo doseči celo povprečno porabo 5,5 litra na 100 km. Na že prej omenjeni daljši vožnji po avtocestah (bolj ali manj s stalnim izkoriščanjem največje dovoljene hitrosti in povprečjem okoli 117 km/h) pa tudi rezultat 7,1 litra v povprečju ne bi smel biti slab.

Da ne bo pomote, sem menjenja da je tale TSI z ACT super motor, ampak vseeno se lepo vidi kako znate obrniti besede in vsiliti bralcu čisto drugo mnjenje.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.772
169
63
Mah, teli revijalni testi so itak kar nekaj, popolnoma subjektivno mnenje pišočega. Lahkotno branje za na plažo, če si avto navdušenec. Kake informativne/objektivne vrednosti pa nima.

Mogoče predlog za kakega novinarja: V audio tehniki se pogosto uporablja nek referenčen produkt za primerjavo, da se vsaj malo določene trditve fiksira. Recimo, da imaš v Golf razredu Golfa 1.2 TSI kot referenčen avto in glede nanj nato izjavljaš; višja/nižja poraba, boljši občutek na volanu ipd.

lp
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Zakaj sploh bereš Avtomagazin
smirk-1.gif



Najboljši so, ko dajo pri Smartu, Pandi, Fiatu 500, C1....pod minus MAJHEN prtljažnik.
bonk.gif
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Ali pa pri SUVih (pre)veliko porabo in pri premium znamkah predrago dodatno opremo. To je pa jaen velik plus a ne
tongue-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Ja lej, vsak butelj pač ne ve da je povdarek na 2.0 atmosferski motor - in ne obratno. V času turbo motorejv je pri AM zapisano dejstvo realnost in folk je potrebno "izobrazit".

Realno gledano je članek OK in motor (zame) pri avtu je mimo, če rabiš 5 prestavo in 4.000 vrtljajev da se kam premakne. 1.4 TSI ga pihne v šesti kadakroli... pa še mariskateri bencinski turbo motor (pri zelo podobni končni vrednosti vozila)

Točno to vsak butelj ti bo v gostilni po prebranem članku razlagal, da ta avto ne gre več kot 130 v vrhniški članek. Sumim da je 6. prestava izredno dolga, če bi bil novinar kot se zagre bi te vrtlajaje v članku napisal. Tako pa lahko samo ugibamo koliko vrtlajjev bi imel pri 130 kmh v 5. prestavi, sam stavim da manj kot 4.000. Glede na test CX-5 kjer so vrtljaji dopisani bi bila 5. prestava pri 130 na 3.120 rpm, v 6. pa je pri nizkih 2.550 rpm. Jasno da ne gre v klanec, pri teh vrtjlajih ima še turbo motor lahko težave.

Čisto za vsak drek pa ne rabiš 4.000 rpm ker ima pri:
3.000 rpm 200 Nm (62 kW)
2.000 rpm 180 Nm (37 kW)
1.500 rpm 150 Nm (23 kW)

Motor res ni primeren za v tovornajk, 1,5 t (4 osebe) pa vseeno mora premikati kot za šalo.
 

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Pa pomanjkanje športnosti pri enoprostorcih in malih dostavnikih pred leti. Takrat sem odjavil revijo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Najboljši so, ko dajo pri Smartu, Pandi, Fiatu 500, C1....pod minus MAJHEN prtljažnik.
bonk.gif

To me spominja na test aparatov za peko kruha v VIP reviji, ko so vsem podelili minus, ker peka kruha dolgo traja
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
... pa še citat glede porabe (še en članek):
Citat:
To pomeni, da je za dinamično vožnjo potrebno priganjanje v višje vrtljaje, posledično je seveda večja poraba goriva. Ta tudi sicer ni tako zelo majhna, testno povprečje se je sukalo okoli 7,5 litra, medtem ko tudi normne porabe 5,6 litra na 100 kilometrov ne moremo označiti za nadpovprečno ugodno.

Ok, bere se kot požrešen motor, čeprav številke meni niso visoke, sploh glede na novinarje.

Potem pa prebereš članek o Golfu:
Citat:
Naša poraba sicer ni bila tako radikalno majhna, kot jo obljublja Volkswagen v svojih normnih podatkih, a je bila vseeno presenetljiva, saj se je ob povsem običajni vožnji (na navadnih cestah, a ne s hitrostjo več kot 90 km/h) dalo doseči celo povprečno porabo 5,5 litra na 100 km. Na že prej omenjeni daljši vožnji po avtocestah (bolj ali manj s stalnim izkoriščanjem največje dovoljene hitrosti in povprečjem okoli 117 km/h) pa tudi rezultat 7,1 litra v povprečju ne bi smel biti slab.

Da ne bo pomote, sem menjenja da je tale TSI z ACT super motor, ampak vseeno se lepo vidi kako znate obrniti besede in vsiliti bralcu čisto drugo mnjenje.

Pri Mazdi je 5,5 normna poraba (točno določen normni krog, ki ga z vsakim avtom odpeljemo enako ipd, pri Golfu je tistih 5,5 normalno povprečje (normne porabe so od tega ponavadi nižje za kakih 10% ali več).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Ja lej, vsak butelj pač ne ve da je povdarek na 2.0 atmosferski motor - in ne obratno. V času turbo motorejv je pri AM zapisano dejstvo realnost in folk je potrebno "izobrazit".

Realno gledano je članek OK in motor (zame) pri avtu je mimo, če rabiš 5 prestavo in 4.000 vrtljajev da se kam premakne. 1.4 TSI ga pihne v šesti kadakroli... pa še mariskateri bencinski turbo motor (pri zelo podobni končni vrednosti vozila)

Tako je, še posebej, ker so okoliščine v članku natančno opsane: pred klancem 145 s tempomatom, klanca avto z več kot 130 ni zdelal.
V vrhniški klanec gre praktično vsak avto že nevemkoliko let vsaj 130, ampak to seveda nič ne pove o tem, kaj se zgodi, če se gor zaplješ kot večina voznikov - brez prestavljanja in najvišje prestave.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.025
113
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:Pravilen test ste izvedli , vsakdanje življenje
Seveda, danes vozniki več ne vedo, da obstaja prestavna ročica in da je ta včasih uporabna celo na avtocesti. Ampak zakaj potem taki ne kupijo avtomatika?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Aha, tako torej, gre za nek vaš normni krog, po bencinskih člankih sem prvega našel tega
1.2 TSI spaceback 5,9 l:
Citat:
Teoretično nič kaj presenetljivih 77 kilovatov ali bolj domače 105 'konjev' je povsem dovolj, da boste s krajšimi prestavnimi razmerji občutili tudi nekaj adrenalina, slaba stran tega pa je poraba goriva, ki je na testu znašala 8,8 litra, pri normnem krogu pa sprejemljivejših 5,9 litra na 100 prevoženih kilometrov.

hysterical-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Prav spomnim se še kako me je stisnilo, ko jeprišel test Ibize 1,6 74kW in so imeli fantje porabo 11,7litra na 100km, jaz pa sem imel avto že naročen. No, na koncu tudi pri res "mesarski" uporabi poraba ni šla če 10l, večinoma pa se je gibala med 7 in 8 litri, tako da res ne vem kaj so delali z avtom, da jim je pil skoraj 12.

Glede mazde in golfa:

PRODAJA: Porsche Slovenija
CENA OSNOVNEGA MODELA: 21.651 €
CENA TESTNEGA MODELA: 26.981 €
POSPEŠEK (0-100KM/H): 9,4s
POVPREČNA PORABA NA TESTU: 7,5l/100km



PRODAJA: MMS d.o.o.
CENA OSNOVNEGA MODELA: 13.990 €
CENA TESTNEGA MODELA: 20.190 €
POSPEŠEK (0-100KM/H): 9,5s
POSPEŠEK 0-100KM: 9,5s
POVPREČNA PORABA NA TESTU: 7,7l/100km
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Aha, tako torej, gre za nek vaš normni krog, po bencinskih člankih sem prvega našel tega
1.2 TSI spaceback 5,9 l:
Citat:
Teoretično nič kaj presenetljivih 77 kilovatov ali bolj domače 105 'konjev' je povsem dovolj, da boste s krajšimi prestavnimi razmerji občutili tudi nekaj adrenalina, slaba stran tega pa je poraba goriva, ki je na testu znašala 8,8 litra, pri normnem krogu pa sprejemljivejših 5,9 litra na 100 prevoženih kilometrov.

hysterical-1.gif

Kateri del ti je smešen? Poraba na normnem? Ta je res malo visoka, ampak za to je pač kriv avto. Ker porabe na normnem krogu imamo od 4,2 naprej, pri bencinarjih od 5,1 naprej ... Navzgor je je recimo rekorder iX35 2.0 CRDi z 8,4, pa čez 8 je samo še Cascada 1.6 SIDI. Megane RS je mel recimo 7,5 ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
OK, mogoče je bil tale smeško pretiran, ampak se nisem mogel upreti.
smile-1.gif


Torej normni krog Mazde s porabo 5,6 l komentirate "ne moremo označiti kot nadpovprečno dober"

Porabo 5,9 l v vozilu razreda Polo s šibkejšim motorjem (1.2 TSI) pa komentirate kot "sprejemljivo".

Jaz vem da je prekleto zaj** zmeriti neko normno porabo, ki bi bila primerljiva med vsemi vozili, sigurno so bili pogoji pri Rapidu veliko hujši (mogoče zima, različni vozniki) ker je tudi meni logično da 1.2 TSI porabi manj, tudi spritmonitor bi se strinjal (6,3 vs 6,7). Ti praviš da je kriv avto, kako to misliš?

Tak normni krog je enako zavajujoč (za primerjave) kot pa poraba po NEDC. Enako jih strelja Siol s svojim testnim krogom.
 
Nazadnje urejeno: