Avto do max 600eur?

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Imam novejšo ibizo s takim motorjem in lahko samo odsvetujem. Motor je preprosto zanič in pika, ker vse kar da od sebe je ropotanje in požrešnost. Da je zanesljiv in neproblematičen se pa tudi ne bi strinjal. No, nezanesljiv je cel avto, motor je samo pika na i.

Po faceliftu so se zacele pojavljat tezave, ampak ne toliko s tehniko (ki je BTW ista kot v polotih) kot pa z interiorem (stikala, črički, odpadanje oblog, ...).

To da je motor zanič je tvoja izkušnja, domnevam da si kupil avto od 15 lastnika s 3x prevrtenim števcem .. hm oz. jih niti ni treba vrtet, mislim da se pri 300k km postavijo nazaj na ničlo!
grims-1.gif


Edina slabost je menjalnik, ki pa je spet isti v fabiah, polotih, arosah, lupotih, caddyih ... skratka 20% prodanih vozil med letom 95 in 2002! Menjalnik dobi luft na ležaju in se ga pa ponavadi ne popravlja ampak enostavno zamenja, ker je cena rabljenga enostavno smešno nizka. In poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo pri krepko čez 200k km še original menjalnik ... drugih problemov z motorjem pa enostavno ni, če se servisira po knjižici. Recimo loputa za zrak/plin zaradi katere avto cuka, crkuje in ne vem še kaj se pri dobrih mehanikih očisti med vsakim drugim menjanjem olja in se težava sploh ne sme pojaviti.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
To da je motor zanič je tvoja izkušnja, domnevam da si kupil avto od 15 lastnika s 3x prevrtenim števcem .. hm oz. jih niti ni treba vrtet, mislim da se pri 300k km postavijo nazaj na ničlo!
grims-1.gif

Kupljen od prvega lastnika, od žlahte... Pa ne pravim, da je motor zanič, ker je znucan, ampak je zanič po dizajnu. So vsi enaki. Ropotajo kot dizli, pijejo in ne grejo nikamor. Verjemi, da je kakšen clio 1.2 v primerjavi s tem space shuttle...

Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Edina slabost je menjalnik, ki pa je spet isti v fabiah, polotih, arosah, lupotih, caddyih ... skratka 20% prodanih vozil med letom 95 in 2002! Menjalnik dobi luft na ležaju in se ga pa ponavadi ne popravlja ampak enostavno zamenja, ker je cena rabljenga enostavno smešno nizka. In poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo pri krepko čez 200k km še original menjalnik ... drugih problemov z motorjem pa enostavno ni, če se servisira po knjižici. Recimo loputa za zrak/plin zaradi katere avto cuka, crkuje in ne vem še kaj se pri dobrih mehanikih očisti med vsakim drugim menjanjem olja in se težava sploh ne sme pojaviti.

Menjalnik vem, da se bo poslovil, ker že 2 leti rožlja. Ampak ok, upam, da ne zruži, preden se je znebim, ker tega res ne mislim popravljat. Kar se lopute tiče si me pomiril, ker me dotala živcira, da komaj spucajo hudiča pa že začne cukat in crkovat. Sem že mislil, da je kaj hujšega. Kar se tiče notranjosti se tudi povsem strinjam s tabo. No pa niso mi všeč stroški vzdrževanja. Trenutno me čaka menjava lambda sonde, ki pri ibizi ni majhen strošek. Mehanik pravi 200€, pri cliotu pa je recimo samo 100€. Potem recimo svečke so ravno 3x dražje kot za cliota in zdržijo 2x manj. Ni nek blazno hvaležen avto za vzdrževat, čeprav je v bistvu zelo enostaven.
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
felicia je zakon avto, malo vzdrževanje, nizka poraba, le rja jo rada napada.ž
sem jo mel naredil 250k km, 3 x razbil... pa še naslednji lastnik se vozi...
cool-1.gif
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Pri meni poraba ni nizka, rja jo napada, vzdrževanje je pa kar poceni, to je res.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Isto z hyundai tega letnika.....rja je še največji problem...vse ostalo je poceni za šravfat!
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Jaz sem imel Felicio 1.3 in je bila poraba okoli 7l, ampak sem teral tistih par konjev koliko je šlo.

Pokvarilo se ni nič (bila je v familiji 4 leta), rja pa se je tako kot pri vseh pojavila na prtljažniku. Še zdaj pogrešam poceni gume (165/70/13 če se prav spomnim)
tongue-1.gif


Sestra je imela 1.6 (motor od Golfa) 5 ali 6 let in tudi v tem času nič okvar, še celo rja je ni načela (srebrna je bila mogoče bolje narejena).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Trenutno me čaka menjava lambda sonde, ki pri ibizi ni majhen strošek. Mehanik pravi 200€, pri cliotu pa je recimo samo 100€. Potem recimo svečke so ravno 3x dražje kot za cliota in zdržijo 2x manj. Ni nek blazno hvaležen avto za vzdrževat, čeprav je v bistvu zelo enostaven.

Ni kriv Seat, da te mehanikar nateguje.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik mario pravi:
felicia je zakon avto, malo vzdrževanje, nizka poraba, le rja jo rada napada.ž
sem jo mel naredil 250k km, 3 x razbil... pa še naslednji lastnik se vozi...
cool-1.gif

Ja, saj, zato sem predlagal Felicio. Nima kaj crknit (ker nič nima od opreme), razen ko pride do mehanske obrabe. Stroški vzdrževanja so majhni, rja pa je problem predvsem zadaj pri kolesih in pa na prtljažnih vratih pod črno plastiko na kateri je napis Felicia, saj se tam nabira voda ob dežju in ne odteka dobro. Se pa da tudi to "hibo" za nekaj časa odpraviti - snameš plastiko, lepo pobrusiš, zakitaš, pobarvaš, plastika nazaj gor...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Ni kriv Seat, da te mehanikar nateguje.

Za lambdo nisem šel preverjat cene, ima pa to čudo menda 2 (sem prebral po forumih). Svečke so pa po ceniku v štacuni z avtodeli okrog 40€. Sem šel preverjat, ker se mi je zdelo bolno drago. Sicer pa seat je kriv, ker crkuje. Mehanik me pa ni nič nategnil, ker ni nič menjal, samo priklopil na tester in povedal zakaj gori lučka za motor. In nič ni računal.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Ni kriv Seat, da te mehanikar nateguje.

Za lambdo nisem šel preverjat cene, ima pa to čudo menda 2 (sem prebral po forumih). Svečke so pa po ceniku v štacuni z avtodeli okrog 40€. Sem šel preverjat, ker se mi je zdelo bolno drago. Sicer pa seat je kriv, ker crkuje. Mehanik me pa ni nič nategnil, ker ni nič menjal, samo priklopil na tester in povedal zakaj gori lučka za motor. In nič ni računal.

Off: Svečke se menja po servisni na 4 menjave olja, torej na 60k km - tako je pri vseh avtih ki sem jih videl in imajo elektronski vbrizg (izpustimo sodobna čuda). Zdej če ti svečke crkujejo je napaka drugje; ali niso prave (temperatura, dolžina), ali je težava v kablih/razdelilniku ali pa ima motor nepravilno nastavljene faze (nepravilno izgorevanje). Glede na to da praviš da ropota ko dizel, bi rekel da imaš nekje težavo (kdaj preskočil jermen, ni vžiga na enem valju, ...). Lambda sondo ima 8V samo eno, vsaj do predfacelifta jo je imel ... sicer pa se da menjavo lambde enostavno obiti če te moti strošek!
evil.gif


On: predlagana škoda je fajn avto, ampak ima en problem; motorji so ali od škode (so res malce "slabi") ali pa od VWja, ti pa imajo iste težave kot sem omenil za ibizo - dobiš pa z polotom/ibizo tak motor zapakiran v lepšo embalažo z več opreme.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
samo priklopil na tester in povedal zakaj gori lučka za motor. In nič ni računal.

Men so tud veleumi na pooblaščenem servisu to naredil in 3x menjali sondo... V resnici je bil pa EGR zanič... Tko da...
Sonda je pa za polota 30kSIT bivšga dnara. Tj. cca. 140€.. 60€ za delo?
hysterical-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Kot sem povedal, menjal je še nisem. Koliko zares stane mi je trenutno vseeno, ker se bom že takrat pozanimal. Lahko da je mehanik kartako na približno nekaj usekal. Tudi če je 140€ je dražja kot za cliota (tam je bila 80€ + mislim da 20€ za delo). Sicer pa fantje hvala, ker imam zdaj še par idej kaj bi bilo lahko narobe. Je pa ibiza itak že namenjena za "odstrel" in menjavo za družinski karavan
wink-1.gif
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:

Ja, saj, zato sem predlagal Felicio. Nima kaj crknit (ker nič nima od opreme), razen ko pride do mehanske obrabe. Stroški vzdrževanja so majhni, rja pa je problem predvsem zadaj pri kolesih in pa na prtljažnih vratih pod črno plastiko na kateri je napis Felicia, saj se tam nabira voda ob dežju in ne odteka dobro. Se pa da tudi to "hibo" za nekaj časa odpraviti - snameš plastiko, lepo pobrusiš, zakitaš, pobarvaš, plastika nazaj gor...

Pri meni je poraba okoli 9 litrov, je pa res da je vožnja Celovška, teranje avtocesta, Šmartinska najbolj pogosta.
Aja, pa ne gre pozabit, da ima mašina rada olje, zelo rada ...
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:

Ja, saj, zato sem predlagal Felicio. Nima kaj crknit (ker nič nima od opreme), razen ko pride do mehanske obrabe. Stroški vzdrževanja so majhni, rja pa je problem predvsem zadaj pri kolesih in pa na prtljažnih vratih pod črno plastiko na kateri je napis Felicia, saj se tam nabira voda ob dežju in ne odteka dobro. Se pa da tudi to "hibo" za nekaj časa odpraviti - snameš plastiko, lepo pobrusiš, zakitaš, pobarvaš, plastika nazaj gor...

Pri meni je poraba okoli 9 litrov, je pa res da je vožnja Celovška, teranje avtocesta, Šmartinska najbolj pogosta.
Aja, pa ne gre pozabit, da ima mašina rada olje, zelo rada ...

A to 1.3 ali 1.6 motor?
Pri punci imajo eno tako felicio, 1.3 motor, vendar se z njo vozi prav po polžje, največ je razdalj 20km in manj. Poraba pa mislim da okorg 7l ali pa še manj. Za olje pa ne vem kako je, se mi zdi, da ga ne žre ne vem koliko. Avto pa ima okrog 190k km.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Od kje vam take ideje o nezanesljivosti seatov. Moj foter je imel Cordobo 1.4 letnik 1995 bolj ali manj je menjal olje in tankal, skratka skoraj izključno servisni posegi v skladu s tistim v servisni bukvi. Res pa so bili servisni posegi delani redno.

95 letniki so imeli drugačno mašino če se ne motim. Vmes so jo obnavljali in hoteli očitno mal prišparat na račun kvalitete. Termostat je tipičen primer. V starejših mašinah je bilo ohišje kovinsko in je laufalo brez problema, v novejših so dali pa plastično ohišje in se je lomilo non-stop. Sicer se sliši dokaj nedolžna težava ampak se kaj hitro zgodi da ti zaradi take šlamparije komplet mašina zariba...

Servisirana je bila tudi moja redno na 15k kilometrov. Do 90k je imela pa potrjeno servisno knjigo na uradnem servisu....
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Po faceliftu so se zacele pojavljat tezave, ampak ne toliko s tehniko (ki je BTW ista kot v polotih) kot pa z interiorem (stikala, črički, odpadanje oblog, ...).

To da je motor zanič je tvoja izkušnja, domnevam da si kupil avto od 15 lastnika s 3x prevrtenim števcem .. hm oz. jih niti ni treba vrtet, mislim da se pri 300k km postavijo nazaj na ničlo!
grims-1.gif


Edina slabost je menjalnik, ki pa je spet isti v fabiah, polotih, arosah, lupotih, caddyih ... skratka 20% prodanih vozil med letom 95 in 2002! Menjalnik dobi luft na ležaju in se ga pa ponavadi ne popravlja ampak enostavno zamenja, ker je cena rabljenga enostavno smešno nizka. In poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo pri krepko čez 200k km še original menjalnik ... drugih problemov z motorjem pa enostavno ni, če se servisira po knjižici. Recimo loputa za zrak/plin zaradi katere avto cuka, crkuje in ne vem še kaj se pri dobrih mehanikih očisti med vsakim drugim menjanjem olja in se težava sploh ne sme pojaviti.

Lahko avto še tolk lastnikov zamenja, to ni opravičilo, da je recimo porozen blok, kot je bil recimo pri meni. Tudi težave z elektroniko motorja so pogost problem, pa to nima skoraj nobene veze s serviserji ali prejšnimi uporabniki. Čiščenje lopute pa v precej primerih ni dovolj. Poznam še vsaj dva, ki sta jo morala menjat. Tudi podatek, da se delujoče rabljene lopute težko dobi pove dovolj. Crknjena klima? Tudi to ni nekaj kar bi lahko zjebal slab mehanik ali uporabnik (če je bila klima redno vzdrževana).

Anyway... za druge ne vem ampak jst avta, ki ga spremljajo podobne zgodbice ne bi vzel, pa čeprav mi nekaj folka pohvali mašino. Še vedno je loterija, katero sem kar dobro sprobal....
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Ni kriv Seat, da te mehanikar nateguje.

Za lambdo nisem šel preverjat cene, ima pa to čudo menda 2 (sem prebral po forumih). Svečke so pa po ceniku v štacuni z avtodeli okrog 40€. Sem šel preverjat, ker se mi je zdelo bolno drago. Sicer pa seat je kriv, ker crkuje. Mehanik me pa ni nič nategnil, ker ni nič menjal, samo priklopil na tester in povedal zakaj gori lučka za motor. In nič ni računal.

To, da ima dve, sploh ni nobeno čudo ampak nekaj vsakdanjega pri modernejših vozilih, Ena je pred katalizatorjem, druga za. Kupiš univerzalno za 80€ in jo lahko namestiš na Cliota ali na Ibizo, v obeh primerih bo stvar delovala. Če si pa gledal originalne dele (ki v tem primeru niti približno niso nič boljši), je pa druga stvar ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Off: Svečke se menja po servisni na 4 menjave olja, torej na 60k km - tako je pri vseh avtih ki sem jih videl in imajo elektronski vbrizg (izpustimo sodobna čuda).

shocked-1.gif
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Imaš prav, '95 letnik imam in je starejša mašina (bolj češka še), zato verjetno več olja skuri in je poraba višja. Ok, za 10 € (9,2-9,3l) naredim cca 110 km, kot sem nekako opazil.