Avto cuka

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Jaz bi enostavno v avtotrgovini kupil druge kable in zamenjal. Snameš in natakneš druge. Kupiš kvalitetne (Bougicord ali Beru), kateri so vsaj tako dobri kot original, zelo verjetno pa celo boljši obenem pol cenejši.
Bougicord drži Anet, Beru gotovo dobiš v Eurotonu.

Sicer ni garancije, da so res kabli, a je največja verjetnost. In če niso, bodo pa vsak čas.

LP
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.076
6.923
113
pri taščici
Ni hudica, da v mariboru nimate mehanika ki bi ti dal kable na reverz. Se pravi ce se napaka pojavi kljub menjavi kablov, kable vzame nazaj in natakne tvoje stare nazaj. Sicer te to stane nekaj dela, ampak ce so kabli dragi, je to dobra moznost. Sem imel podobno storijo na astri. Avto ugasnil sredi AC, ali pa ni vzgal pa da se slikaš. Cez "pol ure" pa brez posega vzgal v prvo. Kogovsek v Ljubljani dal na reverz (seveda sem ga placal ob prevzemu) nek drug "racunalnik" in je zadeva delala. Sicer verjamem da bi cez nekaj dni zadevo vzel ven iz avta in poskusil z drugim delom.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Torej se en razlog za tuljave....ko so hladne nikoli ne orebijajo....sele ko se segrejejo je ponavadi sranje!
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.982
6.158
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Torej se en razlog za tuljave....ko so hladne nikoli ne orebijajo....sele ko se segrejejo je ponavadi sranje!

Meni (sicer na Oplu) je ravno pri hladnem vžigu avto zatrokiral, par sekund laufal na 3 celindrih nato pa se umiril in delal tudi po 400 km/dan čist OK. Nato drugo jutro zopet... Zdaj pa vedi... Ampak vseeno če je poraba goriva normalna, sumim na tuljave ali kable. Je pa res da imam jaz tuljave direktno nasajene na svečke, in brez kablov, tako da je režim delovanja nekoliko drugačen.
 
Nazadnje urejeno:

asteliks

Fizikalc
5. mar 2013
1.446
99
48
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Opazil sem tudi, da ko je avto hladen ne cuka. Tam nekje prvih 5 min.

Jaz bi naredil takole, če nihče ne more ugotoviti napake.
-Prvo bi zamenjal svečke, itak potrošni material in nimaš kaj falit,
-potem bi še kable-tudi potrošna roba,
- potrem pa naprej.
Pa veliko uspeha.
LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
To misliš tuljavo (cinšpulo) ali kable, ker govoriš v množini?

Komplet...tuljava in kabel....oboje ima lahko napokano izolacijo in dela tezave...

Poglej tudi svecke....ce majo sivo zazgano keramiko je to znak prebijanja (iskra pusti tmno sled karbona)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
KZS - je bi avto v pralnici ali hudem nalivu? Tak simptom se je pojavil meni (sicer drug ato), ko je voda zalila svečke. Hladen je delal, ko se je segrel pa ne - voda je izparevala in na vrhu kapice na svečki kondenzirala, zato je prebijalo. Za omenjeni avto ne vem kaj in kako ima narejeno, vendar pač dodaten nasvet - ni težko preveriti če je pri svečkah vlaga oziroma če so kabli vlažni ko jih snameš.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Ne. To se zdaj dogaja že kakšen mesec ali dva. Vendar ne gre ne na slbše ne na boljše. No vsaj do zdaj. Sem se pa odločil, da do dopusta to porihtam, tako ali drugače.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Epilog zgodbe: menjava vžigalnih kablov

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Predvidevam, da je tvoj avto starejši od 2013.
Preveri vžigalne kable (če imaš možnost jih za test zamenjaj z drugimi), ki so se radi pregrevali in je posledično prišlo do prebijanja. Po 2013 so z modifikacijo to težavo odpravili, saj so kabli v dodatnem plastičnem ovoju.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Epilog zgodbe: menjava vžigalnih kablov

Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Predvidevam, da je tvoj avto starejši od 2013.
Preveri vžigalne kable (če imaš možnost jih za test zamenjaj z drugimi), ki so se radi pregrevali in je posledično prišlo do prebijanja. Po 2013 so z modifikacijo to težavo odpravili, saj so kabli v dodatnem plastičnem ovoju.
Važno, da je rešeno. Sem bil itak 95%, da je to to.
Nekako mi pa ne gre skupaj to dejstvo s tem, da so na POOBLAŠČENEM servisu tavali v temi, ker je to precej tipična težava na teh motorjih, medtem ko to en (oz. dva) bu(h)teljna na forumu iz glave zapišeta.
evil.gif

Sam bi razmišljal v smeri menjave servisa.
PS: Imajo novi kabli čez plastično požirko?
PS 2: Kje si to rešil? Pri Jarcu ali kje drugje? Kakšna je bila pa cena kablov?
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Novi kabli imajo čez plastično požirko. Zadevo sem rešil pri Jarcu. Cena kablov je 120€. Koga še priporočate razen Jarca?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.367
113
Veš to pa je zato, ker ko naletiš na majstra in šole bo prvo Tester gor pripopal pa tema dalje.
Pol če pa imaš srečo pa je še tam ata pred penzijo in reče kaj vzigalne kable si pogledal?
Pol pa ga mulo vpraša . Ata kaj te to je "vžigalni kabli"???
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Veš to pa je zato, ker ko naletiš na majstra in šole bo prvo Tester gor pripopal pa tema dalje.
Pol če pa imaš srečo pa je še tam ata pred penzijo in reče kaj vzigalne kable si pogledal?
Pol pa ga mulo vpraša . Ata kaj te to je "vžigalni kabli"???
Mah, ni to to. Če bi šlo za nekega splošnega mehanika, ki nima izkušenj s temi motorji je itak razumljivo, da išče rešitev.
Ampak govorimo o pooblaščencu, kateremu gre konkretno število 1.2TSI motorjev čez roke, pa ni vedel za to napako, ki je dokaj pogosta. To mi je malce čudno, ampak ok, morda je bil pa mehanik ravno prvi dan v službi.
grin1.gif
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Saj, pa mi je lepo razložil, da imajo suport iz Nemčije in preko njega ugotivili za to napako
evil.gif
. Je pa tudi res, da mi je drugič prevzel drugi avto.