A ma to neke fore z variabilno odmično? Tako kot PSA? https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/2421962/an/0/page/1#2421962Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Opazil sem tudi, da ko je avto hladen ne cuka. Tam nekje prvih 5 min.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Torej se en razlog za tuljave....ko so hladne nikoli ne orebijajo....sele ko se segrejejo je ponavadi sranje!
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Opazil sem tudi, da ko je avto hladen ne cuka. Tam nekje prvih 5 min.
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
To misliš tuljavo (cinšpulo) ali kable, ker govoriš v množini?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Predvidevam, da je tvoj avto starejši od 2013.
Preveri vžigalne kable (če imaš možnost jih za test zamenjaj z drugimi), ki so se radi pregrevali in je posledično prišlo do prebijanja. Po 2013 so z modifikacijo to težavo odpravili, saj so kabli v dodatnem plastičnem ovoju.
Važno, da je rešeno. Sem bil itak 95%, da je to to.Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Epilog zgodbe: menjava vžigalnih kablov
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Predvidevam, da je tvoj avto starejši od 2013.
Preveri vžigalne kable (če imaš možnost jih za test zamenjaj z drugimi), ki so se radi pregrevali in je posledično prišlo do prebijanja. Po 2013 so z modifikacijo to težavo odpravili, saj so kabli v dodatnem plastičnem ovoju.
Mah, ni to to. Če bi šlo za nekega splošnega mehanika, ki nima izkušenj s temi motorji je itak razumljivo, da išče rešitev.Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Veš to pa je zato, ker ko naletiš na majstra in šole bo prvo Tester gor pripopal pa tema dalje.
Pol če pa imaš srečo pa je še tam ata pred penzijo in reče kaj vzigalne kable si pogledal?
Pol pa ga mulo vpraša . Ata kaj te to je "vžigalni kabli"???