Avto cuka

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Seat Ibiza 1.2 TSI 105KM malo čez 90000 kilometrov redno servisiran. Pri pospeševanju mi avto cukne (zatrokira). Najbolj se to dogaja od 3-5 brzine medtem, ko je najhuje v peti brzini tam nekje med 1900 in 2200 obrati, tam zatrokira denimo dvakrat do trikrat na hitro.Najhuje je pri pospeševanju v peti brzini pri cestninskih postajah na AC. Ko avto doseže določeno hitrost in pelje konstantno je pa OK. Žal se ne prižge nobena lučka in tudi na računalniku se nič ne vidi. Bil pri Jarcu v MB in tavamo v temi. Kaj bi lahko bilo?K o sem iskal kaj bi lahko bilo in sem malo turiral sem opazil, da pri visokih obratih ne prekinja tur oz. ne dela blokada.
 
Nazadnje urejeno:

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Svecke, injektori, spula... v tej smeri bi iskal, ker ponavadi je to krivo za cukanje, kar racunalnik zazna nepravilno izgorevanje v komori, v kolikor je stalna napaka. Zacasne zal ne zazna. Lahko je tudi problem s pritiskom goriva, tako da tudi preveriti filter in ce slucajne kje na cevi ne pusca.
Jarc pa tava v temi, ker vejo da bo visok strosek, ce se bojo poglobili v problem. Sploh pa ce je avto v garanciji... lahko bi napisal, kaj so vse pregledali na avtu. Ce racunalnik ne najde napake, je problem fizicne narave in ne elektronike avta.
V skrajnem primeru je lahko motor iz faze, prav tako bi preveril kompresijo v komorah, ce ni kje dihtunga spustila ali pa je kje kaksna razpoka.
 
Nazadnje urejeno:

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Garancije ni več. Ketna je bila zamenjana na začetku ko so imeli serijsko napako. Pri obratih nad 2500 dela OK. Saj zato sprašujem, da ne bi prej zamenjali pol avta preden bi ugotovili kaj je narobe. Če bi dal Jarcu raziskovat podrobno, bi verjetno to raziskovanje bilo povezano z velikimi stroški.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
No sem ti povedal kaj iskati, sicer so po forumih pisali o cukanju pa si poglej, ce je kaka resitev. Mislim da je veliko o tem na wv forumu.
Tudi ce je ketna menjana, ni nujno, da je odpravljena napaka. Ce se je razrahljala, bi razlozilo zakaj pri nizjih obratih prihaja malo iz faze. Najd kakega majstora, ki bo znal iskati napako, ker tukaj ti lahko napisemo x teorij zakaj cuka...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Predvidevam, da je tvoj avto starejši od 2013.
Preveri vžigalne kable (če imaš možnost jih za test zamenjaj z drugimi), ki so se radi pregrevali in je posledično prišlo do prebijanja. Po 2013 so z modifikacijo to težavo odpravili, saj so kabli v dodatnem plastičnem ovoju.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Ja avto je letnik 2011. Na forumih je 80% kriva tuljava, samo to stane 70%+ kabli. Če je to res to, sem pripravljen dat tudi več, tako pa je to zgolj ugibanje, ki te lahko drago stane.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Če je kaj v zvezi z elektroniko kar verjetno tudi je bi ti priporočal diagnostiko ki n tako draga, vse drugo je ugibanje, je pa morda kaj povezano z senzorjem odmične gredi.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Samo potem bi se verjetno izpisala napaka. Meni je na Elantri 2004 avto enkrat cuknil, prižgala se je lučka nepravilno delovanje motorja. Na servisu (računalnik) se je točno videlo na katerem cilindru je bila težava. So zamenjali še ostale tri kable preventivno pod garancijo
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Saj ravno to je problem. Ne izpiše se nobena napaka, zdaj pa vedi
sprasujem se.gif
Kupovanje rez. delov samo za probo, pa ni ravno poceni. Sem škropil z vodo po cinšpuli in kablih, potem zmigal vse konektorje, pa ni nobene razlike.
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Je pa lahko kriv tud kak konektor, seveda kot pravim je to ugibanje vendarle se nekaj dogaja-prekinja, lahko prebijajo kabli samo potem ne bi v prostem teku oz. turiranjo delovalo brez problema.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.806
829
113
toti Maribor
Mi je pa čudno, da pri turiranju ne zbija obratov, ampak so obrati konstantni. Sem 100%, da jih je vedno zbijalo dol (beri blokada)
 

retro

Fizikalc
18. dec 2011
6.296
23
38
Murska republika
Sem prebral,verjetno boste našli kakšno pametno rešitev ker to ni prijetno med vožnjo, ena moja kolegica je imela pri Astri še hujše probleme najprej ji je avto cukal potem pa kar ugasnil, menjali računalnik in skoraj vse kar je mogoče pa nič, isto, ko so jim menjali komplet motor je ta problem izginil to je samo en primer tvoj pa je po svoje zopet drugačen.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Je imel brat enake probleme na Polotu 1.2 66kW, letnik 2012. Šlo je sicer za popravilo v garanciji, so pa mu zamenjali nek senzor za loputo in še nekaj okrog turbine. Ker je šlo za garancijsko popravilo ni izvedel kaj točno je v resnici bilo krivo.
 

Abomination1

Pripravnik
22. okt 2012
298
0
16
Za enega profi diagnosticerja in ne klasičnega mehanika je tole mala malica. Priklopi se direktno na senzorje in ti bo takoj ugotovil kaj je narobe. Če je zaradi vibracij (pri pospeševanju) ali pri manjših obratih res kratek stik, se da tudi ogotoviti preko osciloskopa. Gledaš odmično gred, inektorje, vbrizg in hitro bodo ugotovili kje je težava.
Če so res kakšni senzorji okoli lopute, zraka itd, se isto priklopi na osciloskop in pogledaš, če deluje čez celo merilno območje linearno in je ne "preskakuje" ali zgublja stika.
Skratka pisanje kaj je in kaj ni je bv, zapelji se do enega zaupanja vrednega diagnostika pa naj pogleda. Zanj bi moral biti tole mala malica.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.711
159
63
Popolnoma ista tezava za Skoda Yeti 2012 z identicnim motorjem. Kot pravi @mtl, resitev je bila menjava vžigalnih kablov.
wink-1.gif