Audi A6 2.0 TDI 140KM l.2005-2007

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Ker se ogrevam za tale avto me zanima:

A mogoče kdo ve kaj več o tem motorju v tem avtu? Če gre za isti motor kot v Passatu naj bi bile problem vbrizgovalne šobe ki crknejo, popravljat pa se jih ne da zato jih je potrebno menjat cca 1.000€ strošek!

Še kaki plusi in minusi tega avta in tega motorja? Kaj pa motor 2.7 TDI 180KM? Kaj je s tem , je bistveno dražji za tankrat in servisirat?

hvala, lp, Z
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Že 100x povedano o 2.0TDI motorjih, in ja gre za isti motor s tem da so bile problematične določene serije.

Za A6 je sicer ta motor goli minimum, če želiš občutit kaj od tega avta vzemi 2.7 ali 3.0 (CR) motor. Tile so solidni.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Tako je, ne kupuj 2.0 TDI klumpa, V6 TDI to je to. Vzemi 2.7 ali 3.0 TDI. Jaz imam 2.7 TDI in sem izredno zadovoljen, v kolikor pa rabiš še več performansa pa definitivno 3.0 TDI. Ne moreš v nobenem primeru falit.... Drugače pa če se pajtlaš za tistih par 100€ razlike v registraciji pa raje ne kupuj avta tega ranga...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Dejansko gre pri 2.7 in 3.0 za isto zasnovo tako da je vzdrževanje približno enako, razlika je v registraciji pa mislim da so 3.0 samo v quattro verziji (kar posledično pomeni še kak liter goriva več).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Razlike pri reg med 2.7 in 3.0 ne bi smelo biti. Povsod si v no limit(ccm in kw).
Nekoc so tule ze pisal oznake 2.0 motorjev s problemi. Mogoce jih kak narodnjak ze z glave ve.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ni razlike med registracijo.. v vsakem primeru sta oba v najvišjem rangu razen mogoče pri Triglavu ki je sedaj po novem malo razširil te razrede pa še to ne verjamem... razen če vzame Belgijskega 2.7 TDI, pol je en rang nižje... Sicer pa moj ima porabo slabih slabih 8L, je ročni menjalnik ter brez quattra. 3.0 TDI pa so vsi serijsko že quattro ter 95% avtomatiki.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
No pri triglavu je razlika, sicer razredi nad 130kW so precej očiten skok napram tistim pod to mejo.

Poleg vsega tega je tu še oprema in 2.0TDI so vsi oskubljeni do konca, 2.7 sploh pa 3.0 pa so večinoma vsi dobro opremljeni.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Dobro tisto potem govorimo o kasku... načeloma je bilo 2 leti nazaj ko sem jaz kupil avtomobil osnovno zavarovanje enako... Čakaj zdaj malo... moj ima 132KW in ne 130KW. Torej v kurzu
smile-1.gif
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Hvala za mnenja.
Gre za to, da mi 140KM čisto zadostuje za moje potrebe, prav tako osnovna oprema,...če ne bi toliko bral o teh problemih sploh ne bi razmišljal,...Tako pa slišiš to in ono,....kaj konkretno je problem potem teh šob? A se to dogaja škart na 5% avtov ali je to na vseh problematično? Avto mislim imet cirka 150-200.000km, a ko to popraviš recimo, je potem mir ali je to večkrat ta strošek???
Koliko pa je poraba in servisni interval tega motorja v tem avtu, a je še kej kritičnega?

Drugače pa pravite 2.7 ročni brez quatrota. Jeb plus v opremi in zalogi moči,....cene so enake kot vidim po anetu,....minusi pa so višja poraba in dražja registracija. Kolk pa je poraba tega avta, a je pri tem kej kritičnega, kaka turbina, itd???

vaša mnenja in izkušnje dobrodošli!

lp, Z
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Glej, kako je s šobami nevem, motorji radi ribajo, določenim serijam glave pokajo, je že kar nekaj teh malo novejših (2007) zaribalo. Več ti bo znal kak avtomehanik povedat ki ima neporedno s tem izkušnje, pač toliko ko berem na Audi forumu in slišim ljudi. Pa pri 2.0 TDI imaš veliki servis, na 2.7 ter 3.0 ga nimaš ker sta na verigo gnana. Drugače pa set filtrov je cca. 100€ (najboljši), 8L olja rabiš, dobiš tam po 10€/liter. Ostalo pa lahko crkne karkoli, nekih težav pa ni... Kombinirana poraba 8L. Relacija dost manj, mesto pa tudi 10.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Dobro tisto potem govorimo o kasku... načeloma je bilo 2 leti nazaj ko sem jaz kupil avtomobil osnovno zavarovanje enako... Čakaj zdaj malo... moj ima 132KW in ne 130KW. Torej v kurzu
smile-1.gif

Triglav ima tudi za osnovno zavarovanje (AO) nove razrede, že kar nekaj časa!
grims-1.gif


Takole na hitro izračun narejen na spletu:
2.0 TDI -> 593,56 EUR
2.7 TDI -> 849,96 EUR
3.0 TDI -> 944,40 EUR

.. velja za PR 14 razred (0%) za samo AO.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
hja zadeva je taka: zdej imam passata l.2000 limo, ki dela tiptop pri 390.000, poraba skoz 6.5 l, servisi poceni, težav ni. Kak liter ali 1.5 l višjo porabo in višje stroške registracije bi sprejel,...ne bi pa lahko sprejel če mi odpove motor ali poči glava
frown-1.gif
pol bi se požrl verjetno...
5 let stari imajo realno povprečno okoli 200-250.000 km, in jaz bi jih naredil še enih 150-200.000 v naslednjih 6 letih, tako da bi avto mogel bit zmožen naredit 400.000 km brez kake odpovedi itd.

lp, Z
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Hvala za mnenja.
Gre za to, da mi 140KM čisto zadostuje za moje potrebe, prav tako osnovna oprema,...če ne bi toliko bral o teh problemih sploh ne bi razmišljal,...Tako pa slišiš to in ono,....kaj konkretno je problem potem teh šob? A se to dogaja škart na 5% avtov ali je to na vseh problematično? Avto mislim imet cirka 150-200.000km, a ko to popraviš recimo, je potem mir ali je to večkrat ta strošek???
Koliko pa je poraba in servisni interval tega motorja v tem avtu, a je še kej kritičnega?

Drugače pa pravite 2.7 ročni brez quatrota. Jeb plus v opremi in zalogi moči,....cene so enake kot vidim po anetu,....minusi pa so višja poraba in dražja registracija. Kolk pa je poraba tega avta, a je pri tem kej kritičnega, kaka turbina, itd???

vaša mnenja in izkušnje dobrodošli!

lp, Z

Če kupuješ samo zato ker kupuješ Audija bi vseeno premislil o 2.0 motorju ker je problematičen v vseh pogledih. Ni sicer 100% da bo tvoj crknil, je pa večja verjetnost kot pri drugi varianti. Problemi pa niso samo na šobah, glavni problem je da določene serije enostavno "razpadejo". Sam sicer poznam 2 osebka, ki že 5 let vozita 2.0TDI brez okvare!

Če ti je prioriteta prostor potem bi sam za tako ceno raje pogledal za novejšim (novim) Škoda Superbom. Recimo tam dobiš preverjeni 1.9 TDI ki ni problematičen, pa še poraba bo nižja.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kaj pa vem jaz 2.0 TDI motorja ne vidim v tej vlogi da bi ti delal z njim 300-400k brez težav. Problem bo že dobit sploh kakšnega pod 150-200.000, potem pa da še tebi služi ene 300.000km bo zelo težko. Mislim da boš v tem času moral kar nekaj vložit not. Kar pa za 2.7 ali 3.0 TDI ne bi smel bit problem, kar se samega motorja tiče... Moraš pa se zavedat da to niso 1.9 TDI motorji... tega več ni, je mimo!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Človek kupuje Audija ti mu ponuješ Škodo
smile-1.gif

Kupuješ Audija in:
- bi izbral len motor
- ti je vseeno za opremo in tehniko
- te skrbijo stroški in pokvarljivost

... zaključek je da raje kupiš največjo novo Škodo!
grin1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja samo iz napisanega bi lahko razbral da je njemu vseeno za vse samo da ima tega Audija in da "gre", torej?
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Razumem, pač kupiš Audija A6 2.0TDI in upaš da ti bo dobro služil za prevoz tistih pleskarskih pripomočkov naslednjih 5 let.