Audi 2.0TDI vs 3.0TDI

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Saj tudi clioti so imeli na sesalni strani težave kot sem bral.
Mehanik je rekel da je popravilo baje 4 jurje. Kot si rekel, samo novo, ker tudi rabljenih praktično ne dobiš dobrih.
Ampak zaenkrat v motor se niso tega zneska investiral. Nisem pa potem vprašal kako se potem pokažejo te težave.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če bi bral bi videl zakaj.

Mogoče je pa razlog zakaj se jih toliko prodaja.
grims-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To še ne spremeni dejstva, da si ponovno nakladal (ribne polno zadev), v istem kontekstu pa mene "obtoževal" le tega. Pa BiTDI si ti privlekel v temo, avtor niti ni spraševal po tem motorju.

Sicer nisem tak google mojster kot si ti (še predvsem ko je treba pljunit čez VAG), ampak na iskalni niz "3.0 bitdi motorschaden", se vrne presenetljivo malo zadetkov, prav tako je tema "3.0TDI Bi-Turbo Motorprobleme" na tebi tako ljubemu motor-talk forumu, precej skopa.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ah ne bi s tabo VAG Murko, ker maš take težave z branjem, da ni smešno.

ja, par tisoč jih je res vzorc, ker sami mladiči, ki jamrajo po forumih vozijo A6 za 80k€. Obadva biTDI lastnika, ki ju poznam ne bi našla nage babe na internetu.
smirk-1.gif


PS. Sicer pa ko sem ti dajal linke iz autobilda ali pa motortalk foruma so bile to zate same race pa larifari, in to za veliko bolj "ljudske" pogoste motorje. Takrat ko ti ustreza kajne...
bonk.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Naj uganem. Obema, ki ju poznaš je ribnilo cel kup stvari?
rolleyes-1.gif


Začuda se pa vsi 3 lastniki ki jih jaz poznam precej dobro znajdejo na interentu. 2 sta celo forumaša tukaj.
smile-1.gif


Glede P.S.-a pa raje najprej pri sebi razčisti.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Kja pa alternativa, kaksen 2.0 TFSI (211 ps), pa cipas in imas cca. 250 ps. Pa se raje se vrti, ne smrdi toliko itd. ??
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
.
Mehanik je rekel da je popravilo baje 4 jurje. Kot si rekel, samo novo, ker tudi rabljenih praktično ne dobiš dobrih.
Nisem pa potem vprašal kako se potem pokažejo te težave.

4 jurje za šobe? lebo bi te nategnil ja. za 3x majn dnara dobiš nove.
Kaže se pa tak, da avto lepo pokadi belo-modro pri zagonu me drugim.
Rabljenih nima smisla kupovat ker nemoreš vedet če so dobe.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.244
4.803
113
Citat:

pa še nekaj - 10-15 let nazaj, so bili praktično vsi audiji pri nas quattro (ali pa imam popačen spomin). Zdaj se quattro zelo težko dobi. Zakaj se je to tako spremenilo?

Bilo jih je več ampak daleč od manj od"praktično vsi", zamenjali so jih Q3, Q5, Q7....
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Jaz se tudi ukvarjam z vprašanjem kaj bi bilo v večjem avtu bolje. Ali 2.0 250KM bencin, ali 2.0 230KM dizel, obakrat 4wd pogon. 95% Slovencev bi izbralo dizla. V tujini je ta procent že precej manjši. Glavni razlog za to je baje nižja poraba in ostalo nima veze (nabavna cena, servisi, mirnost delovanja,..). Hudič je tudi to, da je verjetno tak dizel prožnejši od bencinarja (ne vem, če je to res), torej imaš res oprijemljive pluse za dizla in bolj imaginarne pluse za bencinarja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Bitdi (2.0 in 3.0) je na trgu dve leti ( https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines?wprov=sfla1 ) Po mojem mnenju absolutno premalo da bi se pokazalo kako bulletproof so ti motorji.
Tisti motor ki se že po dveh letih izkaže za slabega, potem....(pa da je še bolj redek na trgu).
V teh dveh letih je vse težave reševala tvarja v okviru garancije. Ko začnejo enkrat iskat lastnike alternative pri servisiranje, pa začnejo prihajati dejstva na plan. Do takrat pa lahko serviserja lahko prodajo lastnikom marsikatero zgodbico kaj se je zgodilo njihovi bitdi raketi.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.832
-1.068
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
.
Mehanik je rekel da je popravilo baje 4 jurje. Kot si rekel, samo novo, ker tudi rabljenih praktično ne dobiš dobrih.
Nisem pa potem vprašal kako se potem pokažejo te težave.

4 jurje za šobe? lebo bi te nategnil ja. za 3x majn dnara dobiš nove.
Kaže se pa tak, da avto lepo pokadi belo-modro pri zagonu me drugim.
Rabljenih nima smisla kupovat ker nemoreš vedet če so dobe.

Za 3 x manj denarja nove? Torej 6 šob za 1,3 k? Ali pač 4? To pomeni, da je šoba od 200 do 300€. A daš link, kje NOVE dobiš za tak denar? Mogoče se je v zadnjih letih res pocenilo ...
Drugače pa ja, ena šoba za OOOO pride cca. 600€, obstajajo pa menda obnovljene za 350€ po kosu. Ampak glede zadnjega podatka nisem 100%.

Torej, link bi prosil, če se da ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Napisal sem da pride popravilo 4 jurje. In ne da so to samo šobe. Kaj če je še kaj pred njimi?
Sicer pa je to babacula od vaškega mehanika ki srafva sokrajanu avto s tem motorjem. Bi moral vsaj še sokrajana povprašat kaj je na tem.

Moj avto je cel 4 jurje vreden. Motorje za njega pa najbrž za jurja za tabo mečejo (al pa dobiš sesutega za jurja, pa ti se kaj ostane....)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Pol pa je treba wiki dopolniti
S katero močjo se začne bitdi?
180?
190?
Sem mislil da je samo 240 bitdi.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Jaz se tudi ukvarjam z vprašanjem kaj bi bilo v večjem avtu bolje. Ali 2.0 250KM bencin, ali 2.0 230KM dizel, obakrat 4wd pogon. 95% Slovencev bi izbralo dizla. V tujini je ta procent že precej manjši. Glavni razlog za to je baje nižja poraba in ostalo nima veze (nabavna cena, servisi, mirnost delovanja,..). Hudič je tudi to, da je verjetno tak dizel prožnejši od bencinarja (ne vem, če je to res), torej imaš res oprijemljive pluse za dizla in bolj imaginarne pluse za bencinarja.

Logika povprečnega Janeza pri takšnem vprašanju gre tako: jasno da dizl. Zato da spije 1,2,3 litre manj. Pika. Neke računice, ki bi vsebovala faktorje kot so dražja nakupna cena, dražji servisi, da se turbine, šobe, injektorji,…, pri dizlu tretira kot potrošni material, dpf filter…živi bog ne računa. Da se o mirnem teku, neobstoječem ropotanju, vibracijah in smradu niti ne pogovarjamo. Pogleda se poraba in konec.
Tudi sam sem nekoč bil fan dizlov, pred ero turbo bencinarjev. Ljubezen se je z vsakim obiskom servisa postopno zmanjševala. Redni servisni posegi 300-400€ z lahkoto. Vem ja, alter majstri to dobijo za 80€. Ljubezni je bilo dokončno konec ko mi je pri 80k km šla turbina. Od takrat dalje traktorjev ne povoham. Hebe se mi, če mi bencinar zdaj stegne 1-2 litra več (kar več ali manj ne). V štartu sem ga plačal 2 jurja manj, ob obisku servisa se vedno rahlo nasmejim ko dobim račun z za mene smešnimi zneski gor in uživam ob neslišnem predenju motorja brez vibracij in traktor zvočne kulise.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Bom malo alter, ampak cisto resno.
Ce je že izbira A6, kolk se le ta razlikuje npr. A8? Oba Q in 3.0. Vizuelno ni osmica tolk oh ah večja, cena?, poraba? Je osmica lažja? Kolk starejša je 8ka da se cena izenaci s 6ko?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Bom malo alter, ampak cisto resno.
Ce je že izbira A6, kolk se le ta razlikuje npr. A8? Oba Q in 3.0. Vizuelno ni osmica tolk oh ah večja, cena?, poraba? Je osmica lažja? Kolk starejša je 8ka da se cena izenaci s 6ko?

osmica mi za enkrat ne pride v poštev, ker bi vzel karavana v vsakem primeru

realno so v izboru A6, P508GT in potencialno Superb. S tem, da je A6 za 5-10k dražji oz. za ona dva nisem pripravljen dat tolk denarja kot za A6. Pač največji karavani, ki se jih dobi. SUVi odpadejo, enoprostorci tudi.

S Peugeotom sem, roko na srce zaodovoljen, zdaj ima sicer 275kkm, 200kkm od tega je mojih, pa počasi nagaja, ampak do zdaj ni bilo nič večjega. Zato je sploh 508 v izboru. In sicer 2.2HDi z 205 ps. Audi pa me nekak vleče sicer 3.0TDI, ampak je izbira 2.0 (177PS) pri nas bistveno večja. Na sploh sta oba avta problematična z izbiro, če se gleda 200PS+ mašine. Jih je malo naprodaj, za uvoz pa bolj kot ne odpadejo, ker so cene tam tam, potem pa bi država mela še 25% gor...