Ate Power zavorni diski in ravnanje/brušenje

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
to da se iz novih bremz kadi in svinjsko smrdi je čisto normalno.....
vsaj iz organskih.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
..na začetku je treba biti bolj nežen na bremzah da se ploščice vležejo na diske in grabijo po celi površini pol je vse ok.
Če že na začetku bremzaš na ful se lahko materijal pregreje ker na enih delih pride do veliko večjega trenja in potem do prevelikih temperaturnih razlik in se lahko disk deformira ali pa ploščica zažge..
..S tem da vidim dim od diskov se jaz nebi igral..
..Se pa pri precej znamkah dogaja da se zvijejo tudi original zavore,,recimo Audi je imel tak problem da je zvijalo diske, čeprav so bili nameščeni spet originalni se je zgodilo enako, probleme so imeli tudi ob dežju da ob nenadnem zaviranju za trenutek ni bilo učinka ker so bili zaščitni pokrovi za diske napačno dimenzionirani, napaka se je odpravila z zamenjavo zaščitnih pokrovov


Preveč je od materia odvisno. Pri bolj agresivnih ploščicah, treba takoj pregret u pm, da zakadi, smrdi, diski so pa vijolčni pri takem utekavanju
smirk-1.gif


Pazljiv morš kvečejmu biti če ne rabljene diske daš nove ploščice. Drugače samo gasa..
 

NikolaTesla

Zelenc'
17. jan 2012
5
0
1
Zdravo

A ni to pregrevanje nevarno za ležaje in HK zglobe. V kolikor jih Prekuriš si vsaj ob 600€
smile-1.gif


Lp.

Darko
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Heh ko bi zadeva vsaj v nemščini bila napisana, moja angleščina je bolj švoh
smile-1.gif
Torej po domače kako bi ti "utekel" diske?

Zagreješ jih z normalno vožnjo, potem pa v serijah parkrat silovito zabremzaš z 90 na 30 brez ustavljanja. Ko se učinek bremzanja poslabša (kake štiri serije na navadnem avtu), nehaš in voziš naprej, da se shladijo. Potem še vse skup enkrat ponoviš pa si fertik. Prvič boš mogoče videl kako sapico dima ali pa še to ne. Disk bo postal modrosiv in s tem "temperaturno obdelan".
smile-1.gif


Tisti, ki ne uteče diskov, jih bo deloma prej ali slej zaradi okoliščin v prometu. Pri tem pride do neenakomernega nanašanja prašnih
delcev na disk in čez čas začneš čutit judder.

to je tak bullshit da kr res ni

poleg tega imajo načeloma diski 1 leto garancije, ko je enkrat violčen ti ga noben prodajalec ne bo več zamenjal ker ti bo rekel da si jih pregrel.. in kaj mu boš potem ti razlagal, da si na internetu prebral da jih moraš prvi dan pregret


noben zavorni servis ne počne tega, ampak izrecno naročijo da prvih cca 300km polahko zaviraš
 
Nazadnje urejeno:

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Zagreješ jih z normalno vožnjo, potem pa v serijah parkrat silovito zabremzaš z 90 na 30 brez ustavljanja. Ko se učinek bremzanja poslabša (kake štiri serije na navadnem avtu), nehaš in voziš naprej, da se shladijo. Potem še vse skup enkrat ponoviš pa si fertik. Prvič boš mogoče videl kako sapico dima ali pa še to ne. Disk bo postal modrosiv in s tem "temperaturno obdelan".
smile-1.gif


Tisti, ki ne uteče diskov, jih bo deloma prej ali slej zaradi okoliščin v prometu. Pri tem pride do neenakomernega nanašanja prašnih delcev na disk in čez čas začneš čutit judder.

In kdo ti jih bo zamenjal, ko bodo pri takem "utekavanju" napokali ali se bog ne daj takoj skrivili?

Ni vse zlato, kar drugi napišejo...

Vsak, ki se na svoje delo kaj spozna ti bo rekel, da na začetku ne pretiravaj z zaviranjem, da se zadeva malo "uleže". Vse ostalo je le uničevanje novih diskov.
 
Nazadnje urejeno:

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Citat:
Uporabnik Odyssey pravi:
Zdravo!

Zanima me če se dajo ATE power zavorni diski tudi "podrejat", namreč začelo mi je tresti pri zaviranju (čuti se na zavornem pedalu da malo nabija)

zgledajo takole:
2736274364_85d544ca77.jpg

Kater avto imaš? Golf 4? Če je to to, potem ni rečeno da si sam zajebal diske, ker sem imel isti problem (in poznam še 10 takih) katerim pooblaščeni serviserji z original VAG robo niso vedl več pomagat. Baje je bila na teh tipih zavor ena fabrška napaka.
 

Odyssey

Pripravnik
9. okt 2007
756
3
18
Zdravo!

Z prednjimi diski je blo vse ok, treslo je zaradi zadnjih diskov in ne sprednjih
smile-1.gif


Lp
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik neo32 pravi:

Kater avto imaš? Golf 4?

Tam bi bile čeljusti na desni strani - glede na sliko (predvidevam po svojem Passatu).

Ne, ne, slika je od golfa 4 (gledam po rokah) oz. avta z istim podvozjem (audi a3, octavia,...), samo ker je rekel, da je slika simbolična sem ga vprašal za ker avto gre. Za Passata pa nisem ziher kje ima čeljusti.