AMZS center Vransko

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
malo brezveze, ker ni proge, kroga misljenega za dirkanje kot takega.
tongue-1.gif
 

Freak

Pripravnik
19. sep 2007
522
0
16
Govoril z osebo,ki je bila na treningu varne voznje za motoriste in je bil totalno navdusen. Tako,da grem drugo leto tudi jaz malce pogledat
smile-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
To so cene za posameznika... Nevem pa, ce bi dali kaksen popust, ce bi se jih prijavilo vec... verjetno se kaj da dogovorit... Po branju sodec je tole precej zanimivo in predvsem koristno... ker v kontroliranem okolju simulirajo kriticne situacije (spolzko cestisce,...) ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.500
10.729
113
tudi sam sem zebil na tej stezi, ne sicer v okviru tecaja, ampak smo vse sprobali... drugac pa tista plata je bolj kot ne slaba simulacija realnega zdrsa.. te pac vrze v eno stran, kar v resnici ni nikoli, da bi te kr nekam vrglo (v nakljucno stran),tako da tist je mal leva scena. jepa odličen tisti spolzki krog, tam pa res vidis kaj pomeni nizka hitrost in spolzko vozisce.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
jepa odličen tisti spolzki krog, tam pa res vidis kaj pomeni nizka hitrost in spolzko vozisce.

to lahko vidiš tudi v rondoju v velenju in rondoju pred baumaxom v cityparku v ljubljani
 

recycler

Zelenc'
10. sep 2007
13
0
1
jaz sem bil na tem tečaju varne vožnje prejšnji mesec in moram priznat da je super zadeva. Tečaj traja od 8h pa do 17h. Bistvo tečaja je da te poizkušajo pripraviti do pravilnih reakcij v kritičnih momentih, ki se simulirajo na progi . Velik poudarek je na varnosti in hitrosti na samem poligonu so tudi zelo majhne (max 60km/h) odvisno od avtomobila in predvsem od gum. Mi smo šli v skupini 10ih avtov, in se je poznala ogromna razlika v zavorni poti in vodljivosti avtomobila glede na kvaliteto gum ...Sama drseča podlaga je konstantno močena in ima torni faktor enak zglajenemu snegu. Velik povdarek je na pravilnem zaviranju v kritični situaciji - zavora na polno z vso močjo kar jo premore noga (seveda če je avto opremljen z ABS-om).Kar se pa hidravlične plošče tiče je zadeva super, ker spoznaš da je izrednega pomena v kritični situaciji pravočasna in pravilna reakcija, ker če ne odreagiraš pravočasno se ti avto začne nekontrolirano vrteti okoli svoje osi in takrat ni nikakršne možnosti več da bi ga spet ujel in spravil v pravo smer, pomaga samo še zavora na polno in počakat da se avto ustavi .
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
A dovolijo tudi kaj izživljanja v stilu popravkov z ročno zavoro, dodajanje gasu in reševanja "po domače"?
cheer.gif


Sicer je res lahko bit pameten, ampak sem osebno še vedno mnenja da v kritični situaciji te reši izkušnja ne pa enodnevni (voden) tečaj na AMZSju. Mogoče se motim .. ampak mene so slabe izkušnje največ naučile, izživljanje po snegu pa mislim da ima tudi dobre lastnosti (pa še zastonj je).

Za voznike začetnike pa mislim, da preden ugotovijo da suha cesta ni enako mokra/ledena/drseča cesta, je to kar fino. Dobiš malo strahu, ki ti pomaga da preživiš prva leta vožnje!
evil.gif
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Mogoče se motim .. ampak mene so slabe izkušnje največ naučile, izživljanje po snegu pa mislim da ima tudi dobre lastnosti (pa še zastonj je).
Ni zastonj. Plačat morš položnco, pa še pike ti potalajo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Mogoče se motim .. ampak mene so slabe izkušnje največ naučile, izživljanje po snegu pa mislim da ima tudi dobre lastnosti (pa še zastonj je).
Ni zastonj. Plačat morš položnco, pa še pike ti potalajo.

Ah, tam kjer jst živim pridejo policisti 2x na leto .. pa še to zaradi pretepov med zakonci! Ko je sneg pa sploh ne morejo do nas!
evil.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Res je, da se najvec naucis iz prakse... ampak tukaj imas moznost, da v kontroliranih pogojih dozivis to, kar mogoce v vsakodnevnem prometu ne dozivis... oz. ce se ti ze zgodi, je lahko tudi prepozno... in pa lahko tudi precej drazje (razbit avto je se najmanj..
smile-1.gif
) ...

Na takih tecajih najprej izves teorijo, potem pa to lahko se preskusis v praksi... in z lastnim avtomobilom... kar je se najpomembneje, ker tega si ponavadi najbolj navajen in je fajn, ce ga se malo bolj spoznas (sploh kako reagirajo razni dodatni sistemi (ABS, DSC, TCS, 4x4, in kar pac se vse premore tvoj jekleni konjicek
smile-1.gif
.) ...

Taka zadeva bi morala biti obvezna pri opravljanju vozniskega izpita... da se s takimi situacijami srecas ze prej kot pa v realni situaciji na cesti...

Ce se bo slo v skupinski obisk tega tecaja... bi se pridruzil...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Mogoče se motim .. ampak mene so slabe izkušnje največ naučile, izživljanje po snegu pa mislim da ima tudi dobre lastnosti (pa še zastonj je).
Ni zastonj. Plačat morš položnco, pa še pike ti potalajo.

Ah, tam kjer jst živim pridejo policisti 2x na leto .. pa še to zaradi pretepov med zakonci! Ko je sneg pa sploh ne morejo do nas!
evil.gif

Potem zivis nekje bogu za ritjo... in ko prides v neko vecje mesto, pustis avto ze ob vstopu v mesto in gres raje naprej z javnim prevoznim sredstvom?
smile-1.gif