Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
4motion in quatro sta stalna 4x4. sam se na posnetku vidi, da je bolj kot ne reklama za subaru.
Stalna ze , vendar avto pri normalni voznji ne vlece na vsa 4 kolesa.
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
4motion in quatro sta stalna 4x4. sam se na posnetku vidi, da je bolj kot ne reklama za subaru.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Tudi z 2WD pogonom si ob zdrsu enega pogonskega kolesa ne moreš nič pomagati - razen, če je vgrajena zapora diferenciala.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
In kaj je zaviranje na kolesu drugega kot zapora diferenciala? Samo izvedena je na elektronski način in pri kolesu - osnovna funkcija je še vedno enaka - zavreti gred, ki se vrti v prazno.
Ne bo čisto držalo. Pri quattru, recimo, je 50:50 ali 40:60 zadnje čase.Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
4motion in quatro sta stalna 4x4. sam se na posnetku vidi, da je bolj kot ne reklama za subaru.
Stalna ze , vendar avto pri normalni voznji ne vlece na vsa 4 kolesa.
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Pri 4 kolesnih pogonih moraš tako ali tako pazit kaj kupiš, nekateri imajo bolj dvokolesni kot štirikolesni pogon, zadnji pogon vklopijo, ko jim reče elektronika.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne bo čisto držalo. Pri quattru, recimo, je 50:50 ali 40:60 zadnje čase.Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
4motion in quatro sta stalna 4x4. sam se na posnetku vidi, da je bolj kot ne reklama za subaru.
Stalna ze , vendar avto pri normalni voznji ne vlece na vsa 4 kolesa.
Citat:
Uporabnik dreja pravi:
Zadnji..
Kaj pa Mitsubishi Outlander ?
Na slikah je videt, da ima en gumb za 2WD, 4WD in Lock... Je potem 4WD samodejni preklop "po potrebi", Lock pa stalna zapora sredinskega diferenciala (kao Subaru) ?
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Ze, samo ko se peljes po ravni cesti niso vsa 4 kolesa v "trakciji"
Citat:
Uporabnik dreja pravi:
... Je potem 4WD samodejni preklop "po potrebi", Lock pa stalna zapora sredinskega diferenciala (kao Subaru) ?
Seveda so. Včasih (pri Audiju) 50:50, danes 50:50 ali 40:60 (odvisno od modela).Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne bo čisto držalo. Pri quattru, recimo, je 50:50 ali 40:60 zadnje čase.Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
4motion in quatro sta stalna 4x4. sam se na posnetku vidi, da je bolj kot ne reklama za subaru.
Stalna ze , vendar avto pri normalni voznji ne vlece na vsa 4 kolesa.
Ze, samo ko se peljes po ravni cesti niso vsa 4 kolesa v "trakciji"
Citat:
Uporabnik Dik pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Pri 4 kolesnih pogonih moraš tako ali tako pazit kaj kupiš, nekateri imajo bolj dvokolesni kot štirikolesni pogon, zadnji pogon vklopijo, ko jim reče elektronika.
Kaj pa je s tem narobe?
Citat:
Uporabnik gorazdo pravi:
Citat:
Uporabnik dreja pravi:
... Je potem 4WD samodejni preklop "po potrebi", Lock pa stalna zapora sredinskega diferenciala (kao Subaru) ?
Noben Subaru nima zapore sredinskega diferenciala; morda misliš na tiste z vklopljivim pogonom (Legacy 1.8 DL in Justy) ki so brez visko sklopke (posledično so z vklopljenim pogonom praktično nevozni po suhem asfaltu);