Mi imamo zaenkrat še enostavno, drugo leto bo dvostavno. Že tretje leto vodim knjige z uporabo
Birokrata. Imajo en kup različnih variant (od recimo samo izdajanja računov in vnašanja prejetih računov do komplet poslovanja). Mi imamo komplet verzijo + POS za maloprodajo in stvari šibajo 100 na uro. Malo se ga je potrebno privadit, ampak da se vse.
Za dvostavno knjigovodstvo se da kar lepo pošlihtat da imaš manj dela, ker si lahko urediš nastavitve avtomatskega knjiženja za GK (mislim, da vsako leto izdajo nov oz. posodobljen šifrant za knjiženje poslovnih dogodkov), mogoče se ti takrat splača poiskat pomoč kakega računovodje, tako da imaš potem mir. Mora ti pa bit jasno, kako se knjiži recimo prejete račune (konti in te zadeve).
Za izdajo računa je stvar prosta ko pasulj: Greš v meni Poslovanje, Računi, opcija Izstavitev in pregled (lahko klofneš tudi CTRL+R). Če partnerja še nimaš v šifrantu (še nisi delal z njim), klikneš lupo pri Kupec, partnerja vneseš in shraniš, potem se vrneš nazaj na račun. Če je potrebno, popraviš datum izdaje računa, določiš datum opravljanja storitve in valuto. Potem pa praktično samo dodajaš postavke. Ko zaključiš, klikneš Tiskaj. Račun se ti ob tem avtomatsko shrani in izpljune ga na tiskalniku. Ko račune preko temeljnice prenašaš v GK, nimaš praktično nobenega dela.
Splača se ti fante poklicat in se dogovorit za kakšno predstavitev. Jaz do sedaj nisem imel težav ne z njimi ne s programom, od začetka me je mučilo par stvari, sem poklical na support (sicer je 090 cifra, jebiga) in smo rešili v parih minutah. Popravki so redni, vsake toliko dobiš kakšen mejl (se pravi da delajo). Ob koncu leta imajo tudi seminarje glede zaključka poslovnega leta, tam pride ena računovodkinja in lahko tudi kaj konkretnega vprašaš. Aja, licenca ti velja za eno leto, potem mislim da pride 50% kupnine. Še bolj se ti splača naredit kakšno vzdrževalno pogodbo (vsak mesec pljuneš par ojrov namesto vse skupaj naenkrat).