Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Iz Leclerca so čist ok akumulatorji, kdor ne verjame nej proba so itaq skor pol ceneje od drugih kake velike škode ne bo v nobenem primeru,...
Na splošno je življenska doba accuja nekje 4-6 let. Kateri bo zdržal tudi samo 3 leta, potem kateri pa tudi 10, pomoje svetovni prvak pa je accu v fotrovem Volvotu, ima še prvi akumulator v avtui letnik 2002 z 200.000km, torej če zdrži to zimo bo 14 let.
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
domnevam, da na petrolu pač imajo stare akumulatorje...
Če sem te užalil, se opravičujem.Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
" Meritev kapacitete akumulatorja je dokaj enostavna elektrotehnična meritev (potrebuješ upor, voltmeter...) in jo lahko izvede vsak elektrotehnik, kaj šele avto električar."
Ne morem mimo tega
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Iz Leclerca so čist ok akumulatorji, kdor ne verjame nej proba so itaq skor pol ceneje od drugih kake velike škode ne bo v nobenem primeru,...
Na splošno je življenska doba accuja nekje 4-6 let. Kateri bo zdržal tudi samo 3 leta, potem kateri pa tudi 10, pomoje svetovni prvak pa je accu v fotrovem Volvotu, ima še prvi akumulator v avtui letnik 2002 z 200.000km, torej če zdrži to zimo bo 14 let.
Z matematiko nista glih na ti, kajne..torej je svetovni prvak moj akku, ki je original v avtu letnika 2000, pa še kar dela, čeprav je bil parkrat globoko spraznjen.
Zbujanje baterije (desulfatizacija) smo pa včasih delali s kratkotrajno povišano napetostjo polnjenja. Ni najbolje za akku, delal je pa še nekaj časa. Novejši polnilci pa to delajo z visoko frekvenco..koliko je uspešno, pa ne vem. Resni servisi pa seveda baterijo potem spraznejo, operejo in na novo napolnijo elektrolit ipd..
Citat:
Uporabnik telex pravi:
Avtoelektričarji imajo v svojem učnem programu tudi spoznavanje akumulatorja, na programu elektrotehnike pa smo podrobneje spoznali le Laclanche-jeve člene svinčev akumulator pa le bežno omenili.
Ja z vsem, a najpomembnejši predmet je bilo samoupravljanje s temelji marksizma.Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Verjamem ja-te šole, ki ste jih ali še obiskujete v samostojni državi so bolj tečaji kot šole- v "komunizmu" tega ni bilo. Spoznavali smo se z vsem, kar je dišalo po elektrotehniki. Ko pravim z vsem, mislim na vse veje elektrotehnike.
Glede na razvoj ti šola iz pred 40 let ne koristi veliko.Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Malo off: kako postaneš stručko za avtoelektroniko? Recimo da obvladaš diagnostiko in take reči? Pa ne mislim samo branje in brisanje napak s testerjem.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Siten moraš bit kot c&b ... pa v familji moraš imet avtomehanično delavnico in potem ko ti fotr najeda z menjavo gum greš raje čačkat po elektroniki, da mu kontriraš!
Skratka taka cehovska mafiska zadeva so tile majstri, čimmanj opravka z njimi!