Alternator mora zagotavljati dovolj energije za vse porabnike v avtomobilu in še polniti akumulator. Torej se ti pri prižganem motorju akumulator ne prazni, ne glede na število standardno vgrajenih električnih porabnikov v avtomobilu.
Akumulator ti lahko daje tok 1/10 kapacitete 10 ur, ne more pa ti dajati tok kapacitete eno uro (npr. pri 50 Ah lahko teče tok 5 A 10 ur, 50 A pa ne 1 uro).
100 W pri 12 V pomeni tam 8 A ob upoštevanju izkoristka inverterja pa dejansko teče tam 10 A. Zaradi relativno visokega toka kapaciteta ni več 50 Ah ampak nižja. Sam mislim, da bi ti aku 50Ah ob 100 W obremenitvi moral delati 2..3 ure brez vklopljenega avtomobila. Če pa bi avtomobil tekel, pa bi toliko energije (ob izklopljenih ne nujnih električnih porabnikih v avtomobilu) moral zagotavljati že alternator in se ti Aku ne bi smel sprazniti.
Akumulator ti lahko daje tok 1/10 kapacitete 10 ur, ne more pa ti dajati tok kapacitete eno uro (npr. pri 50 Ah lahko teče tok 5 A 10 ur, 50 A pa ne 1 uro).
100 W pri 12 V pomeni tam 8 A ob upoštevanju izkoristka inverterja pa dejansko teče tam 10 A. Zaradi relativno visokega toka kapaciteta ni več 50 Ah ampak nižja. Sam mislim, da bi ti aku 50Ah ob 100 W obremenitvi moral delati 2..3 ure brez vklopljenega avtomobila. Če pa bi avtomobil tekel, pa bi toliko energije (ob izklopljenih ne nujnih električnih porabnikih v avtomobilu) moral zagotavljati že alternator in se ti Aku ne bi smel sprazniti.