Adria adijo?

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jaz pa verjamem, da je za enega pilota to ogromen stres - zdaj vozi redne linije in ima lahko dvojno, trojno,... življenje/familijo, pol pa mora it na drugo firmo, pa ga ruknejo čisto drugam letet. :cool: ;)

Za VanZ to itak ne velja ker je rekel, da ima "stevko" doma.
 
  • Všeč mi je
Reactions: alkoholik

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji

Nikjer ne pišem, da bi morala Adria imeti isti tip letal kot kak druga letalska družba. Vsaka letalska družba je specifična. 1 tip letal pomeni, da daš lahko kateregakoli svojega pilota na katerokoli letalo v firmi, istui rezervni deli , isti protokoli za vsa letala, .... Skratka lažja organizacija. Konec koncev Adria ni prevoznik z delom regionalnih letov in delom čezoceanskih letov, je le regionalni prevoznik.
 

Fopi

Pripravnik
24. mar 2009
47
8
8
Pilotom ne bo problem dobiti še boljše plačane službe v Evropi. V Sloveniji pa za tako plačo ne bo noben več dobil službe. Tisti, ki jim ne bo problem iti v Evropo nimajo skrbi, ostali pa verjamem, da jih čakajo kar težke odločitve.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.050
3.564
113
41
Lj
Pilotom ne bo problem dobiti še boljše plačane službe v Evropi. V Sloveniji pa za tako plačo ne bo noben več dobil službe. Tisti, ki jim ne bo problem iti v Evropo nimajo skrbi, ostali pa verjamem, da jih čakajo kar težke odločitve.

Kolega ki je delal pri Ryan Air je rekel, da tam sicer dobiš overall več plačano, ampak vse druge je pa minus. Recimo tam dobiš plačano samo točno tisti čas ko letiš, pri Adria recimo piloti dobijo plačo kot večina ostalih zaposlenih, potem je pa na managementu da razporedi pilote. Pri Ryan Air si res skorajda cifra, vidi se da šparajo na vsakem koraku in tudi pri pilothi, mislim da so si mogli še uniformo sami plačati. Na koncu pa večinoma prevlada koliko imaš časa za familijo, Adria ki je bazirana pri nas ima to prednost, da so pilosti dosti več doma, kot pa pri tujih prevoznikih kjer te tudi po teden ali več ni, ker se prevažaš iz enega letališča na drugo. Super služba če si samski na primer.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.838
2.117
113
Pri Ryanairu se marsikdo hitro nažre monotonosti, ker si dejansko šofer na vedno istih linijah, letenja izven urnikov (charterjev) pri njih ni. Kot tudi ne dolgoročno zagotovljene baze, kar pomeni, da si nekje recimo kupiš hišo, nato pa se odločijo bazo zapreti in ti dajo opcijo iti v drugo bazo ali pa odpoved. Hvala lepa. Kar precej kolegov je začelo pri njih in šlo v resne firme.
Jaz naprimer moje trenutne pogodbe ne menjam za nobeno letenje od doma. Ni monotonosti, vse je organizirano in plačano od trenutka, ko se premaknem od doma, prevozi in hoteli so na nivoju.. Res pa je, da nisem vsak dan doma. Oktobra imam naprimer tak urnik za cel mesec:

 
Nazadnje urejeno:

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.792
6.181
113
blizu močvirne prestolnice

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113

Letala so se prodala ko je bila Adira prodana, trenutno nima p od premoženja, ko je država to lastila (ob slabih 10mio letno) je bilo drugace.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.789
6.770
113
pri taščici
Promocijske karte je treba plačat (pa še marsikaj) . Pa ne v ecnomic clas. kakšno pa je razmerje med economic in biznis in 1. je pa že nekje pred dnevi bilo napisano ( (faktor nekaj 10x).

verjamem da piloti, stevardese in ostala raja ni odgovorna za stanje v adriji.
Žalostno je to, da nihče od odgvoornih ne bo odgovarjal. Enako kot v gradbenistvu, ki je klecnilo pred slabim deseteltjem, potem ko se je ob prehodu tisoščletja "lastninilo".
Ajd Hilda sedi, ampak.... (samo) Hilda ni krivec za propad gradbincev pred desetletjem.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
No saj. To kar se sedaj dogaja z Adrio gre vse na rovaš "strokovnjakov" a la Tajnikar in tega, da država kot lastnik ni imela jasne strategije. 4K so itak samo grobarji.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.519
894
113
Ksz
danes so jim zasegli se tri letala.
da ohranijo licenco (ali clanstvo v staralliance?) morajo menda opraviti en let na dan. Hudic bo, ko jim bo zmanjkalo letal za opravljanje minimalnega pogoja. Torej je ze sedaj jasno, da se bodo sami pokopali pred sredo, ko jim agencija odvzame licenco.