Citat:
Uporabnik flip pravi:
Če ne bi blo koristi, pol tud nobena firma tega ne bi uporabljala, samo zaradi ekologije.
Predvsem pa evropska zakonodaja določa, da se od določenga datuma naprej SMEJO na novo registrirati le vozilo, ki izpolnjujejo določene ekološke normative - predvsem seveda motorjev (ne vem sedaj na pamet od kdaj je EURO 5 obvezen).
Nima tole skoraj nič z "goodwill" prevozniških firm.
Pa še nekaj - so bili poskusi, da bi se EURO5 in EURO6 doseglo BREZ aditivov - pa to nekak ni najbolj uspelo (no da ne lažem JE uspelo) - samo poraba takih motorjev ni za nikamor - sta tudi VOLVO in SCANIA šla korak nazaj in gredop na SCR tehnologijo - torej na AdBlue.
Poraba AdBlue je pa okrog 5% porabe goriva - cena: od 0,50 EUR/ l pa tja do 1,- EUR/l (v kanistrih na črpalkah)
Mimogrede - v osnovi je AdBlue ni nič drugega kot 32,5% raztopina uree (sečnine) - ali čist po domače "zelo čista scalnica"
Aja - in res je da država spodbuja uporabo bolj "ekoloških" tovornih vozil - in sicer, da je 2008 in 2009 subvencionirala nakup (od 1.500 do 5.000 EUR - odvisno od velikosti podjetja - manjša so dobila več) in da je tudi cestnina na AC za "čistejša" vozila nižja.