ABS in ketne

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
JA, ABS se vklopi ko kolo zdrsne. Kolo pa na ledu prej zdrsne kot pa na grobem asfaltu ne? Torej ABS prime na ledu bistveno prej, kot na grobem asfaltu. In tudi pritisk na zavore je na grobem asflatu bistveno močnejši, kot pa na ledu. Zatorej ABS in njegovi senzorji delujejo takrat, ko je točka zdrsa na meji, ne glede na vremenske pogoje. Dosežen je najboljši zaviralni učinek.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tako je. Kot sem napisal. Posredno so pa dosegli tudi maksimalni zavorni učinek na vseh podlagah. Torej, kje slabo poznam tehniko?

Bralo se je ko da so BAS sistem naredili zaradi potrebe po močnejšem pritisku na zavoro na grobem asfaltu.
 

leni

gps navigator
17. avg 2007
1.549
0
36
S46.2296732 V14.5190865
www.sajko.com
nič ni točka zdrsa na meji, kolo zdrsne potem pa ventil sprosti zavoro in jo spet stisne do zdrsa, da pa sistem ve kdaj kolo zdrsne pa primerja hitrost prvega in zadnjega kolesa, ko se prvo kolo počasneje vrti od zadnjih se vklopi ABS, ker to pomeni da je kolo zdrsnilo, ker je sistem zelo hiter, zavore popustijo še predno se kolesa ustavijo in zato tudi ponavadi ni črte če zaviramo z ABSom. Če upočasnimo posnetek zaviranja, se vidi da najprej začne prvo kolo drseti, zadnje se pa še normalno vrti, in ker je računalnik zaznal razliko med prvim in zadnjim kolesom, da signal na zavorni ventil da ta spusti tlak in ga takoj zopet doda do točke ko kolo zdrsne in zato se sliši tist rrrrrr ker se odpirajo ventili.Kakšna je podlaga avto ne more vedet zato je brez veze primerjava leda in grobega asfalta. Nekateri pravijo da bolje zavirajo brez abs-a, verjamem ampak to so izredno redki primeri. Bolje pa zavirajo zato ker znajo zavirati ravno toliko da se kolesa za malenkost počasnejše vrtijo od zadnji zablokirajo pa ne, ker pa ABS popušča in dodaja moč se tukaj zgubljajo milisekunde in zato so nekateri redki boljši od ABS sistema. Na snegu pa verjamem da je bolje se vozit brez ABS-a tudi moj avto izklopi abs vendar mislim da pri hitrosti pod 15km/h
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Shando pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In taki so potem sodni izvedenci ... Ne moreš verjet, kaki butljem dajo tak naziv ...
Pozorno preberi moj prejšnji post in zraven uporabi sive celice pa potem komentiraj.
rolleyes-1.gif
Lej, ti filozofiraj kar češ, teoretiziraj in vse ostalo, jaz ti pa iz izmerjenih izkušenj povem, da se avto najhitreje ustavi, ko je gum malenkost (par %) čez mejo zdrsa (in ne popolnoma blokirana). Enako velja za bočni oprijem: največji je, ko guma malce drsi (in vsaka guma ima svoj optimalen slip angle).
V določenih primerih na snegu in makadamu pa je popolnoma blokirana guma učinkovitejša. Pa še to ne vedno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tako je. Kot sem napisal. Posredno so pa dosegli tudi maksimalni zavorni učinek na vseh podlagah. Torej, kje slabo poznam tehniko?

Bralo se je ko da so BAS sistem naredili zaradi potrebe po močnejšem pritisku na zavoro na grobem asfaltu.
BAS so naredili zato, ker 90% voznikov v kritični situaciji ne pohodi stopalke zavore dovolj močno. NE na začetku, ne kasneje. In to je edini razlog.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tako je. Kot sem napisal. Posredno so pa dosegli tudi maksimalni zavorni učinek na vseh podlagah. Torej, kje slabo poznam tehniko?

Bralo se je ko da so BAS sistem naredili zaradi potrebe po močnejšem pritisku na zavoro na grobem asfaltu.
BAS so naredili zato, ker 90% voznikov v kritični situaciji ne pohodi stopalke zavore dovolj močno. NE na začetku, ne kasneje. In to je edini razlog.

Se strinjam. Naredili so tudi anketo zakaj niso pohodili sklopke tako močno...
smile-1.gif
 

Shando

Pripravnik
21. avg 2007
287
0
16
LJ
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Citat:
Uporabnik Shando pravi:

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

In taki so potem sodni izvedenci ... Ne moreš verjet, kaki butljem dajo tak naziv ...


Pozorno preberi moj prejšnji post in zraven uporabi sive celice pa potem komentiraj.
rolleyes-1.gif


Lej, ti filozofiraj kar češ, teoretiziraj in vse ostalo, jaz ti pa iz izmerjenih izkušenj povem, da se avto najhitreje ustavi, ko je gum malenkost (par %) čez mejo zdrsa (in ne popolnoma blokirana). Enako velja za bočni oprijem: največji je, ko guma malce drsi (in vsaka guma ima svoj optimalen slip angle).

V določenih primerih na snegu in makadamu pa je popolnoma blokirana guma učinkovitejša. Pa še to ne vedno.


Moje "filozofiranje" temelji na dobrem poznavanju avtoelektronike (tudi servisiranje) in izkušnjah v prevoženih 1mio km v 35ih zimah. Si ti sploh toliko star?
evil.gif


Drugače pa se najini mnenji ne razlikujejo veliko ...... razlika je le v tem da jaz govorim za konkreten primer na zelo grobem asfaltu ti pa za splošne pogoje .......... in to ti je zgleda zelo težko zastopit
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno: