A mi lahko TUŠ za 1/2 meseca računa celo naročnino

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Ogo ne fantaziraj s Splošnimi pogoji. Dobro veš da jih folk ne bere in če je Tušmobilu v interesu, da folk nateguje, ne pa da je prijazen ponudnik, potem se mu slabo piše.
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Natanko tako. Tip vzame paket s 500 minutami, jih skuri in potem bi rad odpovedal sredi meseca in pol naročnine nazaj? Hmmm. Ne bo šlo.
Zato je sistem nastavljen tako kot je. Ko skleneš naročniško razmerje, za prvi mesec dobiš tako premosorazmerno do konca meseca zaračunano naročnino, kot zakupljene storitve. Če je bilo to sredi meseca, pač pol naročnine in pol zakupljenih storitev v paketu.
Za naslednji mesec, pa se naročnina obračuna takoj z začetkom meseca, ravno tako stranka dobi vso količino zakupljenih storitev.

Ogo, če znate zračunati premosorazmerne količine pri priklopu, bi jih lahko tudi pri odklopu. Če je stranka, ki želi odpovedati naročniško razmerje (ali zamenjati paket na cenejšega) porabila več kot premosorazmeren delež količin, potem se ji zaračuna polna naročnina. Drugače pa sorazmerna količina cene paketa. Seveda vam je v interesu lupiti stranke...
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
To so pač splošni pogoji, z njimi se uporabnik strinja pri podpisu pogodbe. Če se ne, mu pogodbe ni treba podpisati.
Če je ne prebere, naj pride še k meni podpisat kakšno pogodbo ...
shocked-1.gif


Res je, malo te lahko nateg*ejo, pač razmisliš kdaj prekinjaš in je to to.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Stranke bi se vedno pritoževale. Če bi zaračunavali pri odklopu premosorazmerno, bi pa jokale, da so imele ne vem koliko minut zakupljenih ter kako smo jih odrli, ker smo jim zaračunali samo pol naročnine, pa potem cel kup denarja za klice in ostale storitve. Sama jeba.
Trenutni sistem je pa povsem jasen in enostaven za obe strani. Če nekdo ne zna brati splošnih pogojev, pa si je sam kriv. Dobi jih namreč ob sklenitvi pogodbe, ravno tako se strankam na zahtevo vse reči razložijo že ob sklenitvi pogodbe. Nevednosti strank, pa nobeden od operaterjev ne podpira. Uf nisem vedu, da moram plačat račun. Uf nisem vedu, da mi bote zaračunal 300 EUR pogodbene kazni za aneks, ker nisem plačeval in ste me odklopili. Same bolane.
stupid-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Teorija je lepa, ampak je žal večina ( ne vsi ! ) , ki sklepajo pogodbe recimo v TUS CENTRIH ( s tem ne mislim pogodbenih) , katastrofalno poučenih o njihovih storitvah, možnostih, pravicah in kaj šele dolžnostih.

In nikakor te na take hece ne opozorijo pri podpisu, saj še sami ne vedo kako sploh je v praksi ( dokler ne zvedo kakšno informacijo od že presneto penaste stranke)

Sicer pa, slaba reklama se širi brez marketinga
smirk-1.gif


BTW, kakšen je rok za odgovor na reklamacijo računa?
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Stranke bi se vedno pritoževale. Če bi zaračunavali pri odklopu premosorazmerno, bi pa jokale, da so imele ne vem koliko minut zakupljenih ter kako smo jih odrli, ker smo jim zaračunali samo pol naročnine, pa potem cel kup denarja za klice in ostale storitve. Sama jeba.
Napisal sem, da bi zaračunali polno naročnino samo v primeru, da bi porabili več kot premosorazmerno količino minut, drugače pa manj. Stranke na boljšem kot sedaj, seveda pa bi bilo to manj ugodno za Tušmobil. Čeprav se je treba vprašati, kakšne so posledice negativne reklame s strani strank pri odklopu - in to povezati s finančnim ovrednotenjem negativnega učinka na brand Tušmobila.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Napisal sem, da bi zaračunali polno naročnino samo v primeru, da bi porabili več kot premosorazmerno količino minut, drugače pa manj. Stranke na boljšem kot sedaj, seveda pa bi bilo to manj ugodno za Tušmobil. Čeprav se je treba vprašati, kakšne so posledice negativne reklame s strani strank pri odklopu - in to povezati s finančnim ovrednotenjem negativnega učinka na brand Tušmobila.

Tista stranka, ki prekinja narocnisko razmerje, je ponavadi ze tako nezadovoljna stranka
smile-1.gif
... in tudi ce bi mu takrat operater prisel nasproti s kaksno ugodnejso varianto, ga to ne bi odvrnilo od tega, da bo prekinil...

Pogoji so taksni kot so... in tukaj razgljabljat o tem, ali so posteni ali ne, je skoraj brez smisla... Operater je v vsakem primeru komercialno usmerjen inopravlja storitve predvsem in v prvi vrsti zato, da bo kaj zasluzil in ni dobrodelna ustanova...
grims-1.gif
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
In nikakor te na take hece ne opozorijo pri podpisu, saj še sami ne vedo kako sploh je v praksi ( dokler ne zvedo kakšno informacijo od že presneto penaste stranke)

Roko na srce te na hece ne opozori noben prodajalec nobene stvari.
wink-1.gif


Je pa res, da se da kaj prodati tudi brez hecov...
 

erazem12

Pripravnik
15. feb 2008
167
0
16
meni so tudi za manj ko pol meseca zaračunali celo naročnino. Aja, pa niti približno nisem porabil polovice zakupljenih minut.
prilepim zvečer odgovor reklamacijskega oddelka.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.547
297
83
Citat:
Uporabnik Semantique pravi:
Ogo ne fantaziraj s Splošnimi pogoji. Dobro veš da jih folk ne bere in če je Tušmobilu v interesu, da folk nateguje, ne pa da je prijazen ponudnik, potem se mu slabo piše.




To da folk ne bere splošnih pogojev si je čisto sami krivi..vsak oparater ma splošne pogoje...in preden začneš jokat oparaterju naj si vsak prebere splošne pogoje o prekinitvi naročnine...Tko da so nekateri prov smešni...sprašujejo če sme zaračunat...naj si prvo pogoje preberejo pol naj sprašujejo dalje...
evil.gif
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Predvsem ne razumem, zakaj bi ti svetovalec ob sklenitvi naročniškega razmerja razlagal pogoje za prekinitev ...
confused-1.gif