Ogo ne fantaziraj s Splošnimi pogoji. Dobro veš da jih folk ne bere in če je Tušmobilu v interesu, da folk nateguje, ne pa da je prijazen ponudnik, potem se mu slabo piše.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Natanko tako. Tip vzame paket s 500 minutami, jih skuri in potem bi rad odpovedal sredi meseca in pol naročnine nazaj? Hmmm. Ne bo šlo.
Zato je sistem nastavljen tako kot je. Ko skleneš naročniško razmerje, za prvi mesec dobiš tako premosorazmerno do konca meseca zaračunano naročnino, kot zakupljene storitve. Če je bilo to sredi meseca, pač pol naročnine in pol zakupljenih storitev v paketu.
Za naslednji mesec, pa se naročnina obračuna takoj z začetkom meseca, ravno tako stranka dobi vso količino zakupljenih storitev.
Napisal sem, da bi zaračunali polno naročnino samo v primeru, da bi porabili več kot premosorazmerno količino minut, drugače pa manj. Stranke na boljšem kot sedaj, seveda pa bi bilo to manj ugodno za Tušmobil. Čeprav se je treba vprašati, kakšne so posledice negativne reklame s strani strank pri odklopu - in to povezati s finančnim ovrednotenjem negativnega učinka na brand Tušmobila.Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Stranke bi se vedno pritoževale. Če bi zaračunavali pri odklopu premosorazmerno, bi pa jokale, da so imele ne vem koliko minut zakupljenih ter kako smo jih odrli, ker smo jim zaračunali samo pol naročnine, pa potem cel kup denarja za klice in ostale storitve. Sama jeba.
Citat:
Uporabnik Bush pravi:
Napisal sem, da bi zaračunali polno naročnino samo v primeru, da bi porabili več kot premosorazmerno količino minut, drugače pa manj. Stranke na boljšem kot sedaj, seveda pa bi bilo to manj ugodno za Tušmobil. Čeprav se je treba vprašati, kakšne so posledice negativne reklame s strani strank pri odklopu - in to povezati s finančnim ovrednotenjem negativnega učinka na brand Tušmobila.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
In nikakor te na take hece ne opozorijo pri podpisu, saj še sami ne vedo kako sploh je v praksi ( dokler ne zvedo kakšno informacijo od že presneto penaste stranke)
Citat:
Uporabnik Semantique pravi:
Ogo ne fantaziraj s Splošnimi pogoji. Dobro veš da jih folk ne bere in če je Tušmobilu v interesu, da folk nateguje, ne pa da je prijazen ponudnik, potem se mu slabo piše.