Heh, mi je kolega pravil, da je sredi Tihega oceana od znotraj valj švasal, na batu je pa stal.Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Fakin' 54.598,544 HP
102 obrata je zaradi vijaka in kavitacije. Bo kak pomorc bolj podrobno pojasnil - jaz sem končal pri jadrih.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ko sem v münchnu videl sornik in bat od ladje (pa najbrž ne največje) te prime srat. Zadeva je čez več nadstropij. Je pa zanimivo da vsi delajo na cca 102 obrata. Pa ne vem ali zaradi motorja ali vijaka?
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Aha, ti si se torej kar odločil, da sem danes prvič slišal za mazut. Jaz pa sem prepričan, da sploh nimaš pojma kaj mazut je
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazut
Zanimivo, da za izven Rusije praktično ni in da se za pogon ladij sploh ne uporablja.
Vrste 'Fuel oil', kjer piše kam spada Mazut:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_oil
in še poglavje, kjer piše katere vrste Fuel oil se uporabljajo za ladje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_oil#Maritime
Zanimivo, da mazuta ni vmes a? Če ljudje (predvsem danes 80-letni mornarji) pogovorno pravijo mazut to še ne pomeni, da ladje dejansko vozijo na njega. To je nekak tak, kot če bi rekel, da bencinski in dizelski avti vozijo na isto gorivo.
nebi rekelCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ko sem v münchnu videl sornik in bat od ladje (pa najbrž ne največje) te prime srat. Zadeva je čez več nadstropij. Je pa zanimivo da vsi delajo na cca 102 obrata. Pa ne vem ali zaradi motorja ali vijaka?
Edit: ja no celo imata enak motor. zgleda je maksimalno 102 obrata...Citat:
Maersk requires ultra-long stroke two-stroke engines running at 80rpm (versus 90 rpm in the E class)
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Če bi se ti vsaj malo bliskalo kaj poganja čezoceanke, ne bi v tej debati omenjal nekih maloprodajnih cen nafte na pumpah v Evropi in se čudil cifram koliko jih to košta.
Pa se ne rabiš zdaj ven vlečt.
Ja mazut jih goni.
Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Vsak dan sem skupaj s starim ladijskim strojnikom, ki zelo rad pripoveduje o svojih pomorskih dogodivščinah. In ja, ladje vozijo na mazut. Tega je treba segreti na precej visoko temperaturo, da postane tekoč, ker je pri sobni temperaturi skoraj trden.