Malica na Adrii je bila dobra za moje pojme. Ko sem letel v Istanbul sem dobil Pečjakov sirov burek, Fructalov sok in jogurt Pomurskih Mlekarn. Pa še čaj in kavo. Tako, da tukaj jim ne gre prav nič očitat, škoda pa če bodo sedaj to ukinili.
Na slabšem ne morejo biti, saj se večina potnikov že sedaj tako in tako raje odpelje do Trsta, Celovca, Zagreba ... Če odpre bazo na Brniku samo eden od nizkocenovnikov, je to za Slovenijo velika zmaga, tako za slovenske potnike kot za turizem. Trenutno je edina opcija, da se Adrio zapre, saj majhne/srednje velike letalske družbe nimajo v EU niti najmanjših možnosti za preživetje - šlo bo zgolj za agonijo neskončnih dokapitalizacij in enkrat down the road bo Evropska komisija zadevo ustavila - prej, ko bo to naredila, ceneje bo za davkoplačevalce.Citat:
Uporabnik gas pravi:
A mislite, da ko bo Adria zaprla vrata, da bodo pa drugi prevozniki kar drli na Brnik? Prav veliko jih ne bo,.. s tem bom pa na slabšem potniki...
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Sendviča ne bo več (razen za evrokrate). Cene ostanejo enake.Citat:
Uporabnik bizi pravi:
Kaj mi ni jasno? Virant je zagrozil, da se bo vozil z Wizzairom po 13€, pa mu je Adria raje prodala karto za 100€ in mu za ta denar postregla še s sendvičem in vodo.
Neposlovnežem omejili hrano
Hrana le poslovnemu razredu ter na letih v Bruselj, Istanbul in Moskvo.
Če morda niste vedeli, hrana je bila dobra volja Adria Airways:
AA ni cene obroka in prigrizka nikoli vštela v ceno vozovnice, saj ju je potniku ponudila brezplačno. Prodaja vozovnic je popolnoma ločena od oskrbe potnikov in sledi drugim tržno-prodajnim prijemom. Vozovnice zato niso cenejše, saj je cena odvisna od razreda potovanja, vnaprejšnjega nakupa in prostorske zasedenosti na izbranem letu.
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Na slabšem ne morejo biti, saj se večina potnikov že sedaj tako in tako raje odpelje do Trsta, Celovca, Zagreba ... Če odpre bazo na Brniku samo eden od nizkocenovnikov, je to za Slovenijo velika zmaga, tako za slovenske potnike kot za turizem. Trenutno je edina opcija, da se Adrio zapre, saj majhne/srednje velike letalske družbe nimajo v EU niti najmanjših možnosti za preživetje - šlo bo zgolj za agonijo neskončnih dokapitalizacij in enkrat down the road bo Evropska komisija zadevo ustavila - prej, ko bo to naredila, ceneje bo za davkoplačevalce.Citat:
Uporabnik gas pravi:
A mislite, da ko bo Adria zaprla vrata, da bodo pa drugi prevozniki kar drli na Brnik? Prav veliko jih ne bo,.. s tem bom pa na slabšem potniki...
ker recimo letijo v jeben dunaj z airbusom, gor pa 5 ljudi (resnicna zgodba)Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Adria ima za 100% cene izgubo, drugi imajo za 10% cene adrie dobiček. Kje je fora?
Nacionalni interes?Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Adria ima za 100% cene izgubo, drugi imajo za 10% cene adrie dobiček. Kje je fora?
Nacionalni interes pika kom?Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
In tega pri adriji nihče ne opazi?
No, do davkoplačevalcev ni ravno fer, da jih nihče niti ne vpraša, če se strinjajo s tem, da se z njihovimi penezi plačuje firmo, ki je tako in tako obsojena na propad. Da niti ne omenjamo dejstva, da je iz stališča konkurence nedpoustno, da imata največje letališče in letalski prevoznik enakega lastnika.Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Iskreno upam, da Adrie nikoli ne nadomesti kak sekret od nizkocenovnika. Nekateri potujemo po službeni dolžnosti in ne zato, ker je poceni. In zato mi ni treba sedeti na pokozlanih sedežih z nekompetentnim osebjem zraven ljudi, ki se obnašajo kot da gredo na dopust po lobotomiji.