5th Gear pokvarli megana

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
a družinski avtomobil nižjega srednjega razreda z 240 KM ni navit avtomobil?
nisem mislil sfrizirana, pač hudo (pre)močna.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...

Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?

P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.

Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.

Pri vseh superšportnikih se da izklopiti vsa elektronika.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
1. Renault je renault. Vozilo, ki pušča nesiguren feeling.
2. Colja je na RTV razbil popolnoma novega porsche boxsterja od lastnika iz Stuttgarta, ki ga je dobil v roke še nekaj mesecev pred začetkom serijske proizvodnje, prvi ga je pa seveda imel čast vozit Colja, ki ga je turiral že ven iz kontejnerja.
3. Discovery lahko plača.
4. Baba ima dovolj visoko plačo na Discoveryju, da lahko to škodo pokrije.
5. Megana je najbrž posodil nek Renaultov zastopnik in ne bogata stranka, ki ga je morala posodit v test, še preden se je lahko sploh on sam peljal.
6. Če se v taki oddaji ne bi kdaj pokvaril kakšen je, bi bilo brezveze, ker potem to ne bi bila oddaja o avtih. Pros and cons, jaz pravim. Pa tudi večje okvare se morajo zgodit. Ni vse najboljše, kar pride frišno iz fabrike.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...

Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?

P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.

Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.

Pri vseh superšportnikih se da izklopiti vsa elektronika.

Mnja, no ... kolega, ki dirka v KHD, ima enega izmed takih "superšportnikov" (M3 E46) pa verjemi, da začne ob zdrsovanju ESP pomagat, tudi če je izklopljen. Pravi, da sploh ni nekega filinga, ker mu na kritični točki še zmeraj začne pomagat, namesto da bi ga zasukalo.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Pri vseh superšportnikih se da izklopiti vsa elektronika.

Nevem če je tole čist res ... mislim, da se pri Carreri GT ne da popolnoma izključit elektonke. Vem, da je enkrat Clarkson govoril o tem ampak se ne morem točno spomnt v keri oddaji oz pri kermu avtu.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ups, se pardoniram,

Zamenjal sem 5th gear in TG. Moji očitki letijo k TG. Tile so kar malo "namazani".

V Top Gearu so tudi Vauxhalle hvalili, pa grajali Alfe in Astone (katere so ene bolj priljubljenih znamk za Clakrsona). Vidi se, da on lahko dobi kateri koli avto hoče testirat in da mu ga v zahvalo ni potrebno hvalit (tako kot recimo dela Colja). To pa gre mnogim voznikom "skurcanih" znamk včasih malo na živce.... Sej bo ql
priden.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
To me pa res zanima, kje so v TG govorili kaj čez britanske avte ... Razen city roverja, ki ga je lastnoročno premikastil. Clarksonu kar malo zraste ego, ko je v igri kakšen britanec.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...

Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?

P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.

Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.

Pri vseh superšportnikih se da izklopiti vsa elektronika.

Mnja, no ... kolega, ki dirka v KHD, ima enega izmed takih "superšportnikov" (M3 E46) pa verjemi, da začne ob zdrsovanju ESP pomagat, tudi če je izklopljen. Pravi, da sploh ni nekega filinga, ker mu na kritični točki še zmeraj začne pomagat, namesto da bi ga zasukalo.

Vem da se pri AMGjih ne da izklopit. Pod superšportnike sem mislil Lambote, Ferrarije, Porsche.....
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:

Vem da se pri AMGjih ne da izklopit. Pod superšportnike sem mislil Lambote, Ferrarije, Porsche.....
ravno danes je bilo na 5th gear na discoveryju, da se pri gallardu ESP ne izklopi popolnoma
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Najbolje pasje je ravno to, da tipka je tam, še ledica ugasne pa indikator na BC-ju, tudi občutek je drugačen, ampak preko thresholda pa ne moreš.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Kar je v bistvu logično... 95% folka, k si kup take avte ni doraslih njihovim sposobnostim. In vedno se najdejo pametnjakoviči, ki bi izklapljali elektronko, kar bi ob popolnem izklopu pomenil, da bi vsak drugi superšportnik končal v drevesu...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.742
5.900
113
Kot je že HrabaiMol povedal, varovalka izklopi vsako elektrosnsko pomagalo. Brez elektrike menda na dela, a ne? Je pa res da gumbi na armaturki ne opravijo dela kot si ga mi predstavljamo. Vsaka znamka na nek način skrbi tudi za take "hrabre miške" in jim pušča svobodo samo do neke točke.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Mislim, da je nekdo, ki je bil do svojega 16. leta večkrat državni prvak v kartingu in drugače na dirkah vozi BMW 320 STW s 300 konji brez elektronske pomoči, kos enemu M3 brez pomagal.

Tisti, o katerih pa ti govoriš, pa take superšportnike ponavadi ližejo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...

Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?

P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.

Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.
Pri Oplih je treba, če hočeš izkopit ESP d knca, potegnit ven varovalko.
In pri superšportnikih se da kompletna elektronika (razen ABS) čisto izklopit. Izjeme so redke ...
Neizklopljivo (ali le deln izklopljivo) inmajo nekatere "normalne" forme: Opel, Renault, Mercedes ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
2. Colja je na RTV razbil popolnoma novega porsche boxsterja od lastnika iz Stuttgarta, ki ga je dobil v roke še nekaj mesecev pred začetkom serijske proizvodnje, prvi ga je pa seveda imel čast vozit Colja, ki ga je turiral že ven iz kontejnerja.
Lastnik tistega Boxterja je bil Porschejev press oddelek ... IN avto je bil tarat že v prodaji.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:

Mnja, no ... kolega, ki dirka v KHD, ima enega izmed takih "superšportnikov" (M3 E46) pa verjemi, da začne ob zdrsovanju ESP pomagat, tudi če je izklopljen. Pravi, da sploh ni nekega filinga, ker mu na kritični točki še zmeraj začne pomagat, namesto da bi ga zasukalo.
Potem ta kolega nima pojma. V vseh M3-jih se da ESP popolnoma izklopit ...
Mimogrede: novi AMGji imajo enka sistem kot Porschejev PSM: lahko izklopiš ne pol (sport mode), lahko pa skoraj popolnoma. Zakaj skoraj? Ker stvar je izklopljena, dokler se igraš z gasom (in se da kurit gume, driftat ...). A le, dokler se ne dotakneš zavore. Ko se dotakneš zavore, se ESP začasno vklopi nazaj (dokler zavore spet ne spustiš) ...
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
potegneš varovalko za ABS ven, pa ni nič več nič elektronskih pomagal:)
Ne vedno. Pri MB; recimo, računalnik v tem primeru zmanjša moč motorja in ne pusti prestavljat višje od 3. prestave (vsaj v razredu E, kjer smo sprobali).
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:

Mnja, no ... kolega, ki dirka v KHD, ima enega izmed takih "superšportnikov" (M3 E46) pa verjemi, da začne ob zdrsovanju ESP pomagat, tudi če je izklopljen. Pravi, da sploh ni nekega filinga, ker mu na kritični točki še zmeraj začne pomagat, namesto da bi ga zasukalo.
Potem ta kolega nima pojma. V vseh M3-jih se da ESP popolnoma izklopit ...


BMWji imajo en sladkorček, ki se mu reče DTC. Ta dopušča, da tudi nekizkušeni lahko avto dajo počez, ker DTC to omogoča do nekega kota (mislim da 20 stopinj nisem pa povsem ziher)