Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...
Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?
P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.
Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...
Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?
P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.
Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.
Pri vseh superšportnikih se da izklopiti vsa elektronika.
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Pri vseh superšportnikih se da izklopiti vsa elektronika.
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ups, se pardoniram,
Zamenjal sem 5th gear in TG. Moji očitki letijo k TG. Tile so kar malo "namazani".
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...
Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?
P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.
Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.
Pri vseh superšportnikih se da izklopiti vsa elektronika.
Mnja, no ... kolega, ki dirka v KHD, ima enega izmed takih "superšportnikov" (M3 E46) pa verjemi, da začne ob zdrsovanju ESP pomagat, tudi če je izklopljen. Pravi, da sploh ni nekega filinga, ker mu na kritični točki še zmeraj začne pomagat, namesto da bi ga zasukalo.
ravno danes je bilo na 5th gear na discoveryju, da se pri gallardu ESP ne izklopi popolnomaCitat:
Uporabnik miha013 pravi:
Vem da se pri AMGjih ne da izklopit. Pod superšportnike sem mislil Lambote, Ferrarije, Porsche.....
Pri Oplih je treba, če hočeš izkopit ESP d knca, potegnit ven varovalko.Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Ja čudim se da jim ni crknila Astra. Pa ne zato, ker bi bila slaba, ampak zato, ker je osebje "5ete prestave" večni Opel/Vauxhall sovražniki. Ko so testirali Vectro OPC, so namenoma izklopili varovalko za ABS (in s tem posledično za ESP), ter se nato na veliko pritoževali čez lego avtomobila...
Sicer pa če se kdo čudi da jim avti crkujejo, pa je to itak logično, saj kaj pa delajo z njimi?
P.S.
Tisto na testu nista bila nobena "navita" modela, ampak serijska 2.0 Turbača. Astra s 240, Megan pa z patr konjički manj. Eden OPC, drug pa mislim da pod oznako Sport.
Večina teh testov se opravi s čim manj vklopljene elektronike... tudi Clarkson takoj izklopi razne traction controle itd. razen pri superšportnikih, kjer je TC že kar obvezen in se ga niti ne da popolnoma izključit.
Lastnik tistega Boxterja je bil Porschejev press oddelek ... IN avto je bil tarat že v prodaji.Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
2. Colja je na RTV razbil popolnoma novega porsche boxsterja od lastnika iz Stuttgarta, ki ga je dobil v roke še nekaj mesecev pred začetkom serijske proizvodnje, prvi ga je pa seveda imel čast vozit Colja, ki ga je turiral že ven iz kontejnerja.
Potem ta kolega nima pojma. V vseh M3-jih se da ESP popolnoma izklopit ...Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Mnja, no ... kolega, ki dirka v KHD, ima enega izmed takih "superšportnikov" (M3 E46) pa verjemi, da začne ob zdrsovanju ESP pomagat, tudi če je izklopljen. Pravi, da sploh ni nekega filinga, ker mu na kritični točki še zmeraj začne pomagat, namesto da bi ga zasukalo.
Ne vedno. Pri MB; recimo, računalnik v tem primeru zmanjša moč motorja in ne pusti prestavljat višje od 3. prestave (vsaj v razredu E, kjer smo sprobali).Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
potegneš varovalko za ABS ven, pa ni nič več nič elektronskih pomagal
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Potem ta kolega nima pojma. V vseh M3-jih se da ESP popolnoma izklopit ...Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Mnja, no ... kolega, ki dirka v KHD, ima enega izmed takih "superšportnikov" (M3 E46) pa verjemi, da začne ob zdrsovanju ESP pomagat, tudi če je izklopljen. Pravi, da sploh ni nekega filinga, ker mu na kritični točki še zmeraj začne pomagat, namesto da bi ga zasukalo.