4 identične gume s asimetričnim profilom

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Kokr sm reku eno je teorija, druga pa praksa, po testih so dobre asimetrične gum suvereno spredaj lih pr aquaplaningu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
(Anti)aquaplaning je 1/2 marketinga in 1/2 fizične znanosti pri gumah. So dobre in slabe gume, oboje pa so omejene z neko nedeklarirano hitrostjo. Res je fino, če splava komaj pri 100 kot pa pri 60. S tem se absolutno strinjam. Vendar me motijo reklame v smislu "antiaquaplaning". Pod to si jaz predstavljam gumo, ki nikoli ne splava.
Simetrična je boljša že po logiki, da odvaja 50:50 na vsaki strani kolesa. Kolega je mel pirelli P6000 (asimetrična), jaz hydragrip (simetrična) in sva probala pa je že po občutku drugače za vozit simetrično na mokrem kot pa asimetrično.

Proti akvaplaningu precej naredi tudi globina profila ... guma s 6 mm vsekakor splava mnogo kasneje kot ista guma z 1.6 mm. Je pa res, da simetrična guma splava "naravnost" saj se voda porazdeli na polovici gume, asimetrična pa "povleče" v eno smer. Zato pa imaš 4 gume, in načeloma če vsaka (v paru) vleče v kontra smer je rezultat isti. Je pa jeba če zavoziš na polovico "luže", ampak takrat je zaradi upora vode slabo tudi pri simetrični gumi!
grims-1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
No ja, ti zdaj govoriš, kot če bi se vozil v bazenu z 1 cm vode. Dejstvo je, da lahko splava na tak način, ni izključeno, ampak ponavadi si pri splavanju odvisen samo od dveh koles. Levo ali desno pač. Takrat, če ti začne zategovat volan, vsaj veš, da imaš antiaquaplaning.
wink-1.gif