Zanimivo, isto porabo imam na 15 let stari laguni 1,6 bencin. Kje je fora v teh mlinčkih?
V tem, da ne vozijo vsi tako kot ti in da so avti zrastli. Tisti 1.6 16v motor sam po sebi pije ko žolna.
Zanimivo, isto porabo imam na 15 let stari laguni 1,6 bencin. Kje je fora v teh mlinčkih?
To pišeš iz lastnih izkušenj ali si slišal?Tisti 1.6 16v motor sam po sebi pije ko žolna.
To pišeš iz lastnih izkušenj ali si slišal?
Ker po mojih info ta motor res ni bil žlampač.
To je seveda logično, saj si imel podhranjen motor v kravi.Če je to 110 konjski motor, sem ga imel pred leti jaz v scenicu.. poraba za enak stil vožnje kot sedaj 8.7l..
Bil je letnik 2004.. porabe pod 7 ? Niti v sanjah..
Kakšne vožnje?Z megani,lagunami in scenici s tem motorjem sem se kar dosti prevozil in 8l gre samo z lahko nogo. Meni se to zdi daleč od varčnega.
Uh svašta ... jest pa zlivam aceton mešanico v rezervoar, da bolje zgoreva (1-promil na tank=50ml/50L benza) ... dela "čuda".....zgori tako da povzroča večjo sajavost. Pri višje oktanskem gorivo lepše izgori. Saj zato pa sedaj tiščijo filtre trdih delcev v bencinarje...
In potem pri koliko kilometrih je potrebno menjat predčasno olje in zobati jermen.Mi imamo 2 trivaljnika od pežoja. Enega v 208-ki (1.2 atmoserski 82 konjev) in enega v 308-ki (turbo, 130 konjev). Sam vozim 208-ko. Z njo sem prevozil že dobrih 50.000km. Motorček ima seveda drugačen zvok kot 4-valjni, ampak mene osebno ne moti, ker se ga sliši v bistvu samo, ko malo bolj na gas daš. 130 konjski v 308-ki je pw nekaj čisto drugega. Če ne bi števec kazal 3500 obratov, ga skoraj ne bi slišal. Ali je izolacija samega avtomobila tako dobra ali pa je motor res preprosto toliko tišji kot pri 208. Prej smo imeli 207 cc z 1.6 THP 150 konji in ta motor je na avtocesti dejansko manj poskočen od tega 1.2 130 konjev. Poraba je v povprečju samo za liter višja od mojega motorja na 208-ki. Sam bi se ponovno odločil za trivaljni motor, le da za tega s turbom (110 ali 130 konjev). To da jr zobati jermen v olju, vidim prednost. Je tišji, ima občutno daljšo življenjsko dobo...Za razliko od verige, tukaj ni težav, da bi se jermen raztegnil kot so bile velike težave predvsem v audijih, škodah, vw in seatih. Zato so tudi pri fordu in PSA (peugeot, citroen, opel) šli raje nazaj na jermen, le da je ta sedaj v olju in s tem ni nobenih vplivov na njega tudi iz okolja kar skrajšuje življenjsko dobo. Jaz osebno tankam 95-ko, na 308-ki pa sedaj 100-ko, ker je na 95-ki dejansko tu pa tam ob menjavi prestave in ko si dal gas, za sekundo cuknil. Težava naj bi bila v tem, da je minimum v navodilih zapisan 95-oktanski (minimum NE optimum), a naš naj bi v resnici bil okrog 93-oktanski, tako kot tudi 100-oktanski ni v resnici 100-oktanski. Take informacije smo vsaj mi dobili, avto pa drugače zdaj več ne cuka, tako da nekaj verjetno je res na tem.
Sama osnovna vprašanja. Ko ti prodajajo avto govorijo o 180.000 km za menjavo jermena in 20.000-30.000 km za servisni interval. Za zdaj mi ni znano, da bi kateri oljni zobati jermen zdržal več kot 100.000 km. Prej začne razpadati in delati packarijo po motorju. Če daš obljubljeni servisni interval nekje na pol bo kar vredu.
Za zdaj še nimajo nobenih dodatnih filtrov dr ps nekaj govori o adblue za bencinske motorje.
Dober večer, lahko izkoristim temo in vprašam tomazpoga, ki vozi 3008, ali je izbral opcijo Grip Control? Sprašujem, ker kupujem 5008 in so mnenja na forumih mešana. Hvala