Take izjave res nebi pričakoval od mehanika.
Turbina se zavrti takoj ob vžigu vozila (takoj ko pridejo izpušni plini skozi).
1.5 dci motorja sta pa v Meganu res v dveh izvedbah - "švohnejši" ima 63KW, močenjša 74KW izvedenka pa ima spremenljivo geometrijo lopatic. Intercooler imata oba motorja (le 65 KM vgrajen v Clia ga nima).
Turbina pa naj nebi bila posebno glasna, najbolj se jo sliši če pohodiš gas do konca pri nizkih obratih.
Turbina se zavrti takoj ob vžigu vozila (takoj ko pridejo izpušni plini skozi).
1.5 dci motorja sta pa v Meganu res v dveh izvedbah - "švohnejši" ima 63KW, močenjša 74KW izvedenka pa ima spremenljivo geometrijo lopatic. Intercooler imata oba motorja (le 65 KM vgrajen v Clia ga nima).
Turbina pa naj nebi bila posebno glasna, najbolj se jo sliši če pohodiš gas do konca pri nizkih obratih.